Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دوزداروسفکسیم
سلام بچه ۴ساله باوزن ۱۵ کیلو چندسی سی سفکسیم ۱۰۰باید داده بشه
- ژلوفن
سلام آقای دکتر به خاطر جراحی دندان دکتر گفت تا سه روز هر هشت ساعت ژلوفن بخورم میتونم شیر بدم پسرم دو ماهشه و فاویسم داره ممنون
- آبسه دندان کودک ۲۲ ماهه
دندان دخترم که۲۲ ماهشه آبسه کرده دسترسی به دندانپزشگ ندارم الان باید چی کار کنم
- اسهال
سلام دوقلوهام یک سال ویک ماه دارن درهفته ۴روزاسهالن طوری که پاهاشون میسوزه اذیتن قطره وپودرپدی لاکتم جوابگونیس چندباری دکتربردم خوب شدن ولی بعدچندروزبازاسهال شدن حتی شیرخشکشونم عوض کردم الانم که دندون درمیارن نگرانم لطفاراهنماییم کنین ممنون
- شیرخشک
سلام دخترم موقع تولد ۲۵۵۰ وزنش بود الان سه ماه و پنج روزه ۵ کیلوشده شیرخشک گیگوز میدادم اسهال میشه میتونم عوض کنم اپتامیل بدم؟
- سلام برای پایین آوردن تب نوازد 4ماهه چه نوع شیافت میشه استفاده کرد
سلام برای پایین آوردن تب نوزاد 4ماهه چه نوع شیافت میشه استفاده کرد
- گرفتگی بینی
سلام اقای دکتر من دخترمو اوردم پیشتون سرماخورده بود سیتریزن بهش میدم ولی اصلا ابریزش بینیش بند نیومده بدترم شده یه شربتی معرفی کنید غبریزش لینیشو غط کنه گرفتیگم داره ۷ماهشه
- عرق زدن
سلام آقای دکتر من نوزاد ۴ماهه ای دارم که خیلی گرماییه و شدید عرق میزنه اگه واسش لباس زیاد بپوشم از شما پرسیدم چه لباس هایی در فصل بهار برای نوزاد باید پوشید شما گفتید رکابی و آستین بلند اما با رکابی و آستین بلند همش مدام گرمش میشه و عرق میزنه بخاطر همین با رکابی و تیشرت آستین کوتاه در منزل نگهش میدارم مشکلی نیست؟؟
- مدفوع بدبو و چسبناک
کودک ۲ ساله من چند روز شده که مدفوعش بدبو و چسبناک هست،کلا یبوست داره ولی این مشکل جدید است. اگه راهنمایی کنید ممنون میشم
- بیماری نوزاد
سلام اقای دکتر من دخترم یکماهشه زیاد شکمش باد داره و بوی خیلی بدی هم داره وقتی باد شکمش خالی میشه خیلی گریه میکنه و زور میزنه و خودشه رو جمع میکنه مشکلش چیه
- دل درد نوزاد
اقای دکتر پیرو سوال قبلیم در مورد دل درد شدید نوزاد بیست روزه مه گفتین بهتره از شربت گریپ واتر بعد یک ماهگی استفاده بشه. خواستم بدونم برای دل درد نوزاد بیست روزه چه دارویی بهش بدم چون دلپیچه هاش شدیده و حتی نمیتونه یه ربع بخوابه
- شربت زینک
سلام وقت بخیر دکتر میخواستم بدونم مادری که بچه سه ماهه شیر میده شربت زینک بخوره برا بچه ضرر داره هم اینکه مادر شیرده میتونه واکسن کرونا بزنه؟
- کشیدن نفس عمیق وتکرار ان
سلام اقای دکتر ،خواهر زادم حدود پنج سال ونیمش هست یه مدت هست نفس عمیق زیاد میکشه تقریا هر ده دقیقه یکبار فقط هم تو طول روز هست وشب اینطور نیست
- با سلام' آیا میتوان همزمان از ستادین و شربت گیاهی ضدسرفه برای کودکان استفاده کرد؟
- اطفال
,سلام خسته نباشین پسرم حدود یک ماه پیش یهو از گلو و دلش گرفت و بعد از چند دقیقه رنگو روش سفید شد وروی زمین افتاد پیش دکتر بردم بعد از تقریبان ده پانزده دقیقه هوشیاریش برگشت الان بعضی اوقات سرفه داره واز اونروز به اینور زیاد بازی نمیکنه زود خسته میشه ممنون میشم راهنمایی کنین پسرم پنج سالشه
- موقع دستشویی دل پیچه
سلام خسته نباشین پسرم چهار و پنج روزه موقع دستشویی دل پیچه داره علتش چیه
- مدفوع نکردن نوزاد ۴ ماهه
سلام .نوزاد۳ماهه من ۵روزه شکمش کار نکرده.بردم دکتر قطره داده ولی دو روز گذشته بعدمصرف دارو ولی بازم شکمش کار نکرده
- نوزاد
سلام دختر یک ساله دارم از دیروز ناحیه ی تناسلی قرمز شده یه حالتی شبیه قارچ،دون دون ومتورم هستش از چه پمادی استفاده کنم ؟ ممنون میشم از راهنمایی تون
- زردی نوزاد
با سلام زردی نوزاد۱۳روزه که ۹/۸آیا خطرناکه،زردی تا چه موقع باید چک کنم
- پریدن شکم
سلام علت پریدن شکم نوزاد در حالت نشسته به بالا پایین چیست ممنون

