Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کرونا
سلام دکتر همسایه مون کرونا گرفته طبقه پایین هست احتمال داره ماهم بگیریم بچه نوزاد دارم نگرانم... بعد هفته گذشته خواهرش داشت ولی خودش هنوز نداشت خواهرشو ک برده بود دکارخ ائمدهح بود دم خونمون کمر دخترمو از رو لباس بوس کرد اگه ماهم گرفده باشیم تا کی نشون میده
- طریقه مصرف آزیترومایسن ایرانی برای نوزاد هشت ماهه
باسلام نوزاد من هشت ماهه هست، قبلاً آزیترومایسن خارجی مصرف کرده بودم برای نوزاد پنج ماهه یک و نیم سی سی، الان خارجی پیدا نمیشه نمیدونم ایرانی چقدر باید بهش بدم،وزن دقیقش رو هم نمیدونم، بع دلیل تعطیلات عید دکترش نیس
- رفلاکس
سلام دخترم ۵۰ روزشه چند بار بالا آورد طوری که معده ش کاملا خالی میشد بردیم دکتر دارو داد چند روزه داره میخوره اما باز وحشتناک بالا میاره و گریه میکنه و خودشو پیچ میده مخصوصا شبا چکار کنم؟
- تغییر شیر خشک
از بلوچستان مزاحم شدم. پسرم شیر خشک نان 3 می خوره اما داروخانه ها نداشتند. به جایش گیگوز 1 خریدم. مشکلی ندارد؟
- عفونت چشم نوزاد
سلام اگر قطره چشم باکتری ماید را ب طور اشتباه دوبار در چشم نوزاد بریزم چه میشود لطفا راهنمایی کنید
- لرزش پا
من نوزادی سه ماهه دارم که پای چپ هنگام شیر خوردن چند ثانیه میلرزد پزشک اطفال گفته همون لحظه ار چهرهاش فیلم گرفته وبرایم بفرستید که هنوز موفق نشدهام به نظر شما میتواند مشکلی داشته باشد آیا نوار مغز لازمه
- کم خوابی
نوزادی 23 روز دارم. مقدار شیر خوردن زیاد ولی خواب کم، البته این موضوع چند روزی پیش امده
- يبوست
سلام ، اقاي دكتر نوزادم ٢٠ روزشه براي يبوست بچه ميزان اب قند بايد چه ميزان باشد
- پسرم سهماهشه واسه الان گرفته برای درمانش چکارکنم
- اسهال
سلام وخسته نباشید پسرم ۱۵ ماهش اسهال داره ولی بدون تب چه شربتی مناسب سنش هست چه مقدار وچند بار در روز
- مولتی ویتامین
کودکم دو روزه مولتی ویتامین میخوره و کاملا بی اشتها شده چرا اینطوری شده
- مدفوع سبز
سلام دکتر عزیز شبتون بخیر ببخشید دخترم هفت ماه و نیم هست و مدفوعش سبز سبز رو به تیرگی شده و حس میکنم دل پیچه داره و بعضی مواقع زور میزنه و نا آروم هست خوابش هم بسیار سبک و کوتاه شده. امکان. اره حساسیت داشته باشه؟ جدیدا سرلاک گندم میدیم بهش و حس میکنم از این باشه
- رفلاکس پنهان
سلام آقای دکتردخترم سه ماه وبیست وسه روزداره رفلاکس پنهانم داره وبهش اس آمپرازول ۱۰پودری میدم روزی دووعده بامقدارکم دوهفته ای اسهال بودوالان روبه بهبودیه قبلاداروشوخوب میخوردورفلاکس تحت کنترل بوداما سه روزی هس که تامزه دارو ومیفهمه حالش بدمیشه حالت تهوع میگیره عوق میزنه وهمه محتویات معدشوجهشی بالامیاره درموردویتامینم همینجوریه امافرقش اینکه ازویتامین حالت تهوع نمیگیره اماهمونم باعث میشه بالابیاره چکارکنم الان؟
- بیقراری نوزاد
- سرماخوردگی نوزاد
نوزاد ۱۵ ماهه سرفه های خلط دار میکنه دکتر شربت پلارژین و سیتریزین دادن اما خیلی تاثیری در بهتر شدن نداشته میشود داروی سفیکسیم برای سرفه های خلط دار داد؟
- نوزاد
دختر شش ماهم غذاخور هم نشده هنوز هنگام خواب سرفه خشک و شدید میکنه فقططط هم توخواب چیکارکنم اصلا نمیتونه بخوابه مخاط بینیش هم خشکه
- کار نکردن شکم نوذاد ۷۰روزه
- قطره آهن
سلام دکترخسته نباشیدپسرم ۶ماهشه بردمش خانه بهداشت واسه واکسن ومراقبتبهش قطره فربولین ومولتی ویتامین بهش دادند۱۵ روزه قطره ها وغذای کمکی بهش میدم رفلاکسش خیلی بدترشده فقط فرنب باشیرخودم وسوپ بهش دادم آیاعلت بدترشدن رفلاکسش قطره آهنه؟منم توبارداریم قرص آهن میخوردم همینطورمیشدم قرص لانزوپرازول برام نوشتن میشه لطف کنیدیطره مولتی ویتامین وآهنی که ررای رفلاکسش ضررنداشته باشه به من معرفی کنیدممنوم
- عرق کردن سر و پای کودک
سلام نوزاد 4 ماهه ای دارم چند روزیست که هنگام خواب پشت سرش و بعضی وقتها پاهاش عرق سرد داره, تب نداره, خوب غذا میخوره دو ماهه ویتامین آ د مصرف میکنه وزن تولدش سه کیلو و وزن دوماهگیش 4/700 بوده. خودم در بارداری تیروئید کم کار گرفتم. علت این عرق کردن چی میتونه باشه
- سلام وقت بخیر دختر من تو 7ماهه ولی وزن خوب نمیگیره الان 6کیلو هست 1800بود بدنیا آمد غذا هم نمی خوره شیر خشک میخوره گیگوز میشه راهنمایی کنید

