Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ادامه سوال قبلیم
اقای دکتر پسرم ۱۲ کیلو قدش ۸۶ ، همه چی تو ازمایشش نرمال بود کمخونی اینا نداشت فقط ویتامینb۱۲ کم بود من از بعد یکسالگی درس حسابی مولتی بهش ندارم ماهی ۳،۴ بار شاید چند بار مریض شد و بخاطر دندون خیییلی بدغذا شد و هر چیزی نمیخوره .... شربتی هس من بهش بدم بخاطر این کمبود ویتامین تو بدنش؟
- شربت
مصرف همزمان شیاف استامنوفین و شربت استامنوفین ضرر داره؟
- چشم
سلام پسر دو سال وونیم دارم از نوزادی تا الان لکه های خاکستری توی سفیدی چشم داره . هفت ماهگی برا چکاب پیش چشم پزشک بردم در این مورد چیزی نگفتن . می خواستم نظر شما در مورد لکه های خاکستری بپرسم
- کمبود وزن
سلام خسته نباشیداقای دکتردخترمن باوزن 3100به دنیااومده الا4ماه و4روزه وزنش 5.5کیلواست شیرم کم نمبخوره شیرخشک بیومیل پلاسوبهش میدم خواهش میکنم کمکم کنید
- کند وزن گیری شیر خوار
سلام دختری یازده ماهه دارم که در ماه دهم اصلا وزن نگرفت ودر ماه یازدهم ۳۰۰ گرم به وزنش اضافه شد ونسبت به قبل خیلی کند وزن میگیردو وزن تولدش ۳۴۰۰کیلو گرم بود الان ۹۵۰۰کیلو گرم است ویک ماه دیگر یک سالش میشود اینطور که پیش میرود یک سالگی وزنش سه برابر وزن تولدش نمیشود به نظرتون باید چه کار کنم و ایا مشکلی برایش ندارد این کندی وزن گیری ؟ باتشکر
- Advanced Technologies in Vault Technologies: What’s Accessible in Scottsdale area?
- تب
دخترم ۵ سالشه بیست و چهار کیلو تب کرده الان بهش شربت پاراکید دادم اول ده سی سی دکتر گفته بود قبلا بعد دو ساعت دیدم هنوز گرمه دو سی سی دیگه دادم الان چه کنم تا صبح چند ساعت یه بار و چقدر شربت بدم بهش تا صبح ببرم دکتر ممنون میشم پاسخ بدین🙏
- سلام خسته نباشید دخترم چهار روزسرفه میکنه سینش چرک کرده تازه چهارماهه میشع دکترآزیروسین 200 دس لوراتادین نیوتادین و استامینوفن داده ولی خوب نمیشه
سلام خسته نباشید دخترم چهار روزسرفه میکنه سینش چرک کرده تازه چهارماهه میشع دکترآزیروسین 200 دس لوراتادین نیوتادین و استامینوفن داده ولی خوب نمیشه BEsonE50هم داده
- چشم نوزاد
- مشکل مدفوع
بچه ام مشکل مدفوع دار در روز هفت هشت بار دستشوی میره هربار یه ذره داره اونم با ناراحتی.
- دفع زیاد نوزاد
سلام دختر من ۱ ماه ۴ روزش ۲ کیلو ۳۰۰ گرم وزنش ،،شیرخشک آپتامی یک و pdf میخوره فقط ،،دفع مدفوع زیاد و بوی تندی داره. گاهی سبز و گاهی زرد و شل هستش علتش چیه ؟؟
- بیماری پوستی
دخترم ۷ سال داره ۲۰ روزی می شه هر از گاهی بدنش خارش پیدا می کنه حتی داخل سرش و جوش هایی مثل حساسیت می زنی ولی دوام نداره می بینی یکی دو ساعت بعد می ره دیروز مشاهده کردم روی گردنش برآمدگی بزرگ مثل ورم در چند نقطه زده ولی بعد یک ساعت رفت پایین حتی ممکنه شب که بخوابه صبح که بیدار شد چشمش ورن کنه کوچولو یعنی دور چشمش ولی بعد از دو سه ساعت ورن چشمش هم رفت ممنون می شم راهنمایی کنید
- سلام اقای دکتر میتونم به نوزاد هشت ماهه پودر سنجد با هسته که باهم پودر شده تو غذاهاش استفاده کنم برا استخون بندیش
- سلام، ایا شربت سالبوتامول با تئوفیلین فرق داره؟برای کودک شش ماهه مناسب هست یا نه؟
- کودکان و تب
سلام و خداقوت دکتر دختر من دو روز دیگه یکساله میشه شیرخشک نان دو میخوره والان ۲۴ساعتع تب میکنه که با قطره کنترل شده بیشترینشم ۳۸و۶ بوده تاحالا دوتا ویتامین د۳زدیم که فاصله امپولها کم بوده ۵روز اشتباها یکماه زدیم ولی خبری از دندون نیست البتع لثه اش سفید میزنه ولی نیش نمیزنه غیر تب اسهالم شده امروز بنظرتون دندونه؟باید جی بدم بهش اگه ار دندون نیست فعلا دسترسی به متخصص ندارم
- دارو
با سلام اقای دکتر نوزادی دارم گه تازه وارد دوازده ماهگی شده چند روزی است که سرما خورده وازیترومایسین صد استفاده میکند وسه روز هم سیتریزین به او دادم واز قطره ی بینی هم استفاده میکند ولی هنوز گرفتگی بینی دارد ایا میتوانم تا سه روز به او سرما خوردگی کودکان به او بدهم یا نه وایا هیچ قطره ی بدنی بهتری وجود دارد که خلطها را دفع کند ممنون
- کم پشتی مو
سلام وقت بخیر دختر دو و نیم ساله ای دارم که موهاش خیلی کم پشته و اشتهاش خیلی کمه آزمایش داده ویتامین دی خیلی کم بود که دکتر براش ویتامین دی و شربت آهن و شربت کلیسم نوشت الان دارویی مصرف نمیکنه برای کم پشتی موهاش دارویی عست که کمک کنه در ضمن اشتهاش کمه و وزنش هم طبق نمودار رشدش کمه
- ترشح ریه
باعرض سلام وخسته نباشید دخترم دیروز ب دنیا آمد و سزارین شده تو هفته38 الان میگن ترشح ریه دفع نمیشه از دیشب بستری چکار باید انجام بدم آقای دکتر
- سرماخوردگی
پسرم ۷ سالشه سرما خورده میتونم قرص سفکسبم ۲۰۰ روزی ی دونه بهش بدم
- دوز و مصرف شربت پیروی ساید برا بچه ۲ ساله

