Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ماهیچه
سلام اقای دکتروقت بخیرپسرم۸ماهشه اصلا مرغ دوست نداره چه ماهیچه ای میتونم تو سوپ بریزم بهش بدم؟
- مسکن
سلام خدمت دکترمحترم من بچم چون ازشیرگرفتم وشبها نمیخوابه شربت ستریزین بهش میدم تاهرشب بخوابه وکمترازیت کنه ایا ظررنداره بهش عادت نمیکنه اشکانداره بهش بدم هرشب اگه نخوره نمیخوابه یعنی چندباردرشب بیدارمیشه ریه میکنهویک سالش هست
- متخصص اطفال
سلام خسته نباشید پسرم ۳ روزه شه الت تناسلیش نوکش گرده بنظرتون مشکلی داره؟؟؟ خیلی نگرانم لطفا زودتر جواب بدید
- حساسیت
سلام دکتراست نباشیددخترم ۲۴روزشه شیرخوار وشیرخشک نان بهش میدم صورتش جوش قرمزریززده وخیلی خشکه بردمش مرکزبهداشت گفتن به شیرخشک حساسیت داره بنظرتون چیکارکنم وچه شیرخشک بهش بدم ممنون بابت راهنماییتون خداخیرتون بده
- اسهال نوزاد
سلام دخترم دو هفته است اسهال لطفا راهنمای کنید
- تب
سلام وخسته نباشید میخواستم بدونم بچه سه روز بدنیا اومده بردیم واکس زدیم الان 2روزه تب داره
- درجه نرمال زردی
سلام درجه نرمال زردی طبیعی برای نوزاد ۱۷ روزه طبیعی که بزن ۳۸۰۰ بصورت طبیعی در هفته چهلم بدنیا اومده چند باید باشه؟آیا درسته که میگن تا ۱۴ درجه طبیعیه؟
- زردی نوزاد
با سلام و احترام نوزاد من دختر هستش و در روز سوم تولدش زردی اون روی ۱۲/۷ بود و به مدت سه روز زیر نور خوابید و قطره بیلی... همزمان مصرف میکرد و بعد زردی اون اومد روی ۸/۶ دوباره چند روز بعد اومد روی ۱۱ دوباره متخصص به اون قرص فنو... داد تا سه روز ، دوباره زردی اومد روی ۹ حالا در ۱۷ روزیگیش دوباره زردی روی ۱۰/۶ اومده. البته گروه خونی مادر oمنفی و نوزاد Aمثبت هستش و وزن نوزاد در تولددوکیلو و هفتصد بوده و الان سه کیلو و دویست و پنجاه هستش. خواستم ببینم الان زردی روی ۱۰/۶هستش و با شرایط بالا مشکلی نیست ونیاز به مصرف دارویی نیست.
- واکسن آنفولانزا
سلام. نوزاد ۹ ماهه و مادر شیرده باید واکسن آنفولانزا بزنن؟
- دورسر نوزاد
نوزاد دختر دارم الان 4.5 ماهه است درزمان واکسن 4 ماهگی مراجعه کردم به مرکزی بهداشت گفتن دورسرش رشد مطلوب نداشته زمان تولد وزنش 3200 و دورسرش34 بوده در 4 ماهگی 7100 با دورسر40 بوده و هفته پیش برای سرماخوردگی مراجعه کردم به دکتر باز هم 40 بوده لطفا راهنمایی کنید خیلی نگرانم
- تب ونخابیدن نوزادهشت ماهم
سلام ببخشیدپسرم ازپریشب تب میکنه زیادگریه میکنه نمیخابه میتونم شربت بایوتوکل کیدز بدم
- کولیک نوزاد
سلام راهکار ساده یا دارویی که بشود درد کولیک رو در شب کاهش داد چیست؟ چون گویا درمان ندارد
- فاویسم
سلام آیا مادر شیر ده که نوزاد فاویسم داره میتونه موهاشو رنگ کنه؟
- شیرخشک
سلام دخترم دوماه و ۱۵روزشه وزن تولدش ۲۵۰۰بود الان خیلی وزن نگرفته و تو ۲ملهکی ۴۲۰۰شد یه کم رفلاکس داره که شدید نیست بهش شیرخشک نان ۱دادم اوایل دل درد کرفت بهش نساخت الان شب ها و صبح ها پدی لاکت میدم خوبه تقریبا به تخم مرغ حساسیت داره بقیه چیزا رو نمی دونم بعضی مواقع یه جوش های ریزی میزنه که دلیلشو نمیدونم میخوام شیرخشک بدم همراه با شیر خودم چه شیر خشکی رو معرفی میکنید به غیر از اپتامیل پپتی جونیور چون بد مزه است نمی خوره ممنون از شما
- یبوست نوزاد
پسرم ۴ماه و چند روز داره از تقریبا دوماهگی تا الان هفته ایی یا ده روزی یکبار مدفوع میکنه.مدفوع نرم ولی به شدت غلیظ و چسبناکه ب زور پاک میشه..کنار شیر خودم دو الی سه بار شیرخشک کمکی میخوره.چه راه حلی هست؟
- قارچ
سلام آقای دکترببخشیددخترم درناحیه تناسلی ومقعدش قارچ داره ازمقعدش بادسمال پاک کردم خون اومدآیامشکلی پیش میاد واینکه اگه قارچ توپوستش بمونه چیزی میشه منظورنبرمش دکتریاببرمش خودم میتونم پمادتریاماسولون ان ان بزنم یادسکاری نکنم خیلی عذرمیخوام واینکه پنج ماهشه
- یبوست
باسلام من دخترم تو هفت ماه است مثلا شکمش یکروز یکم کارمیکنه و سفت است و یک روزبعدیادوروزبعد شکمش دوباره کارمیکنه و معمولیه ایایبوست داره موقع دفع زورمیزنه اما بیقراری نداره و سفتی شکمش اینکه گلوله ای باشه نیست
- رفلاکس
سلام وخسته نباشیدمیشه لطف کنیدعلایم رفلاکس پنهان بگیدچیه وراه درمانش چجوریه ممنون
- دندون
سلام آقای دکتر دخترم ده ماهشه و یک هفته است که دندونش در اومده و انگار هردوش کج هستن کاری لازمه؟
- پیرو سوال حساسیت گاوی
سلام اقای دکتر . دیروز سوالی پرسیدم مبنی بر اینکه نوزاد من حساسیت پروتیین گاوی داره ولی به من فقط دکتر گفت لبنات نخور و من اشتباهی گوشت گاو مصرف میکردم روتیین.حالا سوالام اینه اگه الان از نوزادمون آزمایش مدفوع بگیریم مشخص میکنه حساسیت پروتیین گاوی داره؟ من از محصولات گاوی فقط گوشت گاو مصرف میکنم.چون من به تشخیص این دکتر شک دارم. اقای دکتر من دسترسی به دکتر اطفال ندارم واسه خاطر همین ازتون خواهش میکنم منو راهنمایی بفرمایین

