Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- داغی کف دست
سلام دخترم شش ماهشه یک هفتس کف دستش و شکمش به شدت داغ میشه دکتر بردمش گفت علائمش طبیعیه ولی بازم نگرانم حتی با استامینوفن داغی شکمش و دستش پایین نمیا
- نرمی حنجره نوزاد
پسرم نرمی حنجره داره من چند نفرو دیدم گفت تا۶ ماه خوب شدن ایا ممکنه پسرمنم خوب بشه تا ۶ ماهگی تازه رفته تو۶ ماه
- رنگ مدفوع
سلام آقای دکتر وقت شما بخیر .نوزاد دوماهه دارم تحت نظر شما میباشد. واکسنش را دیروز تزریق کردیم .رنگ مدفوع نوزاد سبز متمایل به سیاه شده .اثر واکسن هست؟ قطره استامینوفن هم میدیم .ممنون
- کبودی
باسلام وخسته نباشید فرزندم چهار تیر ۹۹ بدنیا اومد مچ پاهاش یه حالت کبودی رنگ داره با پشت کمر وباسنش شیرخودم میخوره و وزن گیرشم خوب بوده میخاستم بدونم علتش چیه؟ - شیرخشک
سلام اقای دکتر دختره من ۷ ماهشه وشیرخشک اپتامیل ۲ دادم یبوست گرفت ودکترگفت سوپرامیل بدین واحساس میکنم ک تن تن گرسنه میشه وشیرمیخاد ایا این شیرخوبیه؟؟یا شیره دیکه ای بدم ممنون از پاسخگویتون
- بی قراری شبانه نوزاد
سلام دخترم هفت ماهشه وزن زمان تولد سه و چهارصد و دور سر سی و چهار الان وزنش هشت و هفتصد و دور سرش چهل و دو نیم از پنج ماهگی ملاجش درحال بسته شدن بوده زیر نظر متخصص مغز و اعصابه و مشکلی خاصی تا به حال نداشته کاراش و حرکاتش خوبه اما الان سه روزه شبا بی قرار شده موقع خواب گریه میکنه و به سختی میخوابه نصف شبم که بیدار میشه برای شیر خوردن به شدت گریه میکنه و شیر نمیخوره اینقد گریه میکنه و نق میزنه که صداش میگیره خیلی نگرانم ممکنه تشنج موقع خواب باشه؟
- سرفه سرما خوردگی
سلام اقای دکتر پسرم ۱۶ ماهشه سرفه صدادار و خلط داره بردم دکتر شربت پدی کاف و نیوتادین داد ۱۰ روز دادم بهش خوب شد دوباره چند روز شروع شده مدام سرفه میکنه چیکار کنم
- اسهال و استفراغ
سلام آقای دکتر پسرم هفت ماهشه واسهال واستفراغ داره از وقتی دنیا اومده زیاد مدفوع میکنه تا دوماه شیر خودمو خورد ولی چون رفلاکس داشت دیگه سینمو نگرفت و شیر خشک نان میدم چند بار به خاطر اسهال واستفراغ بردم دکتر قطره پدی لاکت وزینک دادن ولی فرقی نکرده به نظرم پسرم به پروتئین گاوی حساسیت داره و وزن گیری هم خوب نیس در حالی که با وزن بالا متولد شد میتونم شیر خشک اپتامیل پوتی جونیور برایش بگیرم در ضمن دوماه تلاش میکنم بهش غذا بدم نمیخوره هرکاری کردم نخورد کلا کم اشتهاست برای وزن گیری هم راهنمایی کنید وزن تولد 3900وزن هفت ماهشه 8300
- بدخوابی نوزاد
باسلام خواهش میکنم جواب منوبدین دختر۵ماهه دارم ک ازاول تاالان خوابش برعکسه هرروزساعت۶-۷صبح میخوابه.هرکارم کردیم بتونیم درستش کنیم باروشهای مختلف نشد ک نشد.فقط الان یکماهه ک خوابش یه کوچولوافتاده جلوو۵صبح میخوابه.الان دوسه هفتس ک شبا بیقراری ام میکنه جوریکه خوابش میاد ولی گریه میکنه.هم شکمشوسیرمیکنم هم میدونم دل دردنیست ولی بایدشبایکی دوساعتوجیغ بزنه تابخوابه.دکتربردیم شربت بی بی سدداد ولی اصلا روش تاثیرنداره. استامینوفن و ترنجبین هم همینطور.دیگه واقعا خسته شدم کمک کنین لطفا
- باد کردن سینه ها
سلام
ببخشید دو هفته بچم بدنیا آمده و سینه هاش هم باد کرده. بعضیها میگن قدیم رسم بود پستوناشونو فشاربدن تایه آب ازش بیاد. میخواستم بدونم آیا چنین چیزی هست؟
- دارو شیردهی
سلام آقای دکتر من دخترم چهارماه و نیم داره و بهش شیر مادر میدم و اینکه آسنترا پنجاه روزی دو عدد استفاده میکنم به نظر شما ضرر داره واسه بچم
- سرفه
سلام وقت بخیر نوزاد ۴ماه و شش روزه ای دارم که از برادرش سرما خوردگی گرفت بردم متخصص اطفال برای سرفه هایش سفکسیم ۱۰۰هر ۱۲ساعت۲سی سی و شربت برم هگزین هر۸ساعت۲سی سی تجویز کردن و گفتن ۷۲ساعت بده و دارو رو قطع کن من انجام دادم الان ۲روزه دارو هارو قطع کردم و نوزادم هنوز سرفه خلطی داره اقای دکتر تورو خدا راهنمایی کنید واکسن چهار ماهگیش مونده.خدا بحق علی اجرتون بده
- کولیک
نوزادم۵ماه و۸روزشه کولیک داره باشیرشک نان۱تغذیه میشه ایاشیرخشک قطع کنم وغذا کمکی شروع کنم یاخیر
- در رابطه با شیردهی نوزاد
دخترم وقتی به دنیا آمد نارس به دنیا آمد،وزنش دو کیلو وهشتاد کیلو گرم بود وزنش کم بود ،دکتر واسش شیر اپتامیل پی دی اف نوشت ،حالا ۴۸ روز به دنیا آمده وزنش شده سه کیلو ونهصد شده ،در کنار شیر اپتامیل پی دی اف شیر مادرشوهم می خوره ولی شیر مادرش زیاد نیست ،حالا با توجه به اینکه شیر اپتامیل پی دی اف به سختی گیر میاد ما هم شهرستان هستیم ایا میشه یه شیر دیگه جایگزین کنیم ؟
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر توی سوپ بچه که 8ماهش تموم شده میتونم کمی گوجه بریزم؟
- تعداد طبیعی ادرار
دختر چهار ماهه که از شیر خشک وشیر مادر تغذیه میکنه چند بار در روز باید ادرار داشته باشه؟ چه موقع تکرر ادرار محسوب میشه؟
- تغذیه
با سلام اقای دکتر در قسمت تغذیه ی نوزاد فرمودید از ده ماهی پورهی میوه را میتوان به نوزاد داد میتوانید لطف کنید و طرز تهیه ی یک پوره را به من یاد بدهید ممنون از لطف شما
- خس خس سینه
سلام وقت بخیر پسرم۵ماهش انگار سینش خس خس میکنه بعدیکم شیرک میریزه انگار غلیظ یکم ی یک هفته پیش سرفه وعطسه داشت قطره پلارژین دادم سرفش بهتر شد ولی الان چندروز این حالتیه
- بچم به عقر افتاد
سلام من بچم بغلم بود حواسم بهش بود آماتویه لحظه که دستم پشتش نبود به عقب افتاد سریع جلو آوردمش گریه نکرد آیا چیزیش شده خواهش میکنم ۴ماهشه
- نوزاد
سلام دخترم دوروز بود به دنیا اومده بود برای نافش گفتن پماد بتامتازون بزن تا اذیت نشه منم زدم بعد از چند روز دیدم خشک نمیشه دیگه نزدم الآن 26روزشه نافش خشک شده ولی هنوز نیافتاده میشه کمکم کنین آیا چیزی هست که بزنم ونافش بی افته

