Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آیا شربت سیتریزین باعث کم آبی در بدن کودک چهار ماهه میشود
آیا شربت سیتریزین باعث کم آبی در بدن کودک چهار ماهه میشود
- ابریزش از دهان
باسلام.دخترم دوسال و۸ماهشه موقع تولددورسرش ۳۱بود.الان۴۳هست. آب دهنش رونمیتونه کنترل کنه وموقع تمرکززبونشوبیرون میاره..آزمایش ازش گرفتم کمبود ویتامین D وکمخونی داره.بقیه ازمایشهاخوب بودن.چکارمیتونم بکنم ایاراه درمانی داره؟
- رشد کودک
سلام و خسته نباشید.من دخترم یه هقته دیگه میشه 1سال.ولی وزنش 7ونیم.نمدونم چیکار کنم وزنش بهترشه.خیلی نگرانشم.کدوم ویتامینهاروبدم خوب میشه.لطفا راهنمایی بفرمایید.
- مصرف دارو
دخترم ۹ ساله هست و تب کرده اموکسی ۱۲۵ گرفته ام ، هر چند ساعت باید چند سی سی بدهم؟؟
- سرما خوردگی
سلام اقای دکتر خسته نباشید من دخترم مدرسه میره مریض شده بود بعد پسرم ۱۶ماهشه اونم یک روز تب کردبعد ابریزش بینی که ازیترو دادن برلش با پلارژین بهش دادم الان بعد از گذشت یک هفته ابریزش سبز شده و غلیظ ممنون میشم بگید چیکار کنم ازیترو با امروز۴بار خورده هر ۲۴ساعت ۲/۵سی سی
- پا درد
سلام آقای دکتر علت پادرد از زانو به پایین کودک سه ساله چیه ؟ممنون
- استامینوفن با شیرخشک
سلام وقت شما بخیر میشه قطره استامینوفن رو با شیر خشک مخلوط کرد؟ چون تحمل نمیکنه و بالا میاره .ممنون
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر پسرمو چند روز پیش اوردیم مطب سرماخوردگی داشت شما سیتریزین و آزیترومایسین و قطره بینی نوشتین براش استفاده کردیم بهتر شده بوداما امروز آبربزش بینی و سرفه ش برگشته..لطفا راهنمایی کنین چیکار کنیم؟
- دندان
سلام وقت بخیر . پسرم ۱۸ ماهه . شب ها خیلی گریه می کنه همش لباسش می کنه توی دهنش گاز می گیره . می تونم شب ها استامینوفن بدم ؟
- دل درد ویروسی واستفراغ
سلام آقای دکتر دخترم استفراغ شدید ودلدرد داره از شنبه تاحالا دوروز خوب بود یه روز بد دکتر براش سفکسیم ۲۰۰ نوشته هر ۱۲ساعت یک عدد وزن دخترم حدود ۲۷ کیلو هستش ایا دوز دارو زیادنیست؟
- شربت کالپول
سلام .دخترم ۶ماهشه برای تب بعدازواکسن میتونم شربت کالپول بهش بدم؟وزنش ۶و۸۰۰هست چقدربایدازین شربت بهش بدم؟وچندساعتی بهش بدم.
- پرسیکا
سلام آقای دکتر خوب هستین خداوند از شما راضی باشد وعوض این همه خوبی هاتونو بهتون بدهد که به سوال های ما جواب میدهین آقای دکتر دخترم ۳ سالشه سرما خورده بود حین سرماخوردگی دهنش پر از آفت شدید شده بود که نمیتونست اصلا غذا بخورد هر جا رو گشتیم قطره نیستاتین پیدا نکردیم رفتم قطره گیاهی پرسیکا رو خریدم چون چند روز لب به غذا نزده بود یکم از این قطره رو۲ روز بدون اینکه با دو یا سه قاشق غذاخوری اب مخلوط کنم روش نوشته ۱۰قطره رو با دو یا سه قاشق غدا خوری اب مخلوط کنید من مخلوط نکردم واونجوری با قطره چکان میریختتم داخل دهنش فقط یکم بیرون هم نمیریخت دیشب یکم از این قطره رو به دهنم زدم اون قدر تلخ وبدمزه بود که گلوم سوخت الان خیلی غداب وجدان دارم که نکنه واسه گلو ومعده ا ش اتفاقی بیوفته ولی حالش خوبه چیکار کنم درسته زیاد شیر هم میخورد چون نمیتونست غدا بخوره
- نخود فرنگی
سلام به نوزاد فاویسمی میتونم پوره نخود فرنگی بدم
- ۱
سلام آقای دکتر ببخشید مزاحم شدم من بچه ۲ ساله ای دارم که بعضی وقتا اول مدفوعش شبیه مدفوع گوسفند سفت و کوچک و جدا جدا است ولی مابقی مدفوعش عادی هست یعنی ب هم چسبیده و نرم هستن بنظرتون دلیلش چیه من خیلی نگرانم ممکنه مشکلی باشه ؟
- خونریزی
باسلام دختر ۴سالم از واژن خون لکه ای داشت و صبح هم اسهال رفته
- قسمت پیشانی دخترم توت فرنگی یا تومور خونی هستش ۱۰ماهه
دخترم وسط پیشانیش یک قسمت خونین برجسته دارد ووقتی با آب خیس میشه بزرک نشون میده در حالت طبیعب اندازش کوچکه ...خوب میشه ومیشه درش آورد
- وزن بچهیک ساله
باسلام دخترم ۱ سال و تقریبا ۳ ماهه شه وزن تولد ۳.۴۵۰و الان ۸.۳۰۰.غذا خوردنش زیاد نیست اما کم هم نیست میخواستم بدونم میتونم شربت زینک بهش بدم اگر بله چه نام و چه مقدار با تشکر از شما
- سلام پسرم با استامینوفن تبش پایین نیومد دکتر گفته بروفن بدم مشکلی نیست؟
- کبودی کف پا نوزاد ۶ ماهه
- پاراکید
سلام آقای دکتر، پسر من واکسن دو ماهگیشو زد ، بهداشت بهم گفت دو برابر وزنش یعنی پنج کیلو، ده قطره استامینوفن بدم، داروخانه بهم سوسپانسیون پاراکید داد که غلیظه و گفت مثه قطره دو برابر بدین، من هم هر چهارساعت روز اول و هر شش ساعت روز دوم ده قطره دادم، درست انجام دادم دکتر یا اینکه کمتر باید میدادم میزان قطره رو

