Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- چگونگی مصرف شربت سیفیکسیم ۱۰۰
برای کودک دو نیم سال ۱۳ کیلو وزن سیفیکسیم ۱۰۰ رو چن بار در روز و چقد بدم؟
- واکسن
سلام دختر من 4روز پیش 18ماهش تموم شد ولی بخاطر سرماخوردگی هنوز نبردم واکسنشو بزنه از طرفی میترسم تاخیر در واکسن خطرناک باشه نمیدونم چیکار کنم به نظر شما چند روز میشه این واکسنو به تاخیر انداخت؟باتشکر.
- گوشت اضافه زیر زبان
سلام زیر زبون دختر۱۱ماهم یه جیز اضافس گوشت انگار اینور اونور میشه داد خیلی نگرانم چه کنم از چیه بچه خوبه خوردنش و..مشکلی نداره
- ادار نکردن شب تا صبح بیشتر شب های کودک یکسال از 7ماهکی
سلام پسرم 1سال3ماهه است از 7ماهی پسرم شب تا صبح ادرار نداره خواستم ببینم این طببعی
- سرفه
سلام آقای دکتر، پسرم رو هفته پیش آوردم خدمتتون، ده دوز بعد از زدن واکسن ۱۸ ماهگی علایم سرماخوردگی پیدا کرده بود که شما آزیترومایسن و پلارژین تجویز کردین دادم بهش ولی داروهاش که تموم شد دوباره سرفه میکنه و آبریزشش بیشتر شده، من دو روزه بهش دو سی سی سیتروزین میدم و دوباره پلارژین رو شروع کردم ولی بهتر نشده، باید داروی دیگری هم مصرف کنه؟
- کارن کرفی
سلام پسرم ۵ سالش شبا موقع خوابیدن سرفه میکنه در طول روز هیچ سرفه ایی نداره چیکار کنم آقای دکتر، ممنون
- دوز مصرف سفیکسیم100
با سلام و خسته نباشید دوز مصرفی سفیکسیم 100 برای دختر 27 ماهه با وزن 15 کیلو چقدره؟
- آمپول دگزامتازون برای کودکان
- تب و سرفه
سلام دوباره آقای دکتر صب پرسیدم برا دخترم در مورد شربت آزیترومایسین گفتین مقدارش خوب فقط سرفه هاش حالت دو رگه ای شده همین سریال را بهش بدم بنفشه و سرماخوردگی کودکان ؟؟؟ دارو دیگه نمیخواست برای سرفش که حالت لرزش پیدا کرده و دورگه ای شده با اصطلاح صب گفتم دخترم ۱۸/۵و پنج ساله نیمه ممنون ازتون ،🌷
- خارش پا
سلام ۲ روزه سرما خوردم الان بهترم تب کردم بعد از تب پاهام کهیر زده
- مولتی ویتامین
با سلام میزان مناسب شربت مولتی ویتامین برای کودک بین 1 تا 2 سال چند میل در روز است؟ با توجه به اینکه طعم مولتی ویتامین مورد پسند کودک نیست با آب رقیق کردن ارزش غذایی را از بین نمی رود؟
- عوض کردن دارو
سلام خسته نباشید پسرم ۳ سال و یک ماهشه و وزنش ۱۴ ونیمه ،شربت فارمنتین ۴۵۷ شما قبلا (پارسال) تجویز کرده بودین فرمودین هرزمان گلو درد داشت بخوره ،اقای دکتر اصلا توداروخونه ها ندارن میشه یه انتی بیوتیک دیگه لطف بفرمایید وچه مقدار باید بخوره ؟؟ایا همون هر ۱۲ ساعته؟؟ ممنونم
- سلام دکتر دخترم ۱۲اساله ام الان حدوداً دو ماه پیش هسته شلیل خورده نمیدونیم دفع شده یانه هروز که از خاب پامیشه شکمش درد میگیره ممکن هنوز هسته خارج نشده باشه
سلام دکتر دختر ۱۲ساله ام حدوداً دو ماه پیش هسته شلیل خورده نمیدونیم دفع شده یانه هروز که از خواب پامشیه شکم درد میگیره ممکن هنوز هسته خارج نشده باشه
- ماشین گرفتگی کودکان
دخترم ۲ سال و چهارماهش هست دچار ماشین گرفتگی میشه بالا میاره چه دارویی بهش بدم
- شربت لوپرامید..
سلام وقت بخیر پسرم پنج سال و نیمه ازصبح اسهال داره البته حجم کم میتونم شربت لوپرامید بدم؟
- قطره اهن
سلام اقای دکتر پسرم قطره اهن نمیخوره میشه با اب بدم شربت سیتیریزین راچطور میشه باابداد
- با سلام دخترم یک سال و شش ماهش از یک آذر دچار سرفه خروسکی شده دو مرتب شب بردمش دکتر ولی هنوز سرفه را داره مخصوصا شب ها خوب نمیتونه بخوابه چه داروی براش خوبه
- تب و…
باسلام خسته نباشید دخترم ۱سال ودوماه داره ازظهری گلاب به روتون بالا میاره واسهال هستش اسهال تبش الان بهتره ولی خیلی بالا میاره ممنون میشم راهنمایی کنید چکارکنم داروخانگی چی بهش بدم
- واکسن ب ث ژ
با سلام من یک پسر ۱۱ سال دارم که در ایران منولد شده و واکسن ب ث ژ ایران زده. جای واکسن روی بازوش هست ولی اخیرا متوجه شدم که قطر دایره جای زخم بزرگتر شده. یک دایره کوچک بود ولی الان دایره اش بزرگتر شده ،آیا چیز خطرناکیه و من باید نگران باشم؟؟؟ و البته بگویم که پیسرم وقتی یکسالش بود ما به آمریکا مهاجرت کردیم.
- مولتي ويتامين
سلام دكتر خسته نباشيد دختر من ١٩ ماهشه شربت كيندر ،مولتي ويتامين يوروويتال روزي چند سي سي ب دخترم بدم ؟؟

