Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پرخاشگری کودک
سلام من یه دخترسه ساله دارم که نزدیک ۱۵ روزه ب شدت پرخاشگری میکنه جوری ک نمیتونم ارومش شدم یکسره بهونه های الکی میگیره میگ این لباسونمیپوشم اونونمیپوشم خیلی گریه میکنه قبلا هم اصلا اینجوری نبود الان باهمه دعوامیکنه
- سرماخوردگی نوزاد
پسرم سه ماهشه سرفه میکنه وبینیش گرفته چه دارویی بدم
- سلام شبتون بخیر تب نوزاد یکساله تا ۳۸ اومده و از شیاف ۱۲۵ استفاده کردیم پایین میاد ولی دوباره بالا میره؟ به همین شکل کنترل کنیم خطرآفرین نیست؟
- شیر خشک رژیمی
سلام روز بخیر اقای دکتر برای حساسيت به پروتئین گاوی شیر اچ ا میدم به بچم الان ۱۸ماهه اس و اچ آ ۲ گاهی هممجبوريم ۱ رو مخلوط با شیر معمولی بدیم چون پیدا نمیشه ممکنه ایجاد کمبود در بچم بکنه چون اینا برا زیر یکساله؟
- خرما
سلام وقت بخیر دختر هفت ماهه ای دارم که چند روزه خرما و سرلاک خرما میخوره وسط پاش جوش دون دون قرمز زده هر چی پماد آد و کالاندولا میزنم خوب نمیشه علتش میتونه حساسیت به خرما باشه
- مالیدن صورت و دماغ
سلام دخترم ۲ ماه ۲۷ روزشه خوابه که هست صورتشو و دماغشو خیلی میماله و بیدار میشه سرم تکون میده برای چیه؟؟
- شربت
سلام میخاستم بدونم شربت های مثل زینک سولفات .کیندر.سانستول که یه مکمل غذایی هستند رو چه مدت باید مصرف کرد؟ایا مصرف زیاد انها مسکلی دارد؟
- بازکردن مطب
سلام اقای دکتر شما از امروز مطب تشریف دارین؟؟
- علایم سرماخوردگی درکودک
باسلام دختریک ساله ای دارم که متاسفانه انگارسرماخورده وسرفه میکنه وعطسه وگلوش هم گرفته ودرحال حاضرجایی هستم که دسترسی به دکترندارم وشربت دیفن هیدرامین وزادیتن دارم آیامیتونم هردوی اینهارویک زمان بدم بهش
- وزن
سلام آقای دکتر وزنه پسرم کمه ۱۱:۵ ۲ سال و ۳ ماهشه زینک سولفات و کیندر می خوره بی اشتهاس آزمایشم دا ه مشکلی نداره می تونم برا افزایش وزنش از مکمله افزایش وزن استفاده کنم ؟؟؟؟ اگه خودتون مکملی می شناسید که خوبه بهم معرفی کنید ممنون میشم
- پنتوپرازول در شیردهی
پنتوپرازول 40 هست ب تعداد 14 عدد مشکلی ایجاد نمبکنه؟
- نگران
با سلام و وقت بخیر کودک من سیزده ماهه است و از بهداشت زنگ زدن گفتن بیارین واسه واکسن فلج اطفال این واکسن اینروزها حواشی زیادی داده و من خیلی نگرانم خواهشم از شما بعنوان پزشکی دلسوز برای کودکان معصوم اینه که آیا من این واکسن رو تزریق کنم برای کودکم یا نه؟با توجه به اینکه در واکسیناسیون های روتین قطره فلج اطفال را هم بهش میدادن
- زردی نوزاد
سلام نوازاد یک ماهه دارم سه بار با زردی بیست وهیجده بستریش کردم .وبا عدد 6مرخص شد ولی باز زردیش برای بار چهارم برگشت . آزمایش تیروید وکشت ادرارش هم خوب بود. ولی گروه خونی منo+)ولی نوزادB_بود. به خدا خسته شدم پوست بچم تیره شد انقد زیر نور بود. لطفا راهنماییم کنید چکار کنم . چرا زردیش بر می گرده ؟
- بالا بودن انزیم های کبد در نوزاد
سلام نوزاد چهل روزه دارم که ازمایش انجام داده و سطح انزیم های کبد ان ۴۱ بوده ایا خطرناک است.و ایا به مرور زمان خوب میشود
- حالت ناخن
سلام و عرض ادب دخترم ۵ سال و نیمشه.سطح ناخنش به صافی ناخن طبیعی نیست و انگار شیارهای خییلی کم عمق داره و شفافیت ناخنش هم کمتر از بقیه است. خواستم بپرسم که آیا کمبود ویتامینی باعث این شده؟چی بهش بدم که بهتر بشه؟ ممنون میشم برای رفع مشکلش راهنماییم کنین. بابت پاسخگویی همیشگیتون ممنونم
- یبوست نوزاد ۳ ماهه
- با عرض سلام دخترم ۱۴ ماهه یه تیکه کاغذ جوییده تو روده هاش انگل نمیشه
- شربت آفاکسیم برای چیست؟
باسلام لطفا راهنماییم کنید دکتر خسته نباشید خدا قوت،مقدار مصرف این شربت برا کودک ۶ماه چقدره به قطره بگید برام میترسم زیاد بهش داده باشم آخه خیلی باحال شده دکتر عمومی بود میزانشو نگفت برام یادم رفت ازش بپرسم توروخدا جواب بدید توروقران همین حالا اگه میشه.باتشکر
- دررابطه با گرانولوم ناف
- خوردن سفیکسیم 100
سلام آقای دکتر خسته نباشید.دخترم 5ماهشه 7کيلوبخاطرعفونت سفيکسم 100تجويزکرديد.آقای دکتر وقتی میخوره دو ساعت بعدشکم دردميگيره زور خیلی میزنه .ممنونم ازشما

