Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پاسخ بهتغذیه
با سلام خدمت پزشک گرامی بهترین عدای کمکی برای اولین روز به نوزاد ی که امروز وارد هفت ماهگی شده است چیست با تشکر
- لك پيشاني و پلك
سلام آقاي دكتر دختر من از زمان تولد لك به شكل ٧ روي پيشاني و پلك داره و وقتي گريه ميكنه يا زور ميزنه پر رنگتر ميشه ميخواستم ببينم اين لك ها از بين ميرن يا خير؟ و اگه از بين مي رن چه زماني؟ و آيا دارويي چيزي براي زود از بين رفتنشان وجود دارد؟
- شیر نخوردن
سلام دختر من هشت ماهش هست شیر خشکی هست کامل در بیداری به هیچ عنوان شیر نمی خوره فقط داخل خواب شیر می خوره داخل بیداری شیشه شیر نمی گیره تو دهان فقط داخل خواب بهش بدم
- جوش های ریز زیر پوستی
سلام آقای دکترببخشید پسرم ۵ماهش تموم شده کشاله هردورانش جوشهای ریز زیرپوستی داره پماد زینک اکسیدوکالاندولاایروکس وهیدروکورتیزون استفاده کردم هیچ تغییری نکرده پوشکشم عوض کردم میشه یه پماد مناسب معرفی کنید؟؟؟
- خس خس
با سلام آقای دکتر دختر سیزده روزه ای دارم موقع خواب خس خس میکند ِآیا سرماخورده چکار کنم
- بیحالی پسر بچه سه ماهه
پسر سه ماهه ام از بدو تولد بیحاله و پاهایش میلرزه و گریه هم نمیکنه
- دیرنشستن کودک
نوزاد هفت و نیم ماهه دارم که نمینشیند سینه خیز می رود ودور سر موقع تولد سیو شش بود حالا چهل و سه در هفت ماهگی اش بود من در هفته هفده بارداری ابله مرعان گرفتم به طرف صدا بر می گردد و قدش هفتاد و دو و وزنش هفت کیلو و هفتصد گرم است و می علتد ایا در تاخیر رشد مبتلا شده البته حالت نشسته به خود میگیرد ایا در راه رفتن و حرف زدن مشکل خواهد داشت
- قطره پدی لاکت
دختر ۴ماهش هست به خاطر ورم کلیه شبی ۲،۵ سی سی انتی بیوتیک میخوره. اشتهایی خیلی کم شده هر ماه یک کیلو اضافه میکرد ولی الان نیم کیلو اضاف کرده. گاهی اوقات آب دهنش رو دور دهنش میاره و قورت نمیده و استفراغ میاد تو دهنش بعد قورت میده . نیاز هست پدی لاکت بدم؟ تو یک ماهگی هم پدی لاکت مصرف میکرد خیلی خوب بود البته خودم خیلی ترش میکنم
- واکسن کرونا برای مادرانی که نوزاد مبتلا به فاویسم دارند
سلام من کودک 14 ماهه شیرخوار دارم که مبتلا به فاویسم است اگر واکسن کرونا بزنم مشکلی برای فرزندم پیش نمی آید؟؟
- تب
نوزادم ۱۰ماه داره و یکبار بمدت ۳روز تب داشت طوری که یکدفعه دس و پاهاش سرد و سرش بشدت داغ و قلبش تند تند میزد و چشماش رف روی هم امکان داره اون لحظه تشنج کرده باشه ۵دقه خواب رفت ولی بعدش تبش پایین اومد
- رفلاکس در۸ماهگی
سلام اقای دکتر وقتتون بخیر پسرم رفلاکس داشت بعدشیشه شیر دکتر براون بهش داد الان ک ۸ماهشه میتونم شیشه شیرشوعوض کنم؟
- قورت ندادن اب دهان
سلام خسته نباشید نوزاد ما ۲ ماه و ۲۰ روزش هست الان ۲ هفته است آب دهانش زیاده و میریزه و وقتی به حالت خوابیده هسته نمیتونه آب دهنشو قورت بده که دو بار میخواست خفه بشه لطفا راهنمایی کنید که این نشانه رفلکس نیست؟ چه کار میتونم بکنم؟
- استفراغ
سلام پسرم امروز پنچ ماهش کامل شد چند مدت استفراغ داره هرچی میخوره بعضی موقع کم بعضی موقع زیاد بالا میاره بردم دکتر شربت دومیتدون .آمپرازول دادن میگن برای رفلاکس آمپرازول دکتر گفته روزی یه ساشه ولی شربت نگفته چجوری باید بدم ..چقدر ..درضمن آب دهنشم خیلی میره جوری که روزی 7.8بار لباسشو عوض میکنم
- خمیازه کشیدن
باسلام پسر من ۴۵روزه وخیلی خمیازه میکشه ومن ازاین بابت خیلی نگرانم البته مشکل تیروید کم کار هم داره ممکنه از تیروید باشه که خمیازه میکشه لطفا راهنمایم کنید
- شربت آموکسی سیلین 125
سلام .پسر دوماهه ام یکم سرفه .میکنه وبینیشم کیپ شده اما آب ریزش بینی نداره.موقع نفس کشیدنم یکم خرخر میکنه .البته گاهی اوقات ، کل روز اینطور نیست.دکتر بهش آموکسی سیلین ۱۲۵ داده .هر ۱۲ساعت ۵ سی سی .وزنشم ۵و۶۰۰هست .به نظر شما ۵سی سی زیاد نیست ..لطفاراهنماییم کنید.درضمن تعدا دفعاتی ام که پوشکش را کثیف میکنه زیاد شده اما حجمش کمه.بنظرتون اسهال داره،؟ازصبح تا الان که ساعت ۸هست سه بار با حجم کم.بیرون روی داشته ..حال عمومیش هم خوبه.شیرمادرم خوب میخوره.
- مصرف بیشتر قطره آد
سلام پسرم دوماهشه دوروز پیش واکسن زده از دیروز یا دیشب اشتباهی به جای قطره استامینوفن بهش قطره آد دادم مشکلی پیش نمیاد؟چیکار کنم خیلی نگرانم
- برنامه غذایی
سلام اقای دکتر وقت بخیر برنامه غذایی پایان ۶ماهگی رو میخواستم بدونم چیابایدبدم بی زحمت برای برنامه غذاییش حضوری باید بیام بگیرم؟
- خاراندن پشت گردن
سلام دکتر دخترم یازده ماهه هست همش پشت سرشو میخاره و پست گردنشو طوری که بعداز خارش قرمز میشه به دکترش گفتم گفت بچه ها موقع دندون درآوردن گردن و قورت و دماغشونو میخارن تا الان هم ۸ تا دندون درآورده ابن خارش بخاطره چیه ممکنه حساسیت داسته باشه البته چند وقتیه دکترش تشخیص رفلاکس داده چون عوق میزد ممکنه بخاطر رفلاکس باشه ؟؟؟؟
- مدفوع نکردن
سلام دخترم یه ماه پیش ک ۴ ماهه بود دوبار مدفوع کرد حالت اسهال بعد از اون ن وزن گرفت ن مدفوع کرد فقط با شیاف و قطره بی بی کر مدفوع میکرد ک الان با وجود قطره هم مدفوع نمیکنه وزنشم اصلا ی گرمم اضافه نشده اینم بگم ک شیر مادر میخوره
- شیر خوردن نوزاد و نفخ
سلام نوزاد من ده روزه است و نفخ داشت دکتر بردم شربت تجویز کرد برای نفخ الان کودک بیشتر از یک ساعت نمیخوابه و هر یک ساعت شیر میخواد

