Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مصرف سرترالین در بارداری
سلام من قبلا سرترالین برای وسواس مصرف میکردم بعد اقدام به بارداری کردم و قطعش کردم الان ماه هفت بارداری هستم و بشدت وسواس و افسردگی پیدا کردم طوری که از بچه دار شدن بیزار شدم از روانپزشکم پرسیدم گفت مصرف سرترالین خطرخیلی کمی داره ولی نمیشه گفت بی خطره، میخواستم از متخصص اطفال بپرسم بچه چه در بارداری و شیردهی مشکلی پیدا نمیکنه؟
- شیر خوردن
سلام .ببخشید نوزادمن چون وزن گیری خوبی نداشت بهش شیر خشک کمکی داده ام .الان که دوماه ونیم دارد دیگر سینه ام را نمی گیرد وفقط می خواهد باشیشه شیر بخورد چکارش کنم که دوباره با سینه شیر بخورد ؟؟
- یبوست و کولیک
سلام. اقای دکتر بچه یکماهه من کولیک داره . شیر خشک هم ببلاک1 استفاده میکنه و شربت کولیک از هم استفاده میکنه و اینکه شکمش کار نیکرد ولی از شنبه کار نکرد تااینکه دیروز روغن گلیسیرین زدم و کار کرد از دیروز تاامروزم کارنور خیلی بخودش میپیچه . بنظرتون روغن بزنم بازم میترسم عادت کنه یااینکه شیرخشکش رو تغییر بدم؟
- ریفلاکس
سلام آقای دکتر برای پسر شش ماهم برای رفلاکسش میتونم عرق نعناء بهش بدم نحوه مصرفشم توضیح بدید ممنون
- يبوست وقطره آهن
سلام آيا قطره آهن باعث يبوست ميشه؟ روزي يكونيم ميل
- کمک
سلام آقای دکتر دختر ۷۳ روزه ای دارم الان تقریبا ده روز است گرفتگی بینی دارد قطره سدیم کلراید زدم ولی خوب نشده بدتر هم شده سرفه هم میکند درست شیر نمی خورد تو رو خدا راهنمایی کنید خیلی نگرانم خواهشا ممنون از راهنمایتان
- مسمومیت نوزاد
سلا م شربت زینک سولفات زیاد به نوزاد ۶ ماه ام دادم میداد بیرون با ز من دوبا ره بهش دادم
- وزن
سلام،
دخترم یازده ماهش است و وزنش 8400 است. موقع تولد 3200 بوده. آزمایش ادرار و کم خونی داده که گفتن جوابش خوب است ولی وزن نمیگیرد و بی اشتها است. لطفاً راهنمایی کنید اگر. اگر داروی نیاز دارد بگویید.
- زينك سولفات
بإسلام.اقاي دكتر بهم گفتين كه براي دخترم زينك سولفات بدم بخوره..وزنش ٨٨٠٠ و گفتم كه تازه واكسن ٦ماهگيش رو زده..با وزن تولد٤٢٠٠ شيرخشك ميخوره زينكً سولفات چند سي سي در روز بدم؟ خارجي بخرم با ايراني؟
- سرفه شدید نوزاد دوماهه
سلام آقای دکتر پرسم دونیم ماهشه چند روزه سرفه میکنه خیلی شدید صورتش قرمز میشه شربت ایوارمی براش گرفتم اما انگار نه انگار میشه راهنمایی کنید ممنون
- روروئک
سلام دکتر ار چند ماهگی میشه نوزاد و گذاشت داخل روروئک؟
- شربت استامنیوفن
کودک من دو ماهه است و وزن پنج کیلو دویست.واکسن زده برای جلوگیری از تب چه قدر شربت استامینیوفن پاراکید بهش بدم.؟اصلا این شربت براش ضرر نداره؟؟
- ختنه
باسلام و تشکر، آلت پسرم بهد ختنه میره زیره پوست...طبیعی هس؟
- غذاي کودک
سلام آقاي دکتر دخترم داخل 10ماه است و از سوپ و فرني بدش اومده پوره سيب زميني هم زياد نميخوره اما غذاهاي سر سفره ميخوره ميخواستم بدونم اشکالي داره به جاي 12ماه از الان بهش غذاهاي سفره بدم؟؟چون غذاهاي خودش رو اصلا نميخوره
- آلرژی
سلام.خسته نباشید.. پسرم هشت ماهش تموم شده.خیلی وقته همیشه خودش رو میخارونه..صورتش گوشاش پاهاش شکمش و.. .بردمش دکتر گفتن باید رژیم غذاییم رورعایت کنم مثلا تخم مرغ نخورم.حالا میخواستم بدونم به پسرم زرده تخم مرغ بدم اشکال داره؟؟واینکه چه غذاهای رو باید ازرژیم خودم حذف کنم
- خراش قرنیه نوزاد
سلام دکتر دخترم دوماهو نیمه باناخنش زد توچشمش یکم اشک اومد دیگ ظاهراً خوب بود الان حس میکنم خراشش کمترشده لازمه ببرم دکتر بعداً مشکلی پیش نمیاد؟؟؟
- جوش زدن صورت نوزاد
سلام خسته نباشیدآقای دکتر. نوزادپسر۱۷روزه من چندروزه جوشای سفیدزده روصورتش گاهی وقتا صورتش قرمزم میشه میخواستم بدونم به شیرمن مربوطه؟یاچیزدیگه
- شربت ستادین جی
سلام من دو روزه به دخترم که 2 ماهه هس در حد ۰/۲۵ میلی ازشربت ستادین جی میدم هر ۱۲ ساعت سینش خر خر میکنه و سرفه میکنه آیا ضرر داره یا نه بااین دارو خوب میشه داروخانه داده
- واکسن
سلام واکسن دو ماهگی و باید همون روز ۶۰ ببری یا زودتر یا دیر تر ؟
- سرماخوردگی نوزاد ۲ماه وده روز
سلام نوزاد من خیلی سرفه می کنه سینه اش هم خس خس می کنه

