Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- 1400
سلام آقای دکتر پسرم36هفته دنیااومدونارس بودنه روز بستری وباحال خوب مرخص شدالان هفت ماه نه روزه است الان در حال حاضر به روی شکم وبرعکس غلت میزندوتازه دوروزه که به عقب یا به اطراف خودش میکشه وخیلی کوتاه باکمک دستاش اگر زبه حالت نشسته بزارمش میشینه آیااینکه خودش نمیشینه وچهاردست وپا نمیره نرمال است واینکه اگر من کمکش نکنم نمیشینه امابازی وغذاخوردنش خوبه آیانرمال است
- امپرازول
سلام طول درمان با امپرازول برای نوزاد چهل روزه چند هفته است؟ قطع کردنش باعث بدتر شدن رفلاکس میشه؟
- علت غذا نخوردن کودک هشت ماهه
سلام.خسته نباشید.پسرم ۸ ماه و ۲۲ روز دارد.نزدیک ده روزه شیر و عذا نمیخوره.به شدت بی اشتها شده.موقع غذا خوردن خودشو عقب میکشه.امروز دیدم یکی از دندونای بالاش جوونه زده.بالا نمیاره.سرفه نداره.از دندونه یا رفلاکس پنهانه.میتونم بهش شیر خشک اچ آ بدم؟ برای اشتهاش چبکار میتونم انجام بدم خیلی نگران غدا نخوردنشم.
- استامینوفن
سلام امروز واکسن دو ماهگی دخترمو زدم سرساعت ک باید بهش استامینوفن میدادم خواهرش اشتباها حدودا یک سی سی استامینوفن به نوزاد داد.میخواستم بدونم حالا چیکار کنم برا نوزادم مشکلی پیش میاد؟
- سرنوزاد
سلام آقای دکتر.ویتامین آ باعث بزرگی سر نوزادميشه..
- قطره بی بی کر
سلام .اقای دکتر من دخترم ۳ ماهشه قطره بی بی کر میدم بهش از ی ماهگی دکتر گفت ۵ قطره..تا کی ادامه بدم
- خردن هسته الو سبز
- شربت
سلام آقای دکتر خسته نباشيددخترم 14ماه داردمنفردی هستش شماره پروندش 6722هستش شماواسه بيوستش بهم فرموديدسناگل بدم .اگه هرروز قطره رو بهش بدم مشکل مياره چون غذازياد نمیخوره یبوست میگیره
- شربت
سلام آقای دکتر پسرم دوسال و نیم داره طبق دستور شما قبلاً آدزیر بهش میدادم و بعد آسماویت براش تجویز کردید ،شربت آسماویت تموم شد مجدد همینو براش بخرم و روزی یه قاشق مربا خوری بدم؟
- قطره
سلام اقای دکتر خسته نباشی دخترم دیروز رفت چهار ماهگی قطره ویتامین آ د دادن شیش و نیم کیلو چند قطره بدم بهش
- اسهال و و استفراغ نوزاد سه روزه
سلام بچم از ساعت۱۲تا الان که چهار هست بیداره اصلا نمیخابه تورو خدا گمک کنید همش اسهال زرد داره و بالا میاره و همش گرسنست
- تب خفیف و آبریزش بینی خلطی
با سلام پسر من ۳ سال و نیمش هست چند روزی درگیر آبریزش بینی خلطی بودیم ولی با وجود مصرف سیتریزین خوب نشد حالا بعد از گذشت چند روز تب خفیف شروع شده به نظرتون چه شربتی و با چه دوز مصرفی بهش بدم وزنش هم ۱۶ کیلو هست
- پسرم ناخن هاش از ریشه میاد بیرون
- سرماخوردگی کودک ۴ساله
سلام خسته نباشید .دختر ۴ساله ام یک هفته است سرما خورده ،دکتر کیدوفست براش تجویز کردند ،ولی دو روز است که سرفه میکند وگلویش خلت دارد میخواستم بپرسم میتونم بهش شربت آموکسی سیلین ۲۵۰بدم؟
- مریضی دخترم
سلام دخترم دو روز هر چه غذا میخوره بالا میاره الانم خیلی استفراغ کرد فقط آب میخوره سرفه زیادی هم میکنه همیشه هم میگه سرم درد میکنه بیشتر موقع که از خواب بیدار میشه نمی دونم چکار کنم براشم ستی اسکن نوشتن نمیزاره ازش بگیریم
- قطره دایمیتیکون
سلام اقای دکتر وقت شما بخیر. آقای دکتر برای نفخ نوزاد چهل روزم قطره دایمیتیکون تجویز فرمودید. من هم شیر خودم و هم شیر خشک به نوزاد میدهم. آقای دکتر پسرم قطره را میخوره اما زیاد خوشش نمیاد از عطر نعنا و تند و تیزیش. امکانش هست که قطره را توی شیر بریزیم بهش بدیم؟ یا اینکه خیر تاثیرش کم میشه؟ متشکرم
- قد دختر چهار ساله
باسلام دختری چهار ساله دارم ک از یکسالگی تا الان قدش ب کندی پیش میره بطوری ک الان ک چهارسالشه قدش ۹۰سانت هست وقد تولدش ۴۷سانت بود واینک دستها و پاهاش هم خیلی کوچولو مونده پدرش در بچگی خیلی ریز بوده دکتر بردمش و آزمایشاتکلی ازش گرفتن مشکلی نداشت خیلی نگرانم قد من ۱۵۹و پدرش۱۷۰ ودقعا دیگ کلافه شدم بنظرتون دیگ کی رشد میکنه
- تلویزیون دیدن نوزاد
سلام دخترم سه ماهه است و به تلویزیون که نگاه میکنه آروم میشه وانگاری علاقه داره .آیا براش ضرری ندارد بزارم نگاه کنه
- تفسیر آزمایش خون نوزاد
سلام آقای دکتر لطفا ازمایش خون دخترم رو تفسیر کنید خیلی نگرانم ۱۵ماهشه میدونم کمخونی داره ولی سرماخوردگی گرفته این ازمایش برا وقتیه که داروهاشو نمیخورد الان که میخوره قوای جسمانیش خیلی بهتره و اصلا گریه نمیکنه فقط مقداری بیحوصلست WBC نوتروفیل ۶۱٪ و لمفوسیت ۳۹٪ RBC ۴.۶۹ HB ۸.۶ HCT ۳۱.۰ MCH ۱۸۰۳ MCV ۶۶.۱ MCHC ۲۷۰۷ PIT COUNT ۴۸۷ RDW-CV ۲۰.۸ ESR ۳۴ CRPکیفی negative
- نوزاده دوماهه دارم سه روزه مدفوع نکرده چه باید بکنم ممنون

