Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دخترم 14 ماهشه آبریزش بینی داره سورفه زعیفی هم باش داره اموکسلین بدم اشکالی نداره
سلام دخترم 14 ماهشه آبریزش بینی داره اموکسلین بهش بدم
- زخم سر
سلام آقای دکتر دخترم ۵ساله با وزن ۱۵ پیشانی زخمی شد بخیه سطحی خورد دکتر پماد جنتامایسین چشمی داد آیا آنتی بیوتیک خوراکی نیازه؟ممنون
- آقای دکتر پسر ۷ماهشه تب داشت منم بهش ستادین دادم چیکار کنم خطر داره 😔
آقای دکتر پسر ۷ماهشه تب داشت منم بهش ستادین دادم چیکار کنم خطر داره 😔
- مصرف مولتی ویتامین
سلام. پسرم 8روز هست ابله مرغان گرفته میتونم بهش لیکو زینک و ایمیونس بدم؟؟ ممنوو
- جوش
با سلام و تشکر از اقای دکتردخترم یک سالش هست حدودا یک هفته است که روی صورتش جوش های ریزی زده که گاهی قرمز هست و گاهی نزدیک به رنگ پوست. مقدار بسیار کمی هم روی دست هاش دیده شده. ولی روی بدنش چیزی نیست. علتش چی هست و چه کاری باید انجام بدم؟
- اسهال سبز رنگ
سلام آقای دکتر پسرم سه سالشه تب شدید و اسهال سبز رنگ داره و خیلی باحاله میل به خوردن غذا ندارن.
- سلام دخترم بعد۱ساعت ازخوردن اموکسی کلاو بالااورده دوباره مصرف کنم براش
دخترم یکساعت بعدازخوردن اموکسی کلا بالا آورده دوباره بدم
- مدفوع سفید
ببخشید کودک 2 سال و 1 ماهه من یک بار مدفوع سفید کرد، قبل و بعد اون مدفوع طبیعی دارد، یک بار دیدن مدفوع سفید نیاز به پیگیری دارد؟
- مقدار سفکسیم
10ساله چه میزان یاید سفکسیم بدم سفکسیم 200
- سلام پسرم 3سال نیم خیلی سرفه میکنه وسینشم چرکی فقط دکترازیترومایسین بهش داده برای سرفه چه شربتی بهش بدم
- کاهش درد محل واکسن
سلام بهترین راهکار جهت کاهش درد محل تزریق واکسن چیست؟
- خون دماغ شدن کودک
سلام خسته نباشید من یک پسر 2ساله ونیم دارم که از یک سالگی خون دماغ میشه وخون دماغش حداقل 3تا 4 دقیقه وحداکثرش 6 تا 7 دقیقه طول میکشه وفواصل بین خون دماغش هم متفاوته گاهی اوقات تو یک هفته دوسه بار خوندماغ میشه وگاهی اوقات هم تو ماه خون دماغ نمیشه واکثرا تو خواب هست ومن خودم هم ازبچگی خون دماغ میشدم و شدید تر هم بود وعموی پسرم هم خون دماغ میشده زیاد از بچگی تا الان آیا لازمه که آزمایش خون بگیریم یانه
- سلام وقت بخیر.
- مقدار مصرف قطره باکتی ماید ۱۰ برای کودک ۳ ساله
- روغن زیتون
سلام اقای دکتر میشه به پسرم ک دوسال وهفت ماه داره هرچند وقت یبوست داره ، تو وعده غذاییش روغن زیتون اضافه کنم؟؟ مرسی
- تهوع
سلام خسته نباشید پسرم ۵سالشه صبح که از خواب بیدار میشه حالت تهوع داره میگن از رفلاکسه میشه از اون باشه پنچسالست اکثر وقتا هم بینیش مگیره سرفه میکنه ممنونم
- نوزاد چهارماهه شیرنمیخوره
معده دخترمم خوب کار نمیکنه شیرهم نمیخوره
- ابریزش بینی
آقای دکتر دختر چهارسالم هرموقع آشپزی میکنم ابریزش بینی پیدامیکنه، کلا هر بویی که باشه چه عطر چه دود چه غذا، چی باید بهش بدم؟
- مسمومیت
دیشب میخواستم دندون های بچمو مسواک بزنم با خمیر دندون بزرگترا.بعد اونم کمی از خمیر دندان رو قورت داد.بلافاصله بش آب.شیر و شربت آبلیمو دادم.الان هیچ علایمی ندارن.ولی من خیلی نگران هستم.چیکار باید بکنم ؟؟؟
- سلام خسته نباشید دختره پنج ساله ای دارم که هی بهانه میگیره والکی گریه میکنه وجیغ داد میزنه به نظر شما چی کار کنم تو ای موقع ها

