Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب كودك
سلام پسر ٤ ساله ام تب بالا داره و با شربت و شياف استامينوفن و پاشويه پايين نمياد از طرفي اصلا اشتها نداره و هيچ چي نميتونه بخوره و معدش خاليه الان ميتونم بهش شربت بروفن بدم با معده خالي؟
- اسهال و دل پیچه شدید
با سلام.پسر دوسال و نیم دارم که چهارروزه مریض شده .دوروز اول که تب شدید.ولی درکنارش اسهال ژله ای سبزرنگ و دل پیچه شدید هم داره .دوبار دکتر بردم فایده نکرده آیا خطرناک نیس.
- سلام خسته نباشید دختر من ۶ ماهشه صورت هی دونه ی قرمز میزنه درجا هم خوب میشه میخاستم بدونم درمانش چیه
- سلام پسر دوساله دارم هنوز شیر میخورد چند روز است که اسهال شده دل درد هم داره امروز کیدی لاکت بهش دادم خیلی نفخ کرده استفراغ میکند
کودک دوساله دارم که اسهال شده امروز کیدی لاکت دادم از همان موقع استفراغ هم داره نفخ کرده ودل درد هم داره
- بیماری
سلام آقای دکتر من مسافرت هستم امروز بچه ۵سالم میگه گلوم درد میکنه ولی علایم دیگه ای ندارع فعلا چه دارویی بهش بدم؟
- وزن کودک
سلام دکتر جان خداقوت ببخشید پسرم۱۴ماه هست ولی وزنش۸/۳۰۰هست کمه زمان تولد۳کیلو بود لطفا راهنمایی کنید چیکار کنم متشکرم
- واکسن آنفلانزا
سلام ایا واکسن آنفلانزا برای کودک 18ماهه تزریق بشه بهتره یا نه و اصلا ضرر نداره براش ،واگر دو بار باید تزریق بشه نصف دیگه واکسن چطور نگهداری بشه تا زمان تزریق ممنونم
- تب
سلام برای کودک با وزن ۲۰ کیلو سه ساله در زمان تب چه مقدار ایبوپروفن باید داد
- تب کودک یک ساله
سلام خسته نباشید دخترم یک سالشه و هنوز دندون در نیاورده الان سه روزه که تب داره بهش استامینوفون دادیم قطع نشد ایبو پروفون دادیم الان تبش قطع شده اما اصلا لب به هیچ چیز نمیزنه و خیلی بی قراری میکنه در ضمن جوش های ریز قرمز رنگ هم روی شکم و پشتش ظاهر شده میتونم دلیلشو بپرسم
- مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۲/۵سال
مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۲/۵سال با وزن ۱۳ کیلو
- سرفه کودکان
سلام فرزندم هفت ساله است سرما خورده بود خوب شد، ولی یک ماهی است سرفه شدید و خشک دارد چند تا دکتر بردیم همه رقم شربت نوشته که موثر نبوده است.راحلش چیست.ممنون
- سلام کودک یکو نیم ساله دارم مقدار شربت آزیترومایسین ۲۰۰ چقدر میباشد و هر چند ساعت
- ایاشربت ستادین برای فاویسم ضرردارد
- سرفه خشک کودک
ایا میتوان شربت آیورا ودکستومتروفان راهمزمان باهم داد؟
- جوش چرکی کودک ۳ ساله
با سلام و وقت بخیر. دختر سه ساله بنده دو سه روزه روی پیشونیش حوش قرمز زد که بعدش روی جوش سفید شده.ممکن از گرمی باشه؟ممنونم
- مقدار مصرف سفکسیم
پسرم ۵ سال و ۱۶ کیلو وزن داره چند سی سی باید سفکسیم ۱۰۰ بدم بهش
- بزرگ بودن سینه
سلام بچم ۲سالشه یکی از سینه هاش بزرگتر از دیگری بچم دختر آیا لازمه پیگیری کنم؟
- سرماخوردگی
سلام پسرم ۹ سالش فابیسم هم هست ۹ سالش۴۰ کیلو الان یک ماهه سرما خورده ولی عفوتتشخوب نمیشه میتونم بهش آزیترو مایسین بدم
- راه نرفتن
سلام آقای دکتردخترم 17ماهشه راه نمی ره بعضی وقتا مبل میگیره بلند میشه راه نمی ره
- سرکوچک
سرکوچک ولی دور سر اندازه، نشانه ی میکروسفالی هست؟آیا سر کوچک مساوی عقب ماندگی هست؟

