Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- فاویسم
سلام و عرض ادب پسرم ۲ سالشه و فاویسم داره به خاطر کم اشتهایی و (وزن کم ۹ کیلو ۴۰۰ ) پدیا شور براش گرفتم میخواستم بدونم چون فاویسم داره مشکلی ایجاد نمیشه ؟
- ESRباید چند باشه برای دوسال
سلام پسرم دوساله هستش گلبول سفیدش21هزار Esrبایددچند باشه ک نشانه بدی هست واسه مریضی سرطان
- سرماخوردگی
سلام دکتر وقت بخیر دختر من ۲ سالشه وزن ۱۲ کیلو سرماخوردگی ویروسی دارد ریه عفونت داره دکتر براش شربت فارمنتین ۶۴۳داده نمیدونم چند سی سی باید بهش بدمممنون میشم راهنمایی کنید
- یبوست
سلام آقای دکتر.خوردن زینک سولفات باعث یبوست ميشوديانه.ممنون
- شیرخشک
سلام دکتر وقتتون بخیر دخترم یکسالشه الان از موقعی که بدنیا اومد دکتر شیرخشک ببلاک کامفورت تجویز کرد براش بهش نساخت بعدش ببلاک ای ار گف بده بهش الان بنظرتون عوضش کنم؟ و چی بدم بهش اگه عوضش کردم ؟
- اسهال شدن کودک با شیر خشک
سلام پسر ۱۴ ماه های دارم که الان سه ماهه از شیر مادر گرفتم و بهش شیر خشک میدم؛ پسرم بعد هر بار شیر خوردن دفع داره به صورت اسهال و من سه بار شیرشو عوض کردم اول بهش اپتامیل دادم بعد نان و الان سیمیلاک ولی هر سه همینطور بود هر سه هم شیر معمولی بود الان باید چیکار کنم ؟؟ چه شیر خشکی بدم
- پاسخ بهتب وگلودرد
دخترم 21 ماهشه دچار سرماخوردگی شد الان به مدت دوهفته اس حال عمومی اش خوب شد ولیاخر شب هنگام خواب و سرصبح شروع به سرفه میکنه که خلط داره
- سرما خوردگی
سلام دخترم۹سالشه دوهفته ست سرماخورده هرچی دارومیخوره خوب نمیشه خلط پشت حلق وسرفه داره بینیشم کیپ میشه میتونم قرص آموکسی کلاوبهش بدم؟
- گریه ناگهانی جیغ ناگهانی مالیدن چشم و بینی و چنگ زدن ب سرس
سلام آقایه دکتر پسر من ۳ ماه و ۱۲ روزشه تو این مدت خیلی بچه اروم بودن و سر یک ساعت ۲ شماره شیر خوشک میخورده و هر روز مدفوع میکرده الان ۵ روزه ک خیلی گریه میکنه جیغ میزنه و وقتی شیشه شیر ب دهنش میدم نمیخوره بیشتر گریه میکنه و سر ۵ ساعت ب زور بهش شیر میدم چشمها و بینشو میماله و با دست ب سرش میزنه خیلی بی قراری میکنه از خواب میپره و جیغ میکشه اینجا دکتر بهش ی شربت ازیترومایسین ۲۰۰ دادن یک و نیم سی سی و ی قطره و پماد چشمی ولی ت این دوره مصرف اثری نداشته
- تهوع
سلام دختر9ماهه و3روزدارم دوروزپشت سرهم تب کرد مسافرت بودم رسیدم بردم پیش دکتراطفال گغت سینه اش چرک داره بهش شربت کوآموکسی کلاو 600داده هر12ساعت3.5سی سی من هرسری بهش میدم تومدت زمان 1الی 3ساعت بالامیاره وپی پی اش حالت اسهالی میره این علائم قبل دارونداشت میخوام ببینم میتونه ازاین شربت باشه باهاش ناسازگارباشه یانه ادامه بدم شربت رو؟
- تداخل دارویی
با سلام ببخشید پسرم ا/۴ قرص اریپیپرازول رو مصرف میکنه سرفه شدید داره دکتر براش امپول سفتی و بتا و قرص مونتولوکاست و سیتریزین و شربت کواموکسی کلاو ۶۴۰ و اسپری سالبوتامول و کاتوسین پلاس نوشته خواستم بپرسم این داروها با اریپیپرازول تداخل ندارند؟همه رو میتونم استفاده بکنم؟
- شیرحشک
سلام و خسته نباشید اقای دکتر بچه سه ماهه دارم شیرخشک ببلاک 1 میخوره الان چندروزه بعضی اوقات میخواد بخوره قبلش گریه میکنه یا بازی درمیاره بعد میخوره دلیلش چی میتونه باشه؟
- سلام پسدم ۸ ساله هست شربت ازیروترمایسین چند سی سی بهش بدم
- مقدار مصرف قرص کو آموکسی کلاو۶۲۵
مقدار مصرف قرص آموکسی کلاو برای بچه ی ۸ ساله با ۲۰ کیلو وزن چقدر است؟ هفته ی پیش سفکسیم ۴۰۰ خورده.
- کتوتیفن،پدیزان
سلام وقت بخیر عذر خواهم پسرم سه سال و نیمشه با وزن ۱۶ سرما خورده و سرفه داره شربت کتوتیفن و پدیزان گرفتم چقدر باید بهش بدم و چند ساعتی؟
- سرفه
سلام وقت بخیر.دخترم ۴سالشه..چندروزه سرفه خشک میکنه و ابریزش بینی گاهی عطسه.اسپری سالبوتامول هماستفاده میکنه..سرفه هاش شدید شده .انتی بیوتیک لازمه بدم؟
- شربت سرفه
سلام اقای دکتر پسر 21 ماهه دارم که امیکزون گرفته دکتر دارو داده و میخوره ولی یه شربت سرفه گفته بودن که باعسله ولی پیدانمیشه میخواستم بپرسم چه شربت سرفه ای و چند ساعت یه بار چند سی سی بخوره؟چون دکترش تا چهارشنبه نیستن
- بیماری پوستی
سلام دخترم یه سال و نیمش هست،الان یکی دو روزه بدنش به جایی میخوره یا همین جوری روی دست و پا و بدن و صورتش،مثل تاول مانند میزنه و بعد از ده دقیقه از بین میره، بعلت سرماخوردگی از داروهای ایبوپروفن و سرماخوردگی و آزیترومایسین استفاده میکنه،یه راهنمایی میشه بکنید باتشکر
- تغذیه
سلام جناب اقای دکتر وقت بخیر. پسرم دوسال و یک ماه دارد. با شیر خشک تغذیه میشود و شیر پاستوریزه نمیخورد . اقای دکتر تا چه سنی اجازه دارم که بهش شیرخشک بدم؟ تا چه سنی ضرر ندارد خوردن شیر خشک؟ یک دنیا سپاس از وقتی که در اختیار ما میگذارید
- عرق
سلام وقت بخیر.پسرم 22ماهشه .موقعی ک میخوابه سرش عرق میکنه.بیشتر قسمتی ک روی بالش یاتشک..واون قسمت خیس میشه بدنش خشک فقط سر..دلیلش چی میتونه باشه..تشکر

