Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دندان
سلام دخترم ۱سالشه دندان نیش دراورره ولی کنار لثش ورم کرده مثل گوشت اضافه اورره باشه اینجوره دلیلش چیه دخترم خیلی بی قراره و گریه میکنه چیکار کنم ممنون میشم کمک کنید
- ادار نکردن شب تا صبح بیشتر شب های کودک یکسال از 7ماهکی
سلام پسرم 1سال3ماهه است از 7ماهی پسرم شب تا صبح ادرار نداره خواستم ببینم این طببعی
- تک سرفه
سلام اقای دکتر بچم ۷ماه س تا۴ماهگی اس امپرازول دادم یهو قط کردیم. حالا از ۶ماهگی دوباره دکتر شروع کرده ولی وقتی خوابه و و مزه مزه میکنه تک سرفه هم داره.نگرانشم پس کی خوب میشه؟ اس امپرازول ۱۰ میدم صبح نصف شب نصف. لازمه بیشتر باشه دوزش؟ممنونم خیلی ممنونم
- میزان شربت آموکسی سیلین ۱۲۵برایرکودک ۵ساله با وزن ۱۲۵
کودک ۵ ساله وزن ۲۲ کیلوگرم از چند روز ویش بیمار شده و دوز داروی تجویز شده توسط تکنسین داروخانه روی دارو نوشته مشده
- سلام پسرم دستشو موقع زایمان کشیدن 9 ماهه است چکار کنم
- شربت آموکسی ۱۲۵
پسرم ۱۸ماهش هست با وزن ۱۰ کیلو چقد شربت آموکسی ۱۲۵بدم؟
- زیترومکس
مقدار مصرف شربت زیترومکس ۳۰۰ برای بچه چهار ساله با وزن ۱۶ کیلوگرم چقدر باید بدم؟ روزی چندبار؟
- تدبیر
سلام اقای دکتر شمافرمودیدواسه دخترم قرص اهن تدبیر بدم .ولی میگن چنین قطره ای وجود نداره .
- استفاده از شال گردن برای کودک
سلام.دختر من هفته بعد ۸ ماهش تموم میشه.وقتی به مراکز درمانی مراجعه میکنم ،میتونم دهان و بینی دخترمو با شال گردن کاموایی بپوشونم؟
- پسرم ۶ساله ام دیشب تب ولرزداشت بردمش دکتربهش سرم زدوشربت استامینوفن وشربت آزیروتوماسین۲۰۰هرکدومش يکی قاشق مربا خوری گفته بخوره الان هم ازبس سرفه کرده ميگه قفسه سینه م دردمکنه توخواب ناله میکنه
- سرفه
سلام دکتر از شربتهایی که ترکیب آویشن و عسل هستند میشه به کودک 14 ماهه که سرفه میکنه داد؟دکتر براش شربت دکسترومتورفان و سالباتومول تجویز کرده ولی فایده نداره
- مدفوع چرب کودک 3ساله
درود و عرض ادب و احترام... فرزندم سه سال دارد و بیش از یک هفته است که مدفوع چرب همراه با بوی تند دارد... در دفع هم مشکل پیدا کرده و دل درد دارد... اسهال نیست اما چرب و از حالت عادی خارج است... لطفاً راهنمایی بفرمائید سپاسگزارم... نیاز به آزمایش مدفوع است؟... آزمایش های دیگر؟...
- نحوه مصرف شربت آزیترومایسین
با سلام شربت آزیترومایسین 100 برای دخترم دادن میزان مصرف آن چقدر می باشد دخترم ۶ سالش هست و ۲۰ کیلو وزن داره گفتن ۱۵ سی سی در روز یعنی چقدر
- خوردن کارتن
دخترم ۸ ماه و نیم دارم کمی کارتن اسباب بازی اش را فکر کنم خورده است آیا اشکال دارد چ باید کنم خیلی نگرانم لطفاً جواب دهید
- بالا آوردن دارو
سلام اگه نوزاد داروی امپرازول رو بالا بیاره دوباره باید بهش بدیم؟
- سلام.
مولتی ویتامین روبعدازخوردن شیرخشک میدم پسرم اشکال نداره یا باید شکمش خالی باشه..؟
- اسهال و استفراغ
سلام پسرم ۲روزه اسهال استفراغ گرفته که اسهالش خیلی زیاده واصلا اشتها به غذاخوردن نداره ۲روزه هیچی نمیخوره حتی آب.دکتر هم بردم ولز فایده نداره چیکار کنم راهنماییم کنید نگرانم.همش یه گوشه افتاده خوابه.
- حساسیت
سلام آقای دکتر، خداقوت کودک۳ماه م تو نوزادی جوش داشت دکتر تشخیص آلرژی دادن، من تو ۳ ماه لبنیات، آجیل، تخم مرغ و ...نخوردم وزن کودکم کمه، میخوام شیرم تقویت بشه حالا بادام رو۳ روز خوردم جوش نزد، میخواستم گردو بخورم، چند روز طول میکشه حساسیت خودشو نشون بده؟؟؟ ببخشید خیلی وقتتون رو گرفتم.
- ارتباط دندان درنیاوردن باآمپول دگزا
سلام دختر یکساله ام هنوز دندون درنیاورده ممکنه بخاطر تزریق آمپول دگزا باشه ۴بار تزریق کردیم یا نصف با یک چهارم
- شیر
با سلام خسته نباشید...پسر من ۲۱ماهشه...و شیرخشکیه...الان ۴ روزه که شیرخشکشو قطع کردم....روزا ایراد نمیگیره ولی شب موقع خوابش که میرسه فقط شیرخشک میخاد...شیر پاستوریزه هم گرم میکنم و شیرین...ولی نمیخوره مزه شو میفهمه...ولی شیر موز پاکتی رو یکبار امتحان کردم...پذیرفت و خوابید.بنظرتون من چیکار کنم.

