Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خوردن کرم کاندولا
وقتتون بخیر دخترم یک سالشه یکم کرم کاندولا خورد من دهنش شستم شیرم بهش دادم ولی فکر کنم یکم خورد استرس دارم الان چیکار کنم
- دلپیچه و بالا اوردن گاهی
سلام وقت بخیر اقای دکتر بچم دوماهشه گفتن کولیک داره سگانوز و بایولاکت میخوره دوروزیش واکسن دوماهگی زد استامینوفن دادمبهش بیخال میشد و شیر کم میخورد امروز روز سوم هست استامینوفن ندادم صب شیر خورد و بعد از ۴۵ دقیقه بالا اورد خیلی زیاد. یه دکتر گفت رفلاکس داره یکی گفت نداره. اب دهنش میره زور میزنه گاهی شکمش کار نمیکنه دو سه روز. بعضی وقت ها هم با دستش میخاد صورت و گوشش رو بکنه انگار
- تغییر رنگ پوست
سلام اقای دکتر پسرم یک ماه و نیمشه اولایل صورتش و دست و پاهاش خیلی سفید بود اما بدنش قرمز الان چند روزه متوجه شدم ک پوست دستاش و پاهاش و صورتش داره تیره میشه علتش چیهمن خودم سبزه ام شوهرم پوستش سفیدهرنگ پوست پسرم خوب میشه یا ن داره سبزه میشه ؟؟؟تا چله خوب بود از بعد چلش داره اینجوری میشه 😢
- شیر نخوردن در بیداری
- دندان درآوردن
سلام جواب سوال شما دخترم ٥ ماهه ميباشد هرچيزي سمتش باشه دهنش رو باز ميكنه ببره سمت دهانش و دستاش رو مشت ميكنه دهنش ولي تب و اسهال نداره و حالش هم خوبه وشيرهم ميخوره احتمال داره دندون دربياره از كجا بفهمم
- شیرخشک
سلام پسرپنج ماهشه رفلاکس داره.دیگه شیرخودمونمیخوره البته توخواب میخوره توبیداری نه.میخوام شیرخشک بدم بنطرشماچی بدم؟؟
- شیر دادن
سلام خسته نباشین دختر من چهارماهه هستش احساس میکنم لاغر هست و وزنی نداره یعنی وزنش کمه آیا شیر لیدی میل باعث وزن گیری دخترم میشه
- درمان شلی و نرمی نای نوزاد 4 ماهه
با سلام و عرض ادب نوزاد 4 ماهه که تای سه قلو می باشد و در 32 هفته و 4 روز پر بیمارستان دنا شیراز متولد و دوهفته در nicu دکتر جان با انجام برونسکوپی توسط فوق تخصصی اعلام شد که نوزاد نرمی نای داره اعلام شد. الان خیلی سرفه شدید و ناله خصوص در بیداری و بعد از شیر خورد داره. می خواستم ببینم که چکار باید انجام بدم. خیلی ییستم تنفسی درگیر هست. مدارک لازم هم در صورت نیاز قابل ارسال می باشد.
- شیر خشک
نوزاد ۳۲ روزه دارم که شیرخشک کمکی باید بدم، تا چند روز پیش شیرخشک نان دادم بهش!یبوست گرفت و پوستش دونه های قرمز زد، الان براش شیر خشک اپتامیل پپتی گرفتم و یک روزه شروع کردم! احتمالش هست که وزن نگیره چون میگن رژیمی، اینم یبوست میاره؟؟
- ادرار نوزاد
باسلام پسرمن الان ۱۸روزش هست و تواین مدت تعداد دفعات ادرارش کمتراز مدفوع هست برون روی زبادی داره اما ادرارش کمتره و رنگ ادرارش زرد هست خواستم بپرسم ایا طبیعی است
- علت غذانخوردن کودک
سلام اقای دکتر پسرم ۷ماهشه ولی غذا نمیخوره وزنش خیلی کمه چیکار کنم غذا بخوره؟
- پودر ليدي ميل
سلام آقاي دکتر دخترم 9ماهشه خيلي کم غذاهاي کمکي ميخوره بيشتر شير خودم را ميخواد بخوره من هم شيرم خيلي مقوي نيست و خودمم به شدت لاغر شدم خيلي غذا نميخورم آيا پودر ليدي ميل که مقوي و خوبه ميشه براي مقوي شدن شيرم و وزن خودم در دوران شيردهي استفاده کنم؟؟؟؟
- رفلاکس
سلام.وققتون بخیر. دخترم دوماهشه و بعد شیر خوردن بالا میاره.یک ماهگیش ۴۱۰۰بود این ماه ۴۷۰۰شده بنطرتون وزن گیریش خوبه؟از بس بالا میاره میگم نکنه وزن نگیره.و اینکه چیکار کنم کمتر بشه چون روزی چن بار لباساشو عوض میکنم .سونو انجام دادیم گفتن مشکلی نداره.پودر اس امپرازول دادم تاثیر نداشت
- سرفه و آبریزش بینی
سلام خسته نباشیدپسرم ۱۸ماهشه سرفه میزنه آبریزش بینی داره بهش داروی گیاهی بدم یان شربت وقطره؟ممنون میشم راه درمان بگین
- شیر خوردن
دلیل ول کردن و گرفتن سینه نوزاد ۳ماه و ۱۷ روزه چیست دو هفته وزن نگرفته
- بچم لبش قهوه ای شده
سلام خسته نباشید میگم بچم 39روزشه دوروزه میبینم لبش قهوه ای شده ینی چشه مشکلیه؟
- کمک
سلام نوزاد یک ماه ای دارم همش به خودش می پیچد دفع گاز دارد شیر هم درست نمی خورد آیا این نشانه های رفلاکس است یا کولیک
- عدم وزن گیری نوزادپنج ماهه
باسلام نوزادپنج ماهه ام باتوجه به اینکه وزنش ۵۵۰۰میباشد وباوزن ۲۶۰۰متولدشده ودوماهگی ۴۴۰۰بوده وازدوماه به بعد تاپایان پنج ماهگی وزنش ۵۵۰۰میباشد به متخصص اطفال مراجعه کردم ازچهارماهگی براش قطره میم وشربت زینک گلوکونات نوشت ولی هیچ رشدی نمیکنه درضمن فرنی روهم شروع کردم ویک کمی میخوره ونوزادازشیرخودم تغذیه میکنه وشیرم هم خوبه ولی به نظرم کمی ابکیه چکارکنم بچم وزن بگیره
- تغذیه
سلام آقای دکتر برای کمبود وزن دختر شش ماه ونیمم به شما مراجعه کردیم ،مسائلی که گفتید را انجام دادم فقط نمیدونم در روز چه مقدار آب جوشیده سرد بدهم با تشکر
- بسته شدن چشم نوزاد
بإسلام.دخترم ١٠ماهشه.ديروز ساعت ١١صبح از پشت سر به روي فرش افتاد و پنج ديقه گريه كرد.هيچ علائمي نداشت .بازي ميكرد شيطونه ميكرد.ساعت ٨شب بهش قطره آد دادم سرفه كرد بعد يك دقيقه أنگار آروق شديد زد و از دهنش مايعه آب دهن ريخت بيرون.از اون موقع تا امروز همش چشماشو ميبنده،نميدونم سرش تير ميكشه يا معدش ترش كرده،فقط چشماشو ميبنده داخل دهنش چيزي حس نميكنم.حتي شير خوردني هم اينجوري ميشه شيرو ول ميكنه ميشه سرش تير بكشه؟يا گلو درد داره؟دخترم الرژي داره و رفلاكس

