Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن
سلام دکتر پسر من ۱۱ ماه و ۳ روزشه و شیر خودمو میخوره و شیر خودمو نسبت به غذا بیشتر می خوره فردا واکسن کرونا میخوام بزنم مشکلی برای پسرم پیش نمیاد اگه میشه راهنماییم کنید ممنون
- گلودرد کودک زیر سه ماه
کودک نوزاد دوماه ونیم گلودرد دارد وسرما خورده ودرخوردن شیر و قورت دادن مشکل دارد
- حساسیت
سلام نوزاد ده ماهه من ازمایش کالپروتکتین داده شده ۵۵۲ ایا خطرناکه یا با اوزنیوم ۲۰ خوب میشه تاکی ادامه دارد ممنون میشم پاسخ بفرمایید
- بیقراری نوزاد
- خوردن انگشت
با سلام نوزاد ۳/۵ ماهه ای دارم که الان چند وقت هست که انگشت شست خودشو میخوره از وقتی انگشت میخوره شیر منو خیلی کم میخوره شیرخشک امتحان کردم اونم خوب نمیخوره فقط دلش میخواد انگشتشو بخوره میترسم وزنش کم بشه چیکار کنم؟
- چاشنی در غذا
سلام اقای دکتر بچه ۷ ماهه دارم به سوپ وقتی هیچ نمکی یا چیزی که به غذاش مزه بده نمیزنم انگار بچم دوس نداره مثلا فرنی چون کمی شیرینه میخوره ولی پوره سیب زمینی چون بی مزس نمیخوره اصلا نمیشه کمی نمک به غذاش اضافه کرد؟
- دل دردنوزاد
سلام برای دل درد نوزاد دوماهه میشه عرق نعنا داد
- کیدی لاکت
سلام اقای دکتر برای نوزاد سیزده ماهه میشه پودر کیدی لاکت برای اسهال ناشی از دندان درآوردن استفاده کرد؟
- دیربه دیرکارکردن شکم نوزاد سه ماهه
سلام نوزادم باشیرمادر تغذیه میشه وحدود یک ماهه شکمش دیربه دیرکارمیکنه اغلب باشیاف یا دادن ترنجبین اتفاق میفته رفلاکس هم داره چیکارکنم مشکلش حل شه و منم چه تغذیه ای داشته باشم بهتره لطفا راهنمایی کنیدممنون
- خوردن قرص مادر
سلام و خسته نباشید . آقای دکتر مادر بردیا قاسمی نژاد هستم دیروز بچه رو خدمت شما آورده بودم . بچه 4روزه است . من سفکسیم و قرص مولتی ویتامین و قرص اهن اینا میخورم دکتر زنان گفت بخورم میخوام بدونم برای بچه مشکلی ایجاد نمیکنه شیر میدم؟ممنونم
- گوش درد نوزاد هشت ماهه
سلا خسته نباشید
آیا نوزاد هشت ماهه گوش دردش از چیه؟
ممنون
- پزشک اطفال
بچه ام از سر شب شیر میخوره هم شیر خودم هم شیر کمکی بازم بی تابی میکنه و گشنست و گریه میکنه
- دل درد
سلام اقای دکتر من پسری ۱۸ ماهه دارم با وزن ۱۳ کیلو ..سه روز پیش تب کرد که با دارو کنترل شد و الان تبش برطرف شده ..فردای اون اسهال شد که دارو دادم خوب شده ..فقط دیروز مثلا دوبار که دستشویی کرده دستشو میزارع رو شکمش و گریه می کنه و زور میزنه میدونم دلپیچه داره ..چی بهش بدم نیازه که چرک خشک کن استفاده کنه .اخه از شانس دکترم نیس
- سرماخوردگی نوزاد سه ماهه
سلام وقت بخیر.نوزاد سه ماهه من دچار سرماخوردگی شدید شده به همراه گلو درد .نزد پزشک بردم داروی سفالکسین و مولوکین برم هگزین تجویز کرده.میخواستم بدونم داروها عوارضی برای کودک سه ماهه ندارد؟ و بعد چند روز استفاده کودک بهبود پیدا میکند؟ همچین راهکارهای خانگی برای بهبودی سریعتر نوزاد میخواستم.ممنونم اجرتون با پروردگار عالم
- دست و پا
سلام نوزادی دارم ۱۵ماهشه بعد شکمش سفت شده دست پاش کبود شده علتش چیه
- گرانولیسیت پائین در خون
با سلام خدمت شما دکتر عزیز، جناب نوزاد من ۴ ماه و دو هفته سن دارد ، در بدو تولد عفونت مجرای ادراری و مشکل تنفسی داشت ، در ازمایش خون وی گرانولیسیت پایین تر از حد نرمال است. به نظرتون علت چه می تواند باشد و این نشانه عفونت است ؟
- سرماخوردگی نوزاد ۴۰روزه
سلام دخترم ۴۰روزشه و سرما خورده عطسه و سرفه میکنه قطره پلارژین میتونم بهش بدم
- برگشت کولیک
سلام آقای دکتر ببخشید میشه شیر خشک نان اچ آ واپتامیل اچ آ را ترکیب کنم وبه دختر 5 ماهه بدم؟ یا مشکل ایجاد میکنه؟ سوال دومم اینه اگه بچه ای کولیک داشته باشه 5 ماهگی خوب بشه امکان داره بعد دو هفته دوباره شروع بشه یا نه یه مشکل دیگه داره و کولیک دردسر دار تا کی ادامه داره؟
- گردشدن سر نوزاد و شربت قوی ضد نفخ
ت
- ملاج نوزاد
سلام آقای دکتر خواهش میکنم جوابمو بدید .من امروز نوزاد ۶ ماه ام را بخاطر خس خس سینه دکتر بردم .دکتر دست به ملاجش گذاشت گفت یه کم فاصله داره ببر برسی کن .خداروشکر بچه من سیر تکاملش و پله پله طی میکنه دکتر گفت در تخصص من نیست ببر دکتری که خودش آدرس رو داد.خیلی حالم بده توروخدا خطرناکه .

