Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر خشک
سلام آقای دکتر پسرم ۹ماهشه ومن از صبح تا ساعت ۳عصر سرکارم برایش دونوع غذا و۸۰سی سی شیر میزارم وزنش هم هشت و پانصد هست روزا اصلا شیر نمیخوره فقط توخواب، خودمم مثل قبل شیر ندارم میتونم درکنار شیر خودم بهش شیر خشک هم بدم؟
- چسبندگی دستگاه تناسلی دختر 15 ماهه
دختر 15 ماهه دارم که تازگی متوجه شدم دریک طرف دستگاه تناسلی اش از لب کوچک به لب بزرگ چسبیده میخواستم بدونم میتونم خودم در خانه با کرم استروژن رفعش کنم؟
- واکسن۱۸ماه
سلام پسرم ۱۸ماهشه و ۱۹مهر تب تشنج کرد و بستری شد.وتشخیص تبحال مغزی داده شد و دارو اسکلوویر۲۵۰تزریق شد ینی دوره ۲۱ روزه.که ۱۰ابان تمام شد مرخص شد...الان از روز مرخصی ۱۸روز میگذره.و شربت فنی تویین میدم ۴سی سی بعد الان میخام واکسن ۱۸ماهگی بزنم..آیا مشکلی نداره.واینکه دارو فنی تویین رو بدم واکسن بزنم یا واکسن بزنم بعد شربت فنی تویین بدم...و اینکه استامینفون قبلش بدم یانه و ایاتشنج نمیکنه؟؟خیلی میترسم..ممنون
- سرفه خروسکی کودک
سلام خدمت شما پسرم 8سالش امسال تا الان 6بار خروسک شده وهربار با آمپول دگزامتازون خوب میشه سوالم اینه دلیلش چی هستش ودارو چی بدم که خوب بشه ممنون
- یبوست و بیرون زدگی معقد
سلام کودک ۴ساله ای دارم که شکمش کمی سفت کارمیکرد بعداز متولدشدن نوزاد دومم ناگهانی معقدش بیرون زد واذیت میشه در دفع باید چیکارکنم مشکلش حل بشه؟
- مصرف سفیکسیم۱۰۰
مقدار مصرف سفیکسیم۱۰۰برای کودک چهارونیم ساله با وزن۱۹ کیلو چند سی سی میباشد؟دوره کامل مصرف دارو چند روزه میباشد؟
- شیاف استامینوفن
سلام آقای دکتر. پسرم سیزده ماهشه از دیروز صبح هر چهار ساعت دو برابر وزنش قطره استامینوفن میدم. پاشویه هم میکنم. تبش هی میاد رو ۳۷ دوباره میره ۳۷/۵ این حدودا. میتونم شیاف استامینوفن ۱۲۵ بذارم؟ یا همون قطره کافیه؟ میترسم. اولین باره بچم تب داره
- شربت سندروس
با سلام خدمت شما دکتر گرانقدر با توجه به تجویز شما پسر ۳سالم هر روز پنج سی سی از مولتی ویتامین سندروس رو مصرف میکردم الان ۴ سال و نیم داره میشه لطفا یه( قرص) مولتی ویتامین معرفی کنید مصرفش وای بچه راحت تره و البته مقدار مصرفش رو با تشکر
- سلام وقت بخیر دخترم 12سال وزن 35کیلو یک هفته است سرماخورده دوروزاست ترشح زردبینی وگلو وگرفتگی بینی وابریزش ازدیشی سفیکسیم 100 5 سیسی هر12 ساعت بهش میدم تاحالاهم تب نکرده این مدت سرماخوردگیش ممنون ازراهنمایی
- استفراغ درکودکان
هرچی میخوره بالا میاره بی حاله سرگیجه داره مدفوشم سفیده
- یبوست کودک سه ساله
- حالت تهوع واستفراغ
سلام وقت بخیر دخترم سه سال ونیمشه، شب توخواب بیدارشد و استفراغ کرد ، تا صبح چند بار استفراغ کرد، گریه میکنه میگه آب میخوام، کمی آب میخوره وبالا میاره لطفا راهنماییم کنید چکار کنم؟
- قد کوتاه
سلام ببخشید دختر من ۴سالشه و وزنش ۱۲ ازمایش داده همه چی یالم فقط خیلی لاغر و ظریفه و استخوناش ظریفه چه شربت براش برای رشد استخوناش براش بگیرم شربت جوشان براش خوبه یا استکویر
- حساسیت غذایی
سلام پسر من ۱ سالشه ب بعضی غذاها حساسیت نشون میده مث گوجه سفیده تخم مزغ یا بعًیا ک خودم موندم ک چی میخواستم ببینم چکار باید بکنم پوستش کهیر میزنه سینش خس خس میکنه دارویی چیزی هست؟
- پسرم ختنه کردم دو ماه نیمش هست پنج کیلو نیم وزنش هست چقدر باید اموکسی سیلین125 براش بدم
- مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰
برای بچه ۹ سال و ۲۶ کیلو وزن چه مقدار بدیم؟
- باسلام پسرم فابیسم آیاایبوپروفن بدم تب داره ضررداره یانه
سلام جناب دکتر فرزندم فابیسم داره هفت سالشه قدش کوتاه شربت ارژی پلاس گرفتم براش میترسم بخوره لطفا راهنمایم کنید
- سلام دخترم ۳ماهو ۲۸روزشه به پروتئن گاوی حساسیت داشت انواع شیر های آپتامیل پپتی و اچ آ وپپتی جونیور امتحان کردم ولی بازم کهیر میرنه
- بیرون روی
با سلام دخترم 9 سال دارد.چهار روزه دل درد داره شکمش قاروقور میکنه وبعدش بیرون روی شدید داره نفخ هم داره با شربت اواراس نصف روز متوقف شد دوباره شب شروع شد شدتش اوایل خیلی زیاد بود الان روزی 4بار هستش داروهایی که خورده یه پودر که توماستش میریزم.اواراس با طعم سیب .شربت زینک.اگه قطع نشه چیکار کنم.چند روز صبر کنم؟
- خوردن دستمال کاغذی و مداد دختر ۷ ساله
سلام خسته نباشید امروز از مدرسه دخترم زنگ زدن گفتن دوستاش میگن دستمال کاغذی و مداد میخوره ازش پرسیدن چرا گفته دوست دارم معلمش گفته باید ببرمش دکتر پدر میگه نمیخواد😥خیلی نگران شدم چیکار باید کنم لطفا راهنماییم کنین

