Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست
باسلام. پسر من هفت ماه و نیمه است. چند روزی شکمش سفت و سیاه کار میکند، نمیتواند خوب مدفوع کند و فقط کمی مدفوع میکند.چکار کنم؟
- استفراغ نوزاد
استفراغ نوزاد بعد ازهرغذای جدید
- کولیک
کولیک درنوزادان ازچ زمانی شروع میشه وچه زمانی ب پایان میرسه.
- زردی کودک من ۸.۴هست خطر داره؟
- شیرپاستوریزه
سلام وقت بخیر پسرم یکسال داره شیرپاستوریزه حتمابایدگرم باشه یاسردم میش داد؟
- اب دهان
سلام کودک ۴۵ روز دارم احساس میکنم اب دهانش از حد معمول خیلی خیلی بیشتر کشدار هستش ایا از نظر شما میتونه نشانه مشکل خاصی باشه؟ ممنون از وقتی ک میزارید🙏🏻
- آب بعد قطره ادزیر
سلام آقای دکتربعد قطره آدزیر میتونم به پسرم کمی آب بدم ؟بخاطر مزه قطره ۶ماهشه
- قطره مولتی ویتامین
سلام آقای دکتر.پسر من ۲۳ روزه هستش.الان قطره آد مصرف میکنه.نیاز هست که همزمان قطره مولتی ویتامین هم مصرف کنه؟یا مصرف یکی از این ۲ قطره کفایت میکنه؟
- کره برای بچه های رفلاکسی
سلام دکتر آیا کره برای دختر یازده ماهه من که رفلاکس داره ضرر داره ؟ چون دکترش گفته لبنیات ن من بخورم نه دخترم
- پوست
سلام آقای دکتر پسرم ده ماهشه پوست صورتش به اندازه یک سانت وگردازدو نقطه قرمز وزبرشدبردم دکتر داروکلوتریمازول وهیدروکورتیزون دادن چندروز کمرنگ شدباز بااینکه دا رومصرفی قطع نشدبازم پررنگ شده بازپمادچشمی هیدروکورتیزون زدیم امافرقی نداره به خاطر سردی هوا دکتر رفتن برام مقدور نیست آیا جای نگرانی هست در ضمن این تاول فقط روصورتش هست وجای دیگه بدن درگیر نیست
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر پسرم یک سال سی و چهارروزشه گلوش چرک کرده چشماش ترشحات سبز رنگ داره میتونم بهش سوسپانسیون سفیکسیم ۱۲۵بدم؟
- پودر امپرازول
سلام آقای دکتر خسته نباشید،ببخشید دکتر واسه پسرم از ۲ماهونیم پودر امپرازول واسه ریفلاکس تجویز کرده الان یک هفته دیگه ۵ماهش تموم میشه ولی هنوزم شیر بالا میاره این پودرا تاکی بایداستفاده کنه؟؟؟؟؟
- دمای بدن
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم۹ماهشه همیشه دست وپاش باسر ب داغی میزنه تبم نداره ولی انگار دمای بدنش بالای مشگلی نیس؟
- شیرخشک
سلام دخترم موقع تولد ۲۵۵۰ وزنش بود الان سه ماه و پنج روزه ۵ کیلوشده شیرخشک گیگوز میدادم اسهال میشه میتونم عوض کنم اپتامیل بدم؟
- سلام ببخشید دختر 23روزه دارم موقع مدفوع و ادرار زور زیاد میزنن همه میگن طبیعیه میشه راهنمایی بکنین
- سر و صدای تنفسی
سلام آقای دکتر. وقتتون بخیر. دخترم 9 ماهشه. چند روز پیش برای چکاپ آورده بودیمش مطب که براش آزمایش خون و ادرار نوشتید. جواب آزمایشش هنوز آماده نشده ولی از دیروز احساس کردم ی صدای خس خسی ازش میاد، انگار که از دماغش نفس میخواد بکشه این صدا میاد. به نظرتون نیازی هست الان بیاریمش یا بزاریم وقتی جواب آزمایش اومد بیاریمش؟ ممنونم که وقت میزارید و جواب میدید.
- گرفتگی صدای نوزاد
سلام دختر من ۱ سالشه تب داشت صداشم به شدت گرفته بود دکتر بردیمش امپول ودارو داد الان ۳ روز گذشته تبش خوب شده ولی صداش هنوز گرفتس سخت نفس میکشه طبیعیه؟
- سرما خوردگی دخترم چهار ماه داره وزنش 7200است دکتر بهش سفیسکین 100داده هر 12ساعت ولی سیسی رونگفته
- سرفه نوزاد
سلام وقت بخیر دختر من پانزده روزه بدنیا اومده الان همش خلط داره و سرفه شدید چند بارم بردیم دکتر اما هنوز خوب نشده راهنمایی میکنید لطفا
- تغییر رنگ پوست
سلام وقتتون بخیر پسر من ۱.۵ ماهشه و وقتی به دنیا اومد رنگ پوستش خیلی سفید بود. چندین هفته زردی داشت و ۲ روز در دستگاه بود. پوستش الان بسیار تیره شده من و پدر و اطرافیان هم سبزه نیستیم میخواستم بدونم ممکنه به خاطر دستگاه باشه و دوباره سفیدی برگرده؟ ممنون

