Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بیقراری و بی خوابی
سلام اقای دکتر پسر من پنج ماهشه توی روز اکثرا خیلی بیقراره با اینکه به شدت خوابش میاد ولی نمیخابه حتی وقتی تو پتو هم میزاریمش با اینکه چشاشو میبنده ولی نق میزنه و پاهاشو بهم میماله و بعد کلی دردسر که میخابه به مدت بیست دیقه یا نیم ساعت بعد بیدار میشه و دوباره همین سریال هست تا شب ولی شبها معمولا با اینکه به سختی میخابه ولی وقتی میخابه تا صبح فقط دو سه بار پا میشه شیر میخوره و میخابه یه موضوع دیگه هم اینکه خیلی کم شیر میخوره و شیر خوردنش هم با دردسره یعنی یکم شیر که میخوره جیغ میزنه و از اون وری بهش میدیم باز یکم میخوره جیغ میزنه و واسه شیر خوردنش باید چندین بار اینور اونورش کنیم تا یکم شیر بخوره ممنون میشم راهنماییم کنید که مشکلش چیه
- سرماخوردگی
پسرم سه ماه و ۴روزشه ازیکهفته پیش سرفه و یکم ابریزش بینی داشت دکتر شربت سیتریزین دادن ۳-۴روز دادم سرفه خوب شد ولی ابریزش بینی با خلط سبز از بینی میاد سرفه عم در روز سه چهار بار میکنه دکتر کفت حساسیته خوب میشه ولی از دیشب تب داره اولشرو۳۸:۵بود بعد قطره استامینوفن دادم اومد پایینتر هر۴ساعت قطره میدم بین ۳۶ونیم تا۳۷ونیم میره ولی داغه سرش و بیحاله انتی بیوتیک یاجیزی لازمه بدم؟
- دخترم ۸ ماهه هست واز دو ماهگی سروصورت و گوشهاشو چنگ میزنه وخونی میکنم میشه منو راهنمایی کنین
- حساسیت
سلام اقای دکتر. نوزاد من پنج روزه بود که با دفع مدفوع خونی دکتر گفت حساسیت به پروتیین گاوی داره. ولی آزمایش ننوشت براش. منو از کل لبنیات ممنوع کرد . الان نوزادم چهل روزه هست و به خاطر نفخش حبوبات هم نمیخورم و شیرم به شدت کم شده. خواستم بپرسم آیا من همچنان به رژیم ممنوعیت لبنیاتمادامه بدم؟ تا کی این حساسیت ادامه داره؟
- خواب نوزاد
خواب روز دختر سهماهو ۱۵ روز خیلی سبک زود بیدار میشه چه کنم
- ورم سینه
من یک نوزاد ۱۲ روزه دارم از روز اول سینه هاش کمی ورم داشت امروز بردمش حمام و کمی سینهاش ماساژ دادم آوردم بیرون یکیش ورم داشت اونیکی کمتر ینی الان یکیش بزرگ تره.نوزادم دختره لازمه به پزشک مراجعه کنم؟لطفا راهنماییم کنید
- قلم
باسلام براي نوزادي كه حساسيت بِه پروتيين گاوي دارد و رفلاكس استفاده از از آب قلم گوسفند در سوپ براي او مضر است؟
- اسهال
سلام آقای دکتر واقعا از اینکه این امکان رو طراحی کردید تشکر میکنم. مورد اسهال ما با یکم با مطالب توی سایت فرق داره. دختر من همراه با شیر مادر غذای کمکی هم میخوره و به محض خورد غذا اون رو دفع میکنه. روزی ده دوازده بار. چهار روزه ایزی کول دادیم اثر نکرده. ولی وقتی در آغوش مادرش هست اسهال نمیره!! رنگشم هر بار فرق میکنه. اولا آزمایش لازمه؟ و دوم اینکه تاجوابش بیاد باید چه چیزی بهش بدیم؟
- اسهال
سلام وقتتون بخیر دخترم ۳ماهشو تموم کرده امروز دو هفته پیش عفونت ریه داشت ۶ روز بستری کردیم خوب شد مرخص شدیم بعد اون دکتر شربت سفیکسیم ۱۰۰ و ستیریزین براش نوشت امروز دوبار مدفوع کرد شل بود احساس میکنم اسهاله چیکار کنم من تو رو خداا کمکم کنین استرس دارمممم
- رفلاکس پنهان
سلام آقای دکتر نوزادم رفلاکسی بوده شما بهش دارو دادین خدا رو شکر بهتر الان 5 ماه داره باز باید از داروها استفاده کنه
- سلام آیا سوزاندن گوشت اضافه ی ناف نوزاد بعد هاو در بزرگسالی و… ضرر و خطری ندارد و ایجاد نمیکند؟
نوزادم یک ماه ونیم هستش از نافش از زمان افتادن بند ناف همیشه مقدار کمی مایع زرد رنگی میومد روزی یک تا دوقطره بعد از یک ماه ونیم چند قطره خون اومد متخصص کودکان بردم گفت که باید ناف رو بسوزونیم وگرنه عفونت به داخل بدنش میره و ناف رو سوزوندالان نگرانم که سوزاندن ناف مشکلی نداشته باشه
- بی قراری
دختر شش ماهه و بیست روزه ای دارم الان یه روز است خیلی کم خواب شده و تو خواب هم همش گریه میکند واقعا مستاصلم باید چکار کنم
- زردی نوزاد
سلام من یک دختر ۳۵ روزه دارم که وزنش موقع تولد ۳ و ۳۰۰ بوده ، هنوز زردی داره ، موقعی که میخوابه زردیش تشدید میشه ، جواب آزمایش کف پاش هم نرمال بود ، از نظرتون چیکار کنم ؟ روی صورتش هم پر جوش چرکی شده ، ما بویش نمیکنیم اما نمیدونم چرا انقد جوش زده !
- سلام دخترم تقریبا یک سالشه چند روز دیگه میشه یکساله وزنش کمه لاغره میتونم شیر خشک بدم غذام درست نمیخوره چ شیرخشکی بدم
دخترم ۱ماهه هست شیرخشک بیومیل۱بهش میدم دوباردرروزمدفوع میکنه ولی سفت وسبزرنگ هستن بوی بدی هم میده چه کاری بایدانجام بدم
- لک سیاه
سلام اقای دکتر. نوزادم سی و ش روزه هست. قسمت بالای مقعد زیر استخوان دنبالچه یه لک سیاه رنگ هست که روش تعدادی موی سیاه زبر بلند هست. این چه عارضه ای هست ؟
- زمان شروع غذای کمکی
سلام آقای دکتر وقت بخیر بچه من 5.5ماهشه شیر خشک پپتی جونیور خیلی کم میخوره به پروتئین شیر گاو حساسیت نشون داده خواستم بپرسم غذای کمکی رو کی میشه شروع کرد بچم لاغر شده ممنون از شما
- سرفه های خلط دار و اسپری گلو
سلام نوزاد من هفت ماهشه تقریبا یک هفته است ک سرفه میکنه و گلوش خلط داره دماغش کیپه هر چقدر قطره بینی می ریزم فایده نداره آموکسی سیلین هم دادم اما بهتر نشده حتی اسپری هم زدم اثر نکرد چیکار کنم ک خوب بشه این اسپر ها ک زدم وابستگی ایجاد نمی کنه اسم اسپر ها سالبوترکس هست و یکیم بکلو متازون
- بی قراری نوزاد در 8 ماهگی به دنبال تب
سلام، دختر من 8 ماهشه سه روز پشت سر هم تب داشت که به زور تبو پایین میاوردم بجز تب علایم دیگه نداشت ولی از اونموقه همش گریه میکنه دائم گریه نمیدونم چشه مجاش درد میکنه بخاطر دنددناش نیست دکتر؟
- یبوست نوزاددوماهه
سلام خسته نباشیدپسرم دوماهشه شیرمادرمیخوره وروزی دوبارفقط هربارشصت تاشیرخشک میخوره نان اچ آ یک قبلاهاآپتامیل اچ آیک میخوردخوب بودولی الان پیدانمیشه ویبوست گرفته الان وفقط باتحریک مقعدی که وازلین وگوش پاک کن وداخل مقعدش میزارم مدفوع میریزه موقع دفع خیلی گریه میکنه وزورمیزنه ومدفوعش هم خمیری هست...آیاداخل شیرخشکش قندبندازم فایده داره؟؟میتونم بهش آب بدم ضرری نداره؟؟،دکترش گفت شیرش جزاچ آچون آلرژی داره چیزدیگه ای نمیتونه بخوره..
- زورزدن مداوم نوزاد یکماهه

