Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن انفلانزا
سلام اقای دکتر بچم 4 ماهشه میدونم نمیتونع الان واکسن بزنه براش بخرم داخل یخچال نگه دارم شش ماهگی باید کامل زنه یا نصفه؟
- اسهال در نوزاد سه ماه و نیم
سلام و احترام خدمت شما دکتر گرامی! در ضمن کودکی حدودن سه الی سه و نیم ماهی مدتیست که اسهال است و کسالت دارد. دکتر رفته اند آزمایش داده و گفته به شیر مادر که حاوی قند است حساسیت دارد و بایستی از شیر خشک استفاده کند. می خواستم بپرسم که راه حل دیگری برای درمان این حساسیت وجود ندارد که بتواند از شیر مادر استفاده کند؟
- در یخچال بوده درش رو هم باز نکرددیم هیچ چند ماه پیش میتونیم ازش استفاده کنیم دررش پلمپ بوده
پیشبوده
- قرص آموکسی کلاو فاویسم
سلام دخترم ۱۳ سالشه وفاویسم داره شربت آموکسی کلاو ۴۰۰ برای گلو دردش خوبه ؟ این شربت ضرری داره برای فرد فاویسمی؟
- ناپروزیل برای کودکان
- عرق کردن سر کودک
سلام علت عرق کردن سر کودک تو خواب چیه؟
- گرانولوم ناف نوزاد
سلام دکتربهم گفت یکی دوتا دونه نمک صبح ویکی دوتاشب بریزم روناف دخترم قبلاً ترشح میشوند ولی اعلان نداره ازکجا بفهمم که خوب شده
- مولتی
سلام واحترام.فرزندم دوسال وچهارماهش..ازنظرمالی تقریبا ضعیفیم وتنوع غذایی یا غذای مناسب نداریم برابچه.ولی بهش هرروز مولتی ویتامین میدم..نگران رشدو کمبود موادغذایی ش هستم.با مولتی ویتامین کمبودها جبران میشن؟
- تکرر مدفوع خلطی
سلام پسر من پنج ماهشه و تکرر مدفوع در حد کم و خلطی دارد باسنش هم قرمز شده و هنگام مدفوع خیلی زور میزند میشه راهنمایی کنید
- منحنی رشد کودک
اگر وزن کودکی در نه ماهگی8100ودر35هفته بدنیا امده باشد ولی وزن کودکی در نه ماهگی 7600ودر 37هفته بدنیا امده باشد از نظر پزشکی کدام بهتراست کودک نارس یا ترم؟
- کیست کورد بیضه
سلام پسر یک ساله دارم دوروز هست سمت چپ بیضه برامده شد ه سونوگرافی بردم زده کیست کورد لطفا راهننایی بفرمایید خطرناکه علتش چی هست ایا درمان دارد
- اسهالی
سلام من پسرم یکسال وپنج ماه دارد دندوناش دارند سبز میشن اسهال خونی کم رنگ شده میشه لطف کنید بهم بگین چیکار باید کرد
- تکرر ادرار
سلام خدمت شما پسرم ۳ونیمشه پریروز عصر هر دو دقه دستشویی میره هر بار چن قطره.تااینکه آخر شب هندوانه خورد دیگ دستشویی نرف روز بعدش کمتر شد دستشوییاش امروز چن بار رفته اولش ادرارش زیاده بعد دودقیقه دوباره میگه دستشویی دارم و خیلی کم میاد میخاسم ببینم مشکل از کم آبیه بدنشه یا عفونت گرفته
- سرفه خلط دار
سلام دخترم یک هفته سرما خورده همش سرفه خلط دار داره دکتر هم رفته دارو انتی بیوتیک هم خورده ولی هنوز سرفه خلط دار داره الان بهتره ولی سرفه داره هر چی دارو گیاهی هم بوده دادم دیگه نمی دونم چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید
- سرما خوردگی
دختر یک سال و سه ماه من سرما خورده تب شدید داره براش نصف شیاف زدم آیا میتونم شربت استامینفون هم بدم
- واکسن انفولانزا
سلام خسته نباشید دخترم هفت سالشه چهار روزه تب وسرفه داره مطب یا بیمارستان میبریم میگن همه همینجورین داروهاشو مرتب بدین ولی چهار روز تب به نظرتون غیر طبیعی نیست ؟ اقای دکتر چی بدم غیر پروفن واستامینوفن که دیگه تب نکنه ماه پیش بهش دگزا زدن بازم میتونیم بهش بزنیم دکتر؟؟
- وزن کودکان
باسلام وزن دختر۴سال ونیم من ۱۳ونیم هستش وقدش ۱۰۶ یکسال هست وزنش زیادنشده برای افزایش وزن چه کارکنم وزن تولدشم ۲ونیم بوده البته خیلی هم پرتحرک هستش
- لذت جنسی
پسرم سه سال وچهارماهش تموم شده الان بیشتراز۴ماهه داره توخونه جلوی من ومامانش باکمک بالشتک خودارضایی میکنه.میگم نکن میگه دوست دارم .وقتی مانع میشم گریه ودعوام میکنه.خواستم راهنماییم کنید.ایابچه تواین سن لذت جنسی رودرک میکنه؟
- سرفه در خواب
سلام خسته نباشید. پسرم ۳ سالشه. وزنش ۱۳/۸۰۰ چند روز تب داشت. الان دو روزه تبش قطع شده. اما دو شبه که وقتی میخوابه زیاد سرفه میکنه تو خواب. شربت پلارژین هم میدم. روزا خوبه اما شب که میخوابه سرفه میکنه
- غورت دادن اب دهان وگریه کردن کودک
سلام پسرم آب دهن غورت میده گریه میوفته سینه نمیتونه مک بزنه همش گریه هلاک شد منم نمیتونم تشخیص بدم دلش درد میکنه یا گلوش یکسال وهشت ماهشه

