Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نبودن دارو
سلام پسرم دوسال و ده ماهشه از زمانی ک به دنیا اومد برای معاینات روتین خدمت شما میارم شما براش قطره آدیزیر تجویز میکنین روزی یک سی سی الان دوهفته ست اصلا هیچ داروخونه ای نداره میشه قطره ی دیگری تجویزکنین ک کیفیتش مثل ادیزیر خوب باشه؟؟ ممنونم روزی چند سی سی باید بدهم ؟؟ لطف میکنید
- قطره آهن خارجی
سلام آقای دکتر دخترم یک سال و پنج ماهشه اصلا قطره اهن نمیخوره و همه روبالا میاره،میتونم بهش قطره خارجی بدم؟ایرو ویت یاایرو نرم؟کدوم بهتره؟وزنشم کنه،چی بدم؟
- پوسته شدن نوک انگشت
سلام دخترم ۱۲ سالشه نوک تمام انگشتای دستش پوسته شده کنده شده خواستم بدونم علتش چیه .ممنون میشم راهنمایی کنید.
- استفاده از قرص کلد استاپ
دخترم از سر سرماخورده آبریزش بینی و عطسه داره نصف این قرص رو گفتن با آب حل کنم بهش بدم دخترم۲ساله است خطر نداره
- رشدوزن ودورسر
سلام پسرم۱۰ماهه ودوروزشه.ازپایان۷ماهگی تاالان وزنش۹کیلودورسرش۴۵هیچ رشدی نداشته شیرهم خوب میخوره غذاتاحدودی خوب میخوره ازلحاظ جسمی وحرکات مثل بقیه هم سن وسالانش خوبه.ولی نگرانم .اقای دکترطبیعی سوال بعدیم اینکه پسرم یبوست گرفته یه مدتیه همش تیکه تیکه وسفت مدفوع میکنه ؟
- فاویسم و شربت و قرص اموکسی کلاو
آیا شربت و قرص اموکسی کلاو برای پسر بچه های ۸ و ۱۲ سال مبتلا به فاویسم مشکل دارد ؟
- زانو درد
سلام آقاي دکتر علت زانو درد مادر در دوران شيردهي چيست؟
- سلام پسر دوساله دارم هنوز شیر میخورد چند روز است که اسهال شده دل درد هم داره امروز کیدی لاکت بهش دادم خیلی نفخ کرده استفراغ میکند
کودک دوساله دارم که اسهال شده امروز کیدی لاکت دادم از همان موقع استفراغ هم داره نفخ کرده ودل درد هم داره
- سرماخوردگی
سلام دکتر عزیز...پسر من پانزده ماهشه..زیاد سرفه خلط دار میکنه ایا شربت سفکسیم براش خوبه..
- دوز مصرف آموکسی سیلین ۱۲۵
سلام پسرم ۳ سالشه با وزن ۱۳ کیلوگرم. دکتر در سه نوبت گفته آموکسی سیلین بدم. هر مرتبه چند سی سی باید بدم؟ خیلی ممنونم اگه بفرمایید.🙏
- کم خونی دختر ۱۰ساله
سلام جناب دکتر بزرگوار عذر میخوام دختر ۱۰ساله کمبود اهن داشته باشه امکان داره از قرص ففول استفاده کنه
- سرفه کودک
سلام دکتر وقت بخیر ببخشید پسرم یک سال و دو ماه هست با وزن۸۳۰۰از دیشب سرفه های خشک داره بهانه گیر شده بنظرتون چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید ممنونم
- یبوست کودکان ۳ساله
سلام من از وقتی دو نوع شربت آرژی پلاس و میم برای تغذیه به کودکم دادم یبوست گرفته واز دهانش بوی مدفوع می آید ایا ضرر دارد به ادامه دادن دارو
- بسته نشدن ملاج
سلام دخترم 20ماهشه ملاجش اندازه نصفه بند انگشت خیلی کم بازه بردم درمانگاه گفتن عب نداره دست نزن داره بسته میشه اینم بگم دخترم دور سرش سه چهار ماه رشد نکرد بعد دوباره نیم سانت رشد کرد میترسم تو اینترنت نوشته کم کاری تیروئید باعثش میشه😢
- سلام پسرم ۱۹ماه استکاغذ سیبزمینی خام میخوره ببرم پیش دکتور
کاغذ پاکن بیشتر کاغذ سیب زمینی خام میخوره لطفا راهنمای کنید ایا ببرم دکتور یانه
- آدزوفر
سلام آقای دکتر. پسر 18ماهه دارم که اشتهاش کم بود دکتر گفتن بجای قطره آهن لیپوزوفر ، آدزوفر بخوره که زینک هم داره میخوام بدونم میشه هفته ای دوبار شربت زینک هم سه سی سی بخوره یانه؟
- نفخ شیرخوار ۴ ماهه
با سلام پسرم ۴ ماهشه ولی هنوز نفخ و دلپیچه داره. مدفوعش هم یکبار در روز و مخاطی است. چرا هنوز این نفخ و دلپیچه شدید ادامه داره؟
- شکستن ناخن دست وپاها
بچم ۲سال ونیم هست بیمارشده سرماخوردگی گرفته حالاکه دست وپاهاشو میبینم داره ناخن های دست پاها میفتاد
- یبوست
با سلام و خسته نباشید پسری دوسال و 1 ماهه دارم. که تا دوسالگی که شیر خودمو میخورد هیچگونه مشکلی نداشت و روزی تا 3 بار هم دفع داشت. ولی از وقتی از شیر گرفتم شیر گاومیش جوشیده بهش دادم و یبوست شدید گرفت. شیر رو ولرم کردم بازهم تاثیری نداشت. بجاش شیر گاو دادم باز هم بی تاثیر بود. و چند روزی یکبار فقط با شیاف و درد شدید و گریه تا دفع میکرد. بعد از دفع هم یک لکه خون آبه میومد. تا اینکه همه شیر و فرآورده هاشو حذف کردم. ولی باز هم چند روزی یکبار با درد شدید وگریه تا دفع داره. شربت انجیر و انجیر خیسانده شده هم امتحان کردم تاثیری نداشته. تحرکشم بالاس ب طوری که اصلا یجا نمیشینه. غذا خوردنشم بد نیس ولی خیلی اذیته برا یبوست. بازم الان چند روزیه ک دفع نداشته، نفخ و درد شکم هم داره. مایعاتم زیاد میخوره. تورو خدا راهنمایی کنید چیکار کنم
- پاسخ بهچای با قرص آهن
سلام پسر 8 سال من کنترل مدفوع نداره و شب ادارای مدفوع ابتدا داخل لباس زیر میرزه بعد متوجه میشه چه آزمایشی باید انجام بدم

