Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قرص زینک خارجی۲
باسلام دخترم ۱۱ سال و هفت ماهشه ایا می توان قرص زینک یورویتال ۱۰ میلی پلاس خارجی بهش بدم حدود ۷ ماه هم هست که پرید میشه با تشکر
- سلام پسرم ۴سال و۳ماهشه چندسی سی آزیترومایسین ۲۰۰بایدبهش بدم ۱۹کیلووزنشه
سلام پسرم ۴سال و۳ماهشه ۱۹کیلووزن داره چندسی سی آزیترومایسین ۲۰۰بهش بدم
- ویروس
سلام من پسرم یکسال ۴ ماهشه دو روزی میشه سرفه میکنه همراه با خلط که درست نمیتونه بخوابه اموکسی با شربت سرماخوردگی بهش میدم ولی هیچ فرقی نکرده بنظر شما چیکار کنم
- برای درمان گرفتگی بینی و خلط پشت گلو نوزاد چه کار کنم
آقای دکتر پسرم 1/5هست سرما خورده گرفتگی بینی داره براش قطره سدیم کلراید استفاده کردم بهتر است ولی باز شب تو خواب بینش میگیره ما آروم هست
- شربت زینک گلوکونات
سلام.من شربت زینک گلوکونات برای پسرم که سه سالشه تجویز شده این شربت روی قدش تاثیر منفی نمی ذاره که باعث کوتاهی قدش شود؟.و اینکه من پسرم لاغره برای چاق شدنش تاثیر داره ؟
- سلام پسرم دوسالونیمه الان متوجه برامدگی پشت سرش شدم اندازی نخود میشه و من خلی نگرانم لطفا ی جوابی بهم بدین
- اسهال کودک عدم لاکتوز
ممنونم. اقای دکتر این ازمایش کالپرو تکتبن ک فرمودید برای چی هستش دقیق. ممکنه خطرناک باشه؟
- شاش بند
سلام دخترم دارم یک ساله است شاش بنده برای چی خوبه
- سلام وقت بخیر خسته نباشید ببخشید یه سوال داشتم دخترم دوماهویاز ده روزشه شبها وقتی خوابه همش توخواب خودشو پیچ میده هرپنج دقیقه یکبار گریه نمی کنه و لی بی قرار دلیلش
آقای دکتر میخواستم تشکر کنم از شما بابت پاسخگوییتون به سوالات.خدا خیرتون بده.ممنون.
- مقدار مصرف شربت کوآموکسی کلاو
سلام وقت بخیر،دخترم دوسالشه با وزن ۱۱ کیلو گوش درد داره شربت کوآموکسی کلاو۶۴۳ چند سی سی باید بدم؟
- مولتی ویتامین
سلام واحترام. مولتی ویتامین روبعدازخوردن شیرخشک میدم به پسرم اشکال نداره؟ یعنی فاصله نمیشه. بعداز خوردن شیرخشک میدم بهش. 15 ماهشه
- اندازه فاویسم
با سلام و ممنون از لطف شما پسر من فاویسم داره ازمایش یه سالگی هم دادم واسش مقدارش رو ۱.۷ نوشتن این یعنی شدید یا خفیف؟چقدر امکان داره برطرف بشه ؟
- دلدرد سفت شدن متفو
- Supporting Cardio Health: Increased Cardiac Pace Without Workout
Gday to every single one of our water relaxation buffs! There's nothing really like relaxing within a soothing hot tub after a grueling day. For anyone in search of the paramount calmness experience, a jacuzzi is truly incomparable. Assortment is indeed the herb of everyday life, and we wholeheartedly pride ourselves on offering a broad assortment of whirlpools to suit every whim. Excellence, to us, is beyond a simple word. It's our benchmark. Every single of our products undergo strict testing to ensure they consistently provide the optimum relaxing experience for numerous years to come. Our knowledgeable staff are always on hand to assist you in finding the best-suited hot tub for your wants and home. Have you ever envisioned having your own personal pleasure oasis? What else are your desires when it comes to choosing the ideal jacuzzi? Let's discuss the extent of it! Remain bubbly and relaxed! By-the-way, I created my very own brand new businesses website online just now, you can view it here: [url=https://southwestspas.com/swim-spas/play-collection/]Hot tub delivery and installation Peoria, Arizona[/url] [url=https://servicebodyshop.com/comment-test/#comment-40018]The Therapeutic Effects of Water Streams on Aching Muscles[/url] e49d25_
- سلام اگه کودک دوساله بیش از اندازه شربت کرمیچر بخورد چیکار کنیم
سلام اگه کودک دوساله بیش از اندازه شربت گرمیچر بودن باید چیکار کنیم
- ورم یکی از سینه های کودک
دختر ۱۸ماهه دارم سینه سمت راستش برجسته تر و سفتر شده ولی هیچ گونه قرمزی یل دردی نداره .دلیلش چی میتونه باشه
- مقدا مصرف آزیترومایسین 200 درکودکان 6ساله
کودک 6ساله با وزن 18کیلوگرم چه مقدار شربت آزیترومایسین باید مصرف کند
- زمين خوردن كودك
سلام آقاي دكتر وقتتون بخير
ببخشيد مزاحم شدم بنده يك سوالي داشتم اگه مشكلي نيس لطفا به بنده پاسخ دهيد.
ديروز پسر خواهرم كه يك سال و نه ماه داره محكم از ناحيه پيشاني سمت راست خورد زمين .خيلي صداي بد و بلندي داد.اولش گريه كرده وعصباني شده بود و من رو مي زد چون من باعثش شدم.اما كم كم آروم شد.وبه حالت عادي برگشت اما حدودا نيم ساعت بعدش حس كردم يه خورده آبريزش بيني داشته كه كسيم به اين موضوع دقتي نكرد.كه بعد ازاينكه پاك شدن ديگه نداشت.الان حدودا ٢٤ساعت از اون موقع گذشته. ومن هيچ علائمي غيراز اون نديدم اما دارم ديوونه ميشم.خيلي به هم ريختم و مي ترسم. شنيدم آبريزش بيني خيلي خطرناكه هرچند كم بود و ديگه هم تكرار نشد ولي دارم از نگراني مي ميرم. - شربت استامینوفن
سلام وقت بخیر پسرم ۵ سال و ۹ماهشه. وزنش حدود ۱۹ تا ۲۰ کیلو هست. تب داره. میگه سرم یکم درد میکنه و سردشه. میگه شکمم هم یکم درد میکنه. شربت استامینوفن چند سی سی بهش بدم؟
- دندان
سلام وقت بخیر . پسرم ۱۸ ماهه . شب ها خیلی گریه می کنه همش لباسش می کنه توی دهنش گاز می گیره . می تونم شب ها استامینوفن بدم ؟

