Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن ۲ ماهگی
سلام اقای دکتر بنده در هفتم مهر ماه زایمان کرده و نوزاد نارس ۱۵۰۰ ب دنیا اوردم امروز ۲ماهه بود وزنش ۲۷۰۰ میشه واکسن ۲ ماهگی زد؟
- کم خوابی ونگرفتن وزن
باسلام دختری دارم۹ماهه ازبدوتولدش کم خوابه فقط نیم ساعت میخوابه وبیداره همش نق میزنه به زور میخوابه وزن گیری خوبیم نداره میشه راهنماییم کنید چیکارش کنم
- مولتی ویتامین و اشتهاآور
سلام بچه من سه روزه مریضه هم آبریزش بینی داره هم سینه اش خس خس میکنه هر دکتر بردم درست نشده چیکار کنم بچه ام ۴ماهشه
- سرفه و گلو درد
سلام کودکی دوماه دارم که چند روزه داخل گلو خلط داره وسرفه میکنه وقتی شیر میخوره شکمش صدا میده بردم دکتر فقط قطره کولیکز داد آیا برای گلو درد دارو هست بهش بدم ممنون
- کولیک
برای رفع درد کولیک میشه اسنامینوفن داد!؟
- زردی نوزاد۱۲ روزه
سلام نوزاد ۱۲ روزه ی دخترم زردی ۱۳ داره میخوام بدونم چیکارش کنم دکتر قطره داده فقط
- رشد سر کودک
من پسرم میکروسفال هست آیا برای رشد سرش درمانی وجود داره؟ الان یک ماه و نیم هست و سونو سر اختلالی نشان نداده،با تشکر
- لکه سیاه روی لثه یکسالگی
سلام وخسته نباشید،روی لثه دخترم که یک سالشه،مدتی هست دوتا نقطه سیاه رنگ دیده میشه ،دقیقا زیر دوتا دندونای فک پایینش،تواین شرایط کرونا جرات نمیکنم برم مطب دکتر،آیا خطرناکه؟لطفا راهنمایی بفرمایید
- خواب کوتاه نوزاد یک ماه و نیم
سلام نوزادم چهل روزشه در طول روز و شب هر چی میخوابونمش خیلی خوابش کوتاهه و به خودش میپیچه و از خواب بیدار میشه و همینطور موقع مدفوع کردن خیلی زور میزنه و صورتش قرمز میشه ولی مدفوعش اصلأ سفت نیست خواستم بدونم برای خواب بهتر چه دارویی باید بهش بدیم
- رویش اولین دندادن
سلام اقای دکتر. نوزاد من سیزده ماهه هست تا الان دندون درنیاورده بود. الان دوتا از فک بالا دندون های جلویی رو در آورده و از فک پایین درنیاورده. من تا حالا ندیده بودم بچه اول از فک بالا دندون دربیاره. علتش چی هست آقای دکتر؟
- قد نوزاد ده ماهه
سلام پسر ده ماهه ام 8کیلو هس و قدش 70 میخواستم بدونم خوب هست یا ن
- تداخل دارویی
سلام پسر من تب میکنه دکتر براش آزیترومایسین 200 روزی 2 سی سی نوشته اما نمیخوره بالا میاره ولی من با قطره آهن لیپوزوفر که میدم میخوره کم کم باهم تداخل ندارن؟
- مننژیت در نوزاد
چرا در درمان مننژیت باکتریال در نوزادان تجویز سفوتاکسیم از سفتریاکسون بهتر است؟
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر،دخترم ۴ماهش تموم شده وریفلاکس داره کمکی میتونم چیزی بهش بدم؟؟؟؟
- مشکل بلع
سلام پسر من یک ماهش بود قطره آد پرید گلوش نزدیک بود خفه بشه کبود شد بعد اون چن بار با شیر هم همین اتفاق افتاد الان شیر رو نمیتونه درست قورت بده دارو رو هم همینطور میشه راهنماییم کنید
- پدی لاکت
سلام وقتتون بخیر، دو روزه بعد از واکسن چهارماهگی فرزندم شکمش شل یک بار در روز با حجم زیاد کار میکنه، پزشک به من گفتن قطره پدیلاکت روزی ده قطره بدم، من نپرسیدم تا چند روز، به طور معمول تا چند روز باید قطره رو داد؟ممنونم از لطفتون
- دفع نوزاد
سلام آقاي دكتر دختر ٦ ماهه من با شروع غذاي كمكي فرني يك روز درميان يك بار دفع داره قبلا كه فقط شير خودم رو ميخورد روزي سه بار دفع داشت راه حل چيست ؟بعد موقع دفع زور ميزنه
- استفاده ازدوزشربت
سلام وقت بخیر،بچم ۹ماهشه سرماخورده دکتراموکسی سیلین داده نمیدونم چه مقداربدم وزنش هم ۸کیلو۷۰۰هست لطفاراهنماییم کنید
- دل درد
سلام خسته نباشید دخترم شکمش کارنمیکنه
- کیپ بودن بینی
سلام آقای دکتر دختر ۷ ماهه دارم از دیروز تا حالا بینی اش کیپ است و خیلی بی قرار است خواهشا کمکم کنید خیلی نگرانم

