Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عدم رشد قد و وزن نوزاد
سلام . پسرم ۳ سال و نیم هستش وزنش از،۱۱ کیلو بالاتر نمیره قدش هم چند سانت کوتاهه چیکار کنم
- سرفه شدید
سلام دکتر دخترم ۲سال و ۸ماهشه علائم سرماخوردگی تب و کمی سرف داشت تب دیگه نداره ولی خیلی شدید سرفه میکنه طولانی در حدیکه دل و روده اش میخواد بالا بیاد دکتر بردم دیروز اسپری نوشتن دوتا یکیش سرفلور بود پیدا نشدن کاتوسین پلاس میزنم هر ۱۲ساعت یه پاف اونم به زور نمیذاره همینکه میزنم سریع بلند میشه دکتر گفت ۱۰ثانیه بمونه دمیار ایا اینجوری تاثیرداره؟؟ یه دگزا هم نصفشو تزریق کردن براش و کتوتیفن هر ۱۲ساعت ۲ونیم سیسی سرفه هاش شدید هست خیلی نگرانم نظرتون میخواستم بدونم چه کنم
- ترشحات چرکی بینی
سلام آقای دکتر قبلا هم پیام دادم که دخترم ۶ سالشه از وقتی پیش دبستانی میره تا الان همیشه سرمامیخوره . یعنی ماهی یکبار یا دو بار. و هر بار علائمش یه مدل هست .الان ترشحات زرد بینی . عطسه . و کمی تب البته سینوزیت هم داره همیشه تبش خیلی شدیده اما ایندفعه خدا رو شکر تبش خیلی کمه دو تا سوال دارم اول اینکه دارو چی بهش بدم و اگه میشه که دارو بهش ندم چون دیگه شده پوست و استخوان به خاطر آنتی بیوتیک زیاد و دوم آیا واکسن ۶ سالگی رو میشه براش بزنیم الان
- تفسیر جواب ازمایش
سلام دخترم دو سال و نه ماهشه ازمایش سی بی سی دادم الان به پزشک دسترسی ندارم لطفا بگید مشکلی داره یا نه.wbc6.60 rbc4.60 hb10.6 hct33.7 mcv73.3 mch23 mchc31.5 plat449
- سرماخوردگی قبل از واکسن
سلام پسر من شش سال داره و پانزدهم اردیبهشت دوز اول واکسن کرونا رو زد و سی و یک اردیبهشت به مدت پنج روز به خاطر علایم سرماخوردگی انتی بیوتیک خورد و دوز دوم واکسنش پانزدهم خرداده من کی میتونم پسرم رو با توجه به این شرایط برای دوز دوم واکسن ببرم. ممنون میشم راهنمایی کنید
- تب
با سلام و عرض ادب برای کودک 18ماه برای تب 38/5 درجه شربت پارکید موثری هست ؟
- رشد قد کودک سه ساله
پسرم سه سالشه وقد اون الان۹۱ تاست،ازمایش هورمون رشد هم دادم واسش ودکتر گفت مشکلی نداره ولی مقدار igf-1 اون کمتر حد طبیعی بود تو ازمایش،ایا واقعا مشکلی نداره؟
- مدفوع
سلام دختر من تا چند هفته پیش خوب مدفوع میکرد ولی الان 3 روزه که نکرده و میگه که ندارم. به نظر خودم میترسه شیاف هم زدیم ولی نکرد لطفا بگید چکار کنم😭
- ماست همراه غذا
سلام وقت بخیر آقای دکتر دختر ۱۶ماهه ام کم اشتهاس و مقداری غدایی هم که می خوره به کمک ماست میدم و گرنه نمیخوره آیا ماست مانع جذب غذا نمیشه ؟ به جز گوشت قرمز بقیه رو متاسفانه مجبورم با ماست بدم دو قاشق ماست با خیار و نعناع قاطی می کنم و به کمک اون غذا رو میدم نگرانم ماست مانع جدی املاح مفید بشه
- سرماخوردگی
پسرم ۸ سالشه سرما خورده برا سینه اش شربت پلارژین رو چه مقدار در روز بهش بدم ؟
- مدفوع خلطی
سلام خسته نباشید دخترم 4سال ونیم سن داره و یه هفته است سرماخورده و سرفه میکنه چند بار بردم دکتر الان کمی بهتر شده ولی داخل مدفوعش خلط وجود داره شفاف هست و مدفوعاش شل هست مانند اسهالی از صبح تا ظهر دوبار رفته دستشویی و قبلش میگه دلم درد میکنه و بعد دسشویی خوب میشه و میگه شکمم صدا میده ایا این خطر ناک هست یا نه
- افونت
سلام اقای دکترمن یک دختر۳ساله دارم ده روزه که شکمش درد میکرد دکتربراش ازمایش خون ادرارنوشت جواب ازمایش افونت ریه نشانداده بود بستری کردتوبیمارستان ازمایش متفوع وسونوگرافی دادجواب سونوگرافی کبددارایابعادمختصری بزرگ ترازحدنرمال واکوژنیسیته پارانشیمال هموژن ویکنواخت می باشد بقیه نرمال بودن الان من به خاطراین کبد نگرانم چکارکنم خواهش می کنم زود جواب بده
- اسم ویتامین
سلام اقای دکترخسته نباشید.دخترم ۲سال ۱۰ ماهشه ۱۳کیلو وزنشه میخواستم بدونم چه ویتامینی بهش بدم بخوره .ممنونم
- بی قراری شب
سلام وقت بخیر. پسرم سیزده ماهشه. آلرزی به پروتئین گاوی ام داره. اکثر شبها تا صبح چند بار بیدار میشه یکم گریه میکنه و دوباره میخوابه انگار بی قراری داره. سبهایی که پدی لاکت میخوره خوب و اروم تا صبح میخوابه. ممکنه شکم درد داشته باشه شبهایی که بی قراری میکنه؟ چی بهش بدم؟ پدی لاکت بدم هر شب؟
- آبله مرغان
سلام پسرم روی بدنش یع دونه هایی و چیزهایی ک مث تاول های سفید هستش در اومده ولی هیچ خارشی ندارع تب هم نداره رو سینه دستاش و سرش ب طور پراکنده هست میتونع آبله مرغان باشه؟
- سرماخوردگی
سلام، اقای دکتر پسرم 5روزه سرماخورده، دکتر بهش شربت پدی کاف، شربت نئوتادین، وشربت سودوافدرین و اسپره بینی دادن، همچنان بچم خلط، پشت حلق داره شبا نمیتونه بخوابه دماغش کیپ، چی بدم بهش بهتر شه این داروها اصلا کارسازنبودن، 2سالو نیمشه و 18کیلو وزنش
- تب و گلو درد
پسر ۹ ساله ام با ۲۷ کیلو وزن تب و گلو درد داره.داروی خشک کننده چی بهش بدم؟
- شربت
سلام آقای دکتر وقت بخیر لطفاً شربت ویتامین کامل و مناسب برای پسر 4 ساله معرفی بفرمایید البته ویتان دوسری پشت هم خریدم براش قبلش هم فروگلوبین،سندروس زینک ،ایمونس،کیندر طبق دستور شما بهش دادم ، میشه دوباره اینها رو تکرار کنم یا شربت دیگه ای تجویز میفرمایید مقدارشم بفرمایید ممنونم .
- التهاب لوزه
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم یکسال و سه ماهشه که زود ب زود سرما میخوره تقریبا یک ماه پیش دچار تب شدید و سرفه و سرماخوردگی شد بردم دکتر بهش دارو داد بهتر شد ولی شبا نمیتوانست راحت بخوابه خروپف میکرد وخرخر بعد از خواب میپرید و ی شب دوباره تب کرد و دهن و زبانش لکه های سفید و گلوش و لوزه هاش قرمز شد دوباره بردم دکتر عمومی بود چون متخصص اطفال نیس گفت لوزه هاش دچار التهاب شدن و شربت آموکسی سلین ۱۲۵ و شربت گیاهی پدی کاف و قطره بینی وامپول برای کاهش التهاب لوزه هاش داد که بهتر شد چندشب راحت میخوابید و لی الان دوباره آبریزش بینی که بعضی وقتازرد رنگ میشه و ی کم سرفه و دوباره خرخر میکنه بینیش انگار گرفته نمیتونه راحت بخوابه میشه راهنمایی کنید چکار کنیم یا اینکه داروی مناسب چی بدم یا شربتی مناسب برای التهاب گلوش که دوباره همونجوری نشه با تشکر از شما دکتر عزیز
- سرماخوردگی
سلام حدودیک ماه هست پسرم۷ونیم سالشه خلط گلو وگاهی سرفه و دوروزی هست ترشح بینی سبز.ممنون ازراهنماییتون

