Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- فرو رفتن میخ زنگ زده در کودک 5سالم
کودکم در هنگام نشستن میخی در یک طرفه باسن فرزندم فرو رفت وای بعد بیرون اومد حدود پنج سانت بود الان تب داره درد هم داره نیاز به کزاز نداره
- ؟
باسلام. دختر3/5ام گاهی به سوزش آلت تناسلی مبتلامیشودآیاعفونت دارد؟وآیامیتوانم درون تشت آب سرکه بریزم ودرونش بشیند؟آیامؤثراست؟لطفاًمفصل تروکاملترتوضیح دهید. ممنونم
- مصرف ریسپیریدون
با سلام خدمت شما آقای دکتر خسته نباشید.پسرم ۲۸ ماهه است بعضی اوقات داد و فریاد میکنه و حالت پرخاشگری داره و کم اشتهاست فعلا از شیر خودم نتوستم بگیرم زمانی که نمیخوام بهش شیر بدهم این حالات بیشتر خودشو نشون میده. پیش دکتر بردیم داروی ریسپیریدون را تجویز کردن که عصر نیم میل بهش بدهم آیا به نظر شما صلاح هست در مورد پسر من این دارو مصرف بشه؟
- مصرف سفکسیم برای کودک نه ماهه
سلام من دخترم نه ماهشه هشت کیلو وزنشه الان دو روز مریض شده صبح ها سرفه خشک میکنه چشمشم عفونت کرده خواستم بپرسم سفکسیم صد رو چند سی سی بد
- گرفتگی بینی
با سلام دختر ۳ ماهه من مدت زیادی هست ک گرفتگی بینی داره.با وجود استفاده از قطره نمکی و بخور سرد بهبود پیدا نکرده ولی علامتی از سرماخوردگی و بی حالی و بیقراری نداره.باید چ کار کرد؟ایا میتونم از اسپری بینی استفاده کنم براش؟
- رشد جسمی نوزادان
سلام پسرم ۹ ماهش اشتها اصلا نداره فقط شیر خودمو میخور هرگی فرنی غذا باش اصلا نمیخوره شربت سندروس گرفتم خواستم بدون ایا بهش بدم مشکلی نداذه
- مصرف شربت زینک فسفات
باسلام خدمت شما دکتر گرانقدر بعد از یه هفته بی اشتهایی ناشی از بیماری شما شربت زینک فسفات را برای پسر سه ساله ام پیشنهاد دادین و مشکل بی اشتهایی بصورت کامل برطرف شد سوالم اینه میتونم سه یا چهار بار در ماه این شربت رو بهش بدم تا مشکل سخت غذا خوردنش بر طرف شه عوارض نداره ؟ با تشکر
- تغذیه
سلام،تا چه موقع باید بادام را پوست گرفت، کودک من دوازده ماهش است آیا می توانم بادام را با پوست حریره کنم
- سرما خوردگی نوزاد ۵ ماهه
سلام خسته نباشید . پسرم ۵ ماهشه دکتر براش قطره بینی ناپریزول تجویز کرده. مشکلی نداره استفاده کنم ؟
- گرفتگی صدا نوزاد یک ماهه
سلام خسته نباشی آقای دکتر پسرم من یک ماهش هست الان ده روز صداش گرفته دکتر هم بردم ولی چیزی نداد گفت درست میشه الان ده روز گذشته ولی صداش خوب نشده چیکار کنم چه شربتی بدم
- تب
سلام پسرم ۲۶ماهشه قطره پاراکیدو چند قطره و چندساعتی بدم ممنونم
- جوش سرسفید وقرمز اطراف آلت تناسلی نوزاد
سلام آقای دکتر پسر من الان13 ماهش هست چندروزی هست که اطراف آلت تناسلی وحتی روی آلتش وپایین آلت کشاله های رانش جوشهای ریز سرسفید و سرقرمززده چندباره پماد سوختگی وپمادتتراساکلین چشمی بتامتازون چشمی زدم وحتی adفایده نداشت چکار کنم؟
- حرف نزدن کودک
سلام آقای دکترخسته نباشیدپسرمن ۲سالو۷ماهشه وحرف نمیزنه فقط بعضی موقعه هامثلابگی بگومامان فقط میگه ما یابگی بابا میگه بادوسه کلمه دیگه هم میگه وخیلیم لجبازه بخداآقای دکترشوهرم نمیذاره دکترببرمش فقط یبارمتخصص بیمارستان بردمش اونم گفت اگه شنواییش خوبه اشکال نداره دیرحرف میادگفت ببرگفتاردرمانی شوهرم اجازه نمیده بدجورناامیدم همه چیزومیفهمه فقط حرف نمیزنه توروخدادکترکمکم کنیدهمش کارم گریس خداخیرتون بده راهنماییم کنیدبخدادعاتونمیکنم خیلی ناامیدم
- اسپره
سلام اقای دکتر اسپری دی بی سالین هیچ جا نبود ی اسپری دیگه میگین واسه خشکیه بینی بخاطره اب وهوای خشک واسه بچه ۳ سال
- آلرژی به پروتئین گاوی
سلام آقای دکتر اگر نوزاد اگزما نشه یا استفراغ نشه یعنی حساسیتش برطرف شده؟
- سلام نوزاد رو از چن ماهگی میشه توی کالسکه گذاشت
- پانی
سلام آقای دکتر دخترم 2ماه و 6روزشه شربت بی بی سد شبها بهش میدم فقط چون کلیک داره بیقراره آیا ضرر داره براش
- سلام وقتتون بخیر پسرم ۵ روزشه خیلی به خودش فشار میاره من بهش سه قره بی بی کر دادم بنظرتون اشکال نداره
- بیماری فاویسم
بل سلام پسر من یک سالو هشتوماهش هست و فاویسم هست ،من میخواستم لمینت ناخن انجام بدهم آیا برای پسرم که فاویسم هست مشکلی دارد
- یبوست
سلام پسرم سه ماه و نیمشه اسهال داشت ماه قبل که آوردیم مطب پدی لاکت دادین الان چند روزه یبوست داره پدی لاکتووقطع کردم بی بی کر دادم فایده ای نداشته زور میزنه گریه شدید میکنه مدفوعش خشک و کمه مطلبی که راجع به یبوست بودو خوندیم و براش انجام دادیم ولی فایده ای نداشته چیکار کنیم اقای دکتر؟دارویی هست براش مفید باشه؟شیرخشک ببلاک AR میخوره

