Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کوآموکسی کلاو..
سلام آقای دکتردخترم ۲سال ۱۰ ماهشه ۱۳ کیلوداره گلوش عفونت کرده میخواستم بدونم شربت کوآموکسی کلاو هرچندساعت چندسی سی بهش بدم ممنونم
- مقدار مصرف آزيترومايسين
سلام دخترم ۱۸ ماهشه و سرفه ها خلط دار داره و یکم بدنش گرم شده آزیترومایسین ۲۰۰ سری قبل دکتر تحویز کردن مصرف نشده پلمپ مونده چقدر و هرچندساعت میتونم براش استفاده کنم
- جوش قرمزپوست نوزاد
- دونه قرمزی روی پا
باسلام پسرمن یک سال ونه ماداره که روی پاهاش دونه های قرمزدرامده خواستم بدونم که چیکار کنم که خوب بشه ازچه پماد یادارویی استفاده کنم ممنون از شما زنده باشی
- قورت دادن هسته هلو
سلام وقت بخیر من هسته هلو رو به طور اتفاقی قورت دادم و وقتی غذا میخوردم انگار گلوم یه جوری هست و الان یبوست گرفتم خیلی نگرانم چطوری دفعه کنم
- تب واسهال
باسلام پسریکساله من سه روز اسهال سبز داره ویک روز تب داره شربت فارمنتین و سیتریزین و گایانفزین دادم خوب نشد چکارکنم
- اسهال نوزاد
سلام آقای دکتر وقت بخیر ببخشید دخترم ۴ماه و بیست روز است یه هفته میشه که مدفوع آبکی و بوی خیلی بدی داره تب نداره شیر خودم رو میخوره از اول مدفوع زیاد میکرد ولی این دفعه حجمش زیاد و بوی بدی میده دو تا دکتر بردم یکیش سرم و شربت مترونیدزال نوشت سرم رو نزدن دکتر دیگه براش پودر orsنوشت این پودر رو اصلا نمیخوره به نظرتون چیکار کنم
- میزان خون ۱۳/۹
با سلام وخسته نباشید دختر ۸ساله دارم که در آزمایشی که داده میزان هموگلبین۱۳/۹ هستش از ۱۵/۵آیامشکلی ایجاد می کنه واین که دوباره نیاز به آزمایش مجددهست؟ ممنون
- س اقای دکتر می ی پسر پنج ساله دارم خیلی شلوغه همش لج میکنه ی ثانیه استراحت نداره شباهم ب زورمیخوابونم همش درحال بازی کردنه همه رو دیونه کرده باشلوغ کارایاش بنظرتون ب مرور زمان خوب میشه
- نخوردن غذا
سلام پسرم ۲۱ ماهش هست با وزن ۱۲ کیلو ، یه هفته ایی هست لب به غذا نمیزنه ظرف شو عوض کردم بازم نمیخوره فقط شیر خشک میخوره ، چیکار کنم غذا بخوره ، شربت زینک پلاس و قطره آهن میخوره ، زنده باشید .
- تبریک سال نو
((حلول سال نو و بهار پر طراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد
را به شما تبریک و تهنیت عرض کرده و سالی سرشار از برکت و معنویت
را از درگاه خداوند بزرگ و سبحان برای شما مسئلت می کنم)) از پاسخگویی شما و از اینکه همیشه در کنارمان هستید بی نهایت سپاسگذارم ... - بیسکوییت مادر
سلام آقای دکتر دخترم نه ماهش تمومه میتونم بیسکوییت مادر بهش بدم
- سرماخوردگی
سلام ببخشید پسر من پنج سال و نیم هستش از دیروز گلو درد داره و روی لوزه هاش چرک کرده بهترین آنتی بیوتیک چی میتونم بدم چون دوست ندارم اصلا تو این شرایط بیرون ببرمش با تشکر دو روز پیش هم تب داشت پروفن دادم
- زردی کف دست و پای پسرم
با سلام پسر من دو سال و هشت ماه است،کف دست و پاش زرد.علتش رو میخواستم بپرسم
- تشنج و فنوباربیتال
سلام آقای دکتر وقت بخیر,مامان آرتام مقدم هستم 27ام ماه پیش پسرم وقتی 17روزش بود با شک به تشنج تو 17شهریور بستری شد بعد از انجام همه آزمایشا مشخص شد همه چی سالمه و مشکلی نیست و شما گفتین بازم مشخص نشده تشنج بوده یا نه اما جواب سی تی اسکن هنوز نیومده,از همون موقع قرص فنوباربیتال هر12ساعت نصف قرص رو مصرف کرد تا همین الان,میخواستم بدونم تاکی باید بهش بدم؟
- بینی
سلام اقای دکتر دختره من نزدیکه ۱۳ ماهشه وبینیش ک پرمیشه نمیذاره تمیزش کنم باید ازچه قطره ای استفاده کنم تا شستشو بده وتمیز شه داخل بینیش
- علت تیرگی صورت وبدنونوزاد وسفیدی دست وپایرنوزاد
- اشتها
با سلام خدمت شما دکتر گرانقدر پسر ۴ساله ام از مراجعین شماست مدتیه کم اشتهاست بیزحمت یه دارو یا قرص معرفی میکنید که بی ضرر باشه و همچنین مولتی ویتامین ، میتونه از کپسول و قرص هم استفاده کنه.
- اسهال
سلام کودکم 17 ماهشه که 7 روزه اسهال خیلیرشدید دادره مانند تب سرد رنک وداخل اسهلسم خیلی که خط خطای سفید دیده میشه باید چه کار کنم به دکتر گفتم گفت اگر ادرار نکنه باید بستری شه اما ادرار کرد پودر کردی لاکتم براش نوشت اما جواب نمیده
- آنفولانزا
سلام خسته نباشید من دخترم 2سال8ماهش هست آنفلوآنزا گرفته چندتادکتر بردم خوب نمیشه بعدتب داره سرفه خلطی آبریزش اصلا قطع نمیشه تورا خداراهنمایم کنیدداروی هم که مصرف کرده آموکسی سیلین 250استامینوفن شربت اکسپکتورانت داده مصرف کردم اصلا خوب نمیشه

