Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره چشم
باسلام، آقای دکتر برای ضد عفونی کردن چشم بچه ۱۰ ساله میتوان از قطره اشک" تیر _آی " استفاده کنم ؟ چون تو خونه داریم این قطره رو میپرسم.
- دوزمصرف برای کودک ۶ساله تب دار
دخترم۶سالشه تقریبا ۲۰کیلو وزن داره تب داره دکتر گفت گلوش عفونت داره ازیتروکم ۲۰۰ بهش داده با دوز ۱۲ ساعت ۴سی سه روز ونصفی دارو مصرف کرده ولی سر ساعتی که اثر استامینوفن میره دوباره تبش شروع میشه .لطفا راهنمایی کنید
- مصرف عسل برای نوزاد
سلام آقای دکترمن عسل طبیعی خوردم و بعد حواسم نبودبزاق دانم ب آبهای نوزادان خورد آیا خطرناک است؟
- تب و دل درد و اسهلال
پسرم از پنج سالگی بصورت دوره ای مریض میشه تب همراه با خلط سینه و گلو و مسدود شدن بینی و تهوع و استفراغ به مدت سه الی چهار روز حداقل دو ماهی یک بار که هر بار آنتی بیوتیک تزریق میشد ، با خوردن قرص نکسیوم 20 یه مدت خوب بود الن مدت یک سالی هست که بازم هر یک ماه یا دو ماه درمیان مریضیش تکرار میشه و همه حالتها رو داره الان 8 سالشه
- پوسته پوسته
سلام اقای دکتر خسته نباشید. پسرم سه سال و چهار ماه دارد. چند هفته ای میشه که پشت انگشت شصت پا و کمی پایینتر از شصت پاش پوسته پوسته میشود. خودش یمی دوبار پوستی که بلند شده بود رو کند و حالا زیرش قرمز شده لطفا راهنمایی بفرمایید یک دنیا سپاس از شما که دلسوزانه برای سلامتی فرزندان ما وقت میگذارید. ما همیشه شما رو دعا میکنیم و از خداوند سلامتی و عافیت شما و خانواده و عزیزانتون رو خواهانیم همیشه.
- سلام نوزاد من ۲۳ روزش سرما خورده دوتا پاش میلرزه چرا بخاطر سرما خوردگی
سلام نوزاد من ۲۳ روزه است سرما خورده دوتا پاش میلرزه این لرزش بخاطر سرما خوردگی
- تب وابریزش بینی وخلط
پسرم یه ساله یه هفته هست بیقراره و فقط ابریزش بینی داره امروز تبم کرده
- زودتر جواب بدین
سلام، میبخشید بجای شربت سفیکسیم ۱۰۰قرص سفیکسیم ۲۰۰رو هر ۲۴ساعت نصف به کودک ۷ساله داد، آخه شربتش گیرم نمیاد
- مقدار مصرف آزيترومايسين
سلام دخترم ۱۸ ماهشه و سرفه ها خلط دار داره و یکم بدنش گرم شده آزیترومایسین ۲۰۰ سری قبل دکتر تحویز کردن مصرف نشده پلمپ مونده چقدر و هرچندساعت میتونم براش استفاده کنم
- بالا آوردن
نوزاد دو ماه و ۱۹ روزه دارم یه دو هفته ای هست که بالا میاره رانینتیدین هم روزی دو بار میخوره اما بعد شیر بالا میاره، خیلی نگرانم دکتر چیکار کنم
- تب
سلام همسرم دیروز باعلایم کرونا رفته دکتر گفتن ک کروناداره اما تست دوتامون منفیه دخترمم ۲۰ماهشه از دیروز بعدظهر تب کرده استامینفن و ازیترومایسین میدم بش امروز تبش اومده پایین ولی یکمی ابریزش بینی داره چیکارکنم
- سلام نوزاد سه ماهه دارم سرفه میکنه خیله کم ولی یه هفته ست
- داروی سفکسیم
به کودک یک ساله..با وزن ۱۱کیلو ..چه مقدار سفکسیم بم ..لوزه داره ..گلوش التهاب داره
- مشکل نوزاد ۳ ماهه
دخترم ۳ ماهش پشت بند شیر خوردن مدفوع میکنه علت چیه
- خورخور در خواب و رفلاکس
سلام
دخترم هشت ماهشه تو خواب خورخورمیکنه و دوهفته هم هست که دهنش بو میده و ریفلاکس خفیف هم داره. بردیم پیش متخصص براه ریفلاکسش دارو خارجی نوشت.
آقای دکتر هم علت آن ها را لطف کنید بگید و هم داروهای خارجی را حتما بگیریم؟ چون هزینه گفتن ششصد هزار
با تشکر
- یبوست
پسرم چند روز پیش مریض شد دکتر آزیترومایسین 200داده بود که هر روز 5سی سی بدم بعد اینکه موقع مدفوع گریه میکرد میگف میسوزه و اینا مدفوعش سفت بود بردیم دکتر پودر و شربت انجیر و اینا داد مدفوعش نرم تر شد ولی همچنان میگه میسوزه خودشو یجوری میکنه خودشو میده عقب فقط راه میرسه چی کارکنم آزمایش هم گرفت جوابش نیومده هنوز
- تب نوزاد ۲ ماهه بعد از واکسن
تب داره و بدخلقی میکنه
- فاویسم
با سلام ببخشید قرص میترونیدازول برای مادر شیرده که نوزاد فاویسم داره شکلی داره؟
- اسهال
سلام دخترم یکسالونیمه داره استفراغ داشت دیروز بردم دکتر دمیترون ودی سیکلومین داد استفراغ خوب شده اما دل پیچه واسهال داره تب هم کرد چه دارویی تجویز میکنید
- اشتهای کودک
سلام . پسر من ۴ سالشه اول تا حالا اصلا اشتها نداره و غذا نمیخوره تا چندروز پیش که اسهالو استفراغ گرفت دکتر براش شربت متروتیدازرل تجویز کرد بعد خوردن شربت الان اشتهاش بهتر شده .یعنی کم اشتهاییش بخاطر چیه؟ اگه بخاطر شربت اشتهاش باز شده میشه دایمی بهش داد؟؟

