Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عفونت بخیه زایمان طبیعی داشتم دکتربهم قرص سیپروفلوکساسین دادهر۱۲ساعت یدونه تا دوروز.من نوزاد ۹روزه دارم ایا مشکلی نداره؟
- قطره
سلام.وقت بخیر پسرم ۱۰ ماهشه با تجویز شما تو۶ ماهگی قطره زینک سولفات روزی یک سی سی و ادزیر میخوره.جدیدا شنیدم که زینک مانع جذب اهن میشه و نباید مداوم استفاده بشه میخواستم بدونم چطور مدیریت کنم قطره ها رو؟ایا زینک باید قطع بشه یا ادامه بدم؟
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسر من 1سال و دوازده روزه هستش سرماخورده بهش آزیترومایسین 100داذم 5روژ ولی بازم سرفه های خلط دار داره پلارژینم میدم حالا به نظر شما سفکسیم 100بدم بهش یا نه وزنشم 12کیلوهستش
- امپول
سلام و عرض ادب آقای دکتر پسرم دو ساله هست با وزن ۱۳،۵ تب داشت یک سوم امپول هیدروکورتیزون رو تزریق کردیم تبش قطع نشده چه آمپولی و چه مقدار تزریق کنم
- دخترم ۵ماهشه استفراغ شدید داره و مکرر چکار کنم لطفا رهنماییم کنید
- مقدار شربت
سلام آقاي دکتر مقدار دادن شربت ايميونس براي کودک 13 ماهه چه اندازه در روز بايد بدم؟؟يک بار در روز يک قاشق بدهم آهن آن کافيست؟
- بازبودن مطب
سلام خسته نباشید شما کی مطب تشریف دارین میخواستم پسرمو بیارم واسه چکاپ پیش شما،،ممنون
- شیردهی
سلام آقای دکتر بستنی و فالوده و چیزای یخی توی شیردهی تا کی منع داره؟
- قرمزی چشم
سلام پسرم ۳/۵ساله است امروز چشمش قرمزشده وقی میکنه آیا قطره باکتی ماید استفاده کنم ضررنداره؟؟؟؟طریقه مصرف به چه صورت؟؟؟؟؟
- سلام برای پایین آوردن تب نوازد 4ماهه چه نوع شیافت میشه استفاده کرد
سلام برای پایین آوردن تب نوزاد 4ماهه چه نوع شیافت میشه استفاده کرد
- خواب نوزاد.
سلام آقای دکتر.پسر ۹ماهه من تا صبح خیلی زیاد بیدار میشه.علتش چیه و چیکار کنم کیفیت خوابش بهتر بشه؟
- اکوی قلب جنین
سلام من تا چند هفته میتونم اکو قلب جنین انجام بدم ؟ بعد پیش چه دکتری برم باید متخصص اطفال باشه ؟
- قرص آهن
سلام اقای دکتر دخترم 18ماه داره قطره Mimرو که تجویز کردین نمیخوره ،قطره های اهن رو به زور میخوره قرص اهن برای کودکان وجود نداره؟
- تفسیرآزمایش
سلام وقت بخیر . آزمایش کشت ادرار که دوروز پیش برای بردیا جان نوشته بودین جوابش اماده شد چون خودم نیستم و در راه تهران هستم ممنون میشم بفرمایید که دارویی نیازه یا خیر؟ PH 5 Mocus (few) RBC/hpf : 1_2
- پیدرولاکس
سلام آقای دکتر من بخاطر شقاق مقعد پیدرولاکس میدم ب دخترم شمامیگن استفاده کوتاه مدت اشکال نداره باید تا چن وقت باشه؟؟ممنون
- فاویسم
ایا شربت میم پرتقالی برای بچه های فاویسمی ضرردارد
- سرماخوردگی
سلام دکترجان پسرم ۱۴ماه هست سرفه خشک داره تب میکنه موقع شیر خوردن انگار گرفتگی بینی داره دستور شما چیه لطفا راهنماییم کنید ممنونم شربت سالبوتامول برای این سن مشکل نداره؟
- قطره اهن
سلام اقای دکتر پسر من یازده ماهشه و وزنش هم ۱۱ کیلو هست قطره اهن لیپوزوفر باید چقدر بدم بهش ؟ و ایا نیازه قطره مولتی ویتامین که مراکز بهداشت میدن رو هم بهش بدم
- کم وزنی
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر ببخشید آقای دکتر من قبلا هم مزاحم وقت شریفشان شدم ( یه دختر چهار ماه و نیمه دارم وزن 5کیلو و نیم هس شیر خشک نان هم میخوره مولتی و زینک هم بهش میدم وزنش دوماهه چندان تغییری نکرده در حد300 گرم آزمایش ادرار هم خوب بوده خدارو شکر مشکلی نداشت خواستم محبت کنید راهنمایی کنید که چرا وزنش کمه ممنون میشم ) سپاس از شما
- دوز و مصرف شربت پیروی ساید برا بچه ۲ ساله

