Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رفلاكس معده
با سلام دختر من ٢ماهش هست بعد از شير براي زدن بادگلو به خصوص زماني كه خوابه مثل شبها نميتونه بادگلو بزنه و هي به خودش ميپيچه و گاهي گريش ميگيره اين نرماله؟ براي رفلاكسشه؟تو خواب مدام به خودش براي رفلاكس ميپيچيد و صدا در ميورد ، الان كمتر شده ولي الان وقتي بادگلو داره همچنان اونطوريه. خيلي جديدا اب دهن و حالت كف داره و همش داره ترش ميكنه يا عق ميزنه و سرفه ميكنه . خيلي كم بالا مياره شايد ٢روز يكبار حالت پنيري بيشتر مواقعموقع شير خوردن دايما سرش رو رو به عقب مي بره و ناآرومه.آيا مي تونم از قطره زانتك و يا داروهاي مشابه اين استفاده كنم
- صدا دادن پای کودک درهنگام حرکت
سلام کودک 15 ماهه ای دارم که در هنگام راه رفتن پلیس صدا میدهد دلیلش چیست؟ممنون
- با سلام نوازد ۲ ماهه دارم .از ۱ ماهگی شیر خشک آپتامیل دادم الان وزنش کمه میشه از الان آپتامیل pdf بدم ؟
- با سلام آیا میشه از قرص سفکسیم 400برای بچه 11ساله استفاده کرد. با تشکر
- عرق
سلام اقای دکتر دخترم چهار ماهشه پاهاش عرق میکنه از چی میتونه باشه
- در مورد با نوازاد کولیکی ورفلاکس معده
سلام وقت بخیر،نوزاده بنده ۴۵ روز هست و از درد شب ها خواب نداره و همش به خودش می پیچه و انقدر به خودش فشار میاره که کبود میشه،از دایمیتیکون استفاده کردم ولی فایده نداره،خواهشا راهنمایی بفرمایید که چه کار کنم،در ضمن یه سونو هم ازش گرفتم که خدارو شکر مشکلی نداشت
- پودر امپرازول
سلام آقای دکتر خسته نباشید،ببخشید دکتر واسه پسرم از ۲ماهونیم پودر امپرازول واسه ریفلاکس تجویز کرده الان یک هفته دیگه ۵ماهش تموم میشه ولی هنوزم شیر بالا میاره این پودرا تاکی بایداستفاده کنه؟؟؟؟؟
- سرفه خشک
آموکسیسیلین 125برای کودک 7ماهه ضرری ندارد
- جواب کالپروتکتین
سلام اغای دکتر جواب ازمایش کالپروتکتینی که گفتینو گرفتم این جوابشبه result_48.30 Unit Method_A.B NormalRang:200 A.Elisa:Analayzed by EUROIMMUN automatic ELISA Analyzer. Elisa MR_96:Enzyme-linked immunosorbent assay
- مقدارمصرف سفکسیم۱۰۰ برای بچه ۳ساله
دخترم ۳سالشه و تب و سرفه و خلط داره،سفکسیم ۱۰۰ میخوام بدم چقد بدم ؟
- سینه دخترم چرک کرده میخواستم آزیترومایسین ۲۰۰بهش بدم چقدر باید بدم
دختر تقریبا ۱۳کیلو هست و سن ۲ونیم
- یبوست و زور زدن نوزاد
آقای دکتر من قبلا آپتامیل پپتی جونیور میدادم شما گفتین ببلاک ای ار بدین الان کدوم شیر خشک و بدم ؟در ضمن از وقتی پدیلاکت دادم بچه اینجوری شده .البته ببلاک ای ار وقتی میدم دیگه بالا نمیاره اصلا ولی خیلی زور میزنه ولی آپتامیلو میدادم بالا می آورد.بعدش شما گفتین از 4 ماهگی میتونم غذای کمکی بدم یکم بیشتر راهنماییم کنید ممنون میشم .
- کیست در گردن نوزاد
سلام پسر3 ماه ام روی گردنش کیست داره باید به چه دکتری مراجعه کنم متخصص اطفال یا متخصص غدد یا .... لطفا راهنمایی بفرمایید
- یبوست کودک ۳ ماه و ۱۰ روز
سلام وخسته نباشید نوزاد سه ماهم یه ماهه مدفوع سفت شده وبه کمک شیاف گلیسرین و تحریک با رو غن زیتون مدفوع میکنه همون اول بردمش دکتر ملین و زینک دادن ملین تاثیر داشت ولی اجابت مزاج نداشت خودش باید شافت میزاشت
- سلام وقت بخیر ببخشیددخترم ۴ ماهشه ازبدو تولد مجاری اسکش بستست.میخاستم بدونم داروداره یاسن میل زدنجقدرهست؟
سلام روزبخیردخترم ۴ ماهشه علایم بسته بودنه مجاری وروداره میخاستم بدونم داروداره؟سن میل زدن چقدرهست؟
- زرد دست پا
سلام پسرم چهار سالشه کف دست و پاهاش گاهی زرده چیکار کنم
- شربت سفکسین 100
سلام عليكم دکتر ب دخترم شربت سفکسین 100 داده ولی نمیدونم چه مقدار بهش بدم و هرچند ساعت 15 کیلو و نشه
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر برای نوزاد دوماه ونیم که خلط گلو و گرفتگی بینی و ی کم سرفه داره چه داروی خوبه
- قطره آهن
سلام خسته نباشید دخترم ۱۳ ماهه هستش آیا قطره ی آهن سیدرال براش مناسبه؟ اگه این قطره مناسب نیست شما چه قطره ای پیشنهاد میکنید که دندون رو سیاه نکنه،قبلا Adzir رو امتحان کردم ولی نخورد
- مسکن نوافن برای شیردهی
سلام من دندونمو کشیدم خیلی درد دارم دخترم ۱۸ ماهشه ولی شیر خودمو میخوره میخاستم بپرسم اگه کپسول نوافن بخورم ضرر دارد واسه دخترم ؟

