Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کثیف شدن چشم کودک ۲ساله
سلام برای کثیف شدن چشم بچه ۲ سالم چیکار کنم ،صبح که بیدارشد پلک هاش بهم چسبیده بود
- قرمزی دور چشم
با سلام دختر دو ماهه و نیم دارم که بعضی از ساعات دور چشم چپش،پلک بالایی و پایین قرمز میشه.و بعضی اوقات نوزاد ان را می خاراد.مشکل چیه و باید چکار کنم؟ممنون از شما
- قرمزی اطراف لب وچشم وگردن ولپها
سلام .پسردوساله نیمه دارم بعداظهرخوابیدوقتی بیدارش اطراف لبهاولپ وپشت چشم وگردن قرمزشده بودوامروزصبح به همان قرمزی ها تورم هم اضافه شده لطفا راهنمایی بفرمایید
- قطره بی بی گر
سلام اقای دکتر دختر من 20روزه شه دکتر قطره بی بی گر داده بهش روزی 5قطره اما دلیچه زیاد داره میتوانم روزی دوبار بدم بهش همون پنچ قطره یا 5قطره رو دو وعده بدم بهش اول 2قطر صب 3قطه شب
- عفونت گوش
سلام آقای دکتر. من مامان مسیحا حسنی هستم امروز مطب بودم پسرم تب داشت. الانم سوال آزیترومایسین رو پرسیدم. یادم رفت خدمتتون بگم که مسیحا دو روزه راه که میره ان.ار تعادل نداره و گیجه و مدام میافته و میخوره اینور اونور. من فکر میکردم بخاطر استامینوفن باشه. اما امروز که شما فرمودید گوشش کمی التهاب داره و قرمزه یادم اومد که تعادل نداره. ممکنه همین تعادل نداشتن هم بخاطر عفونت گوش باشه پس؟
- شربت تقویتی
سلام شرمنده از هر شربت چه مقدار باید بدم
- کبوتر
سلام آقاي دکتر دختر 1سال و نيمه اي دارم که چندروزه اسهال شده دندان هم داره در مياره و ما در خانه ي خود پشت بام حدود 10 تا کبوتر داريم که همسرم از آن ها مراقبت ميکند و گه گاهي بچه را پيش کبوترها ميبرد اما نمي گذارد به کبوترها يا به جايي دست بزند ميخواستم بدانم آيا ممکن است اسهال بچه به دليل وجود کبوتر هاباشد؟؟الان طي يکي 2هفته دخترم دو سري اسهال ميشه
- گوش درد
سلام دخترم هشت ساله بیست کیلو وزن وگوش درد داره شربت سفکسیم 100چند سی سی بدم؟
- واکسن یکسالگی
سلام.خسته نباشید آقای دکتر.اگرواکسن شش ماهگی کودک با تاخیر تزریق شد واکسن یکسالگی هم باید با تاخیر باشد ؟
- ورم لب
- لعاب برنج
سلام کودک ۵ ماه و ۹ روز دارم احساس می کنم با شیرم سیر نمیشه میشه بهش لعاب برنج بدم ؟
- خون در مدفوع نوزاد
با سلام من دختر 4 ماهه دارم ک چن وقته بعضی اوقات داخل مدفوعش خون یا رگه خونی وجوددارد ب پزشک اطفال مراجعه کردم ک گفتند لبنیات گاوی مصرف نکنم و ی قطره پدی لاکت تجویز کردند با وجود این دستورات باز هم بعداز چند روز داخل مدفوع نوزادم رگهدخون مشاهده کردم لطفا راهنماییمدکنید متشکرم
- سلام خسته نباشیددخترشیش ساله ای دارم که ماهی یک بارسرودردهمراه بااستفراغ داردخیلی نگرانم دلیلش چیست
سردرددردشدیدبااستفراغ خیلی نگرانم توروخداجواب بدید
- سرفه
سلام آقای دکتر. روز بخیر.دخترم مرداد ۴ساله میشه باوزن ۱۴کیلو از چهارشنبه عطسه و آبریزش و سرفه داشت شبها ۳سی سی آزیترومایسین۲۰۰به مدت ۵شب و غروبهاپودر ایروکاست و شبی ۳ سی سی سیتریزین و اسپری سالبوتامول و فلوهیل استفاده کرده الان سرفه خلط دار داره میخواستم از حضورتون بپرسم آیا باید زمان بدم خوب بشه یا اینکه معاینه شود؟ممنون از لطف شما
- سوختگی دور دهانه رحم نوزاد دختر
سلام دختر من ۱۳ ماهه است دو روز تب کرد و بعد از تب دور دهانه رحمش کلا حالت سوختگی شدید زده
- سلام علت گرفتگی صدای کودک در نوزده ماهگی
سلام خسته نباشید پسرم یک سال و۵ ماهه است امروز با خواهرش حمام رفت واب سرد ریخت بهش بعداز حمام خوابید وقتی بیدار شد صداش گرفته ولی تب ندارد تقریبا ۲۵ روز پیش کرونا خفیف گرفته بود که ۵ روز ازیترو ۱۰۰ بهش دادم الان علت گرفتگی صدا ممکنه سرما خوردگی باشه باید بهش چه دارویی بدم انتی بیوتیک لازم داره؟ممنونم از راهنماییتون
- شربت یورو ویتال کیندر
با سلام و عرض ادب ایا میتوان به کودک دوسال و چهارماهه شربت یورو ویتال کیندر داد؟ و آیا این شربت ویتامین دی مورد نیاز کودک را دارد؟
- سوپ
سلام . اقای دکتر بچه 6 ماهه دارم دکتر گفته بود میتونه سوپ بابرنج و سیب زمینی و ... شروع کنه گفت میتونی رشته سوپ و جوپرک هم استفاده کنی میخوام بدونم اگه رشته یا جوپرک بریزم بازم باید برنج بریزم؟
- سرفه کردن
سلام اقای دکتر. ببخش پسرم ۴ ماهشه عمل فیستول tf نای کرده ی سوراخی بین نایش بود ک شیر میخورد توریش میرفت .خس خس شدید داره صداش کمی گرفت پیش متخصص بردم گفت شلی حنجره داره بخاطر همونه خس خساش سرما میخوره خس خسش بیشتر میشه .یا شیر خوردن سرفش میگیره . این ینی ب عملش ربطی داره؟
- آبریزش بینی
سلام پسرم ۱۸ماهشه ابریزش بینی داره بیست روز هست دارو هم خورده خوب نشده چی بهش بدم

