Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اگزمای نوزاد سه ماهه
سلام ببخشید نوزادم یکماهه که اگزمای شدید گرقته صورتش و پاهاش از ران تا مچ پاش صورتش ملتهب و خشک و ترک میخوره و اب زرد و خون میاد بیرون دکتر بردم یه کرم دستساز داده میزنم پوستش خیلی نرم شده ولی همچنان خون و اب زرد و قرمز قرمزه علت چیه چرا خوب نمیشه ۱۲ روزه دارم پمادش میزنم سه بار در روز خواهشا بگید اب زرد ها چیه عفونته دکترش میگفت چون اگزمای شدید داره اینجوریه خیلی نگرانم حدود دو هفته پیش دکتر رفتیم و این کرم داد ولی بهبودی حاصل نیمشه پاهاشم اینجوریه
- مدفوع روشن
سلام خسته نباشید رنگ مدفوع پسرم خاکستری شده شش ماهش تموم شده و قطره اهنن میخوره و شروع ب غذا خوردن کرده ... البته یک بار این اتفاق افتاده
- شربا دادن ب بچه دو ماهه
سلام من دیروز بچم سرفه میکرد تازه دو ماهشه شربت ستادین بهش دادم هر ساعت یک قطره چکان امروز اصلا بیدار نشده الانم هنوز خوابه ظهر ب زور بهش شیر دادم کلا همه رو بالا اورد الانم ب زور بهش شیر دادم بازم همشو بالا اورد چیکار کنم الان؟
- یبوست نوزاد شش ماهه
پسرم شش ماهش تمام شده از موقعی که غذای کمکی شروع کردم یبوست شده دکتر بردم دارو داده پودر که در آب باید حل بشه بهش بدم ولی باز هم،هر روز کار نمی کنه خیلی نگران هستم
- فرنی
سلام دکتر از به نوزاد سه ماه و 13روزه م فرنی با شیر خشک بدم چی میشه؟ دیگه شیر دوست نداره نمیدونم چیکار کنم
- علت کبودی پای کودک چی هست وقتی بغلش می کنیم در کودکان کمی تپل
- ترس یا خفگی
سلام من دوازده روزه واکسن دخترم زدم تو واکسنش تب سنگینی کرد بعدش چهار روز شکمش کار نکرد بعد چهار روز کمی کار کرد.بعدش دوباره پنج روز کار نکرد غروب هفت براش شیاف زدم و دوساعت بعدش کمی تب کرد ۳۸درجه لردیم دکتر گفت گوشش و گلوش سرما داره چرک خشک کن و سیتیزین داد و استا.ولی وقتی خونخ اومدیم گذاشتم پایی حالات پشت یا طاق باز شروع کرد چشش درشت کردن و دستو پاش داد بالا زد زیر گریه تا بغلش کردم اروم شد.دکتر این یعنی خفگی؟یاترس؟امروز الان چهار روز گذشته از اون روز دوبار دیگه دیدم برا همین دیگه به چپ و راست میخوابونم نم
- عرق کردن
سلام نوزاد سه ماهم وقتی میخوابه پشتش عرق میکنه ایا طبیعی
- سرما خوردگی نوزاد۵ماه ۷.۵گیلو
- تب
سلام وخسته نباشید میخواستم بدونم بچه سه روز بدنیا اومده بردیم واکس زدیم الان 2روزه تب داره
- تهوع و استفراغ
پسرم دو ماهشه شیر خشک نان میخوره تا ۴۰ روزگی کولیک داشت خوب شد .الانم بعدی هفته ازواکسن دو ماهگی دچار استفراغ شده ب شکل پنیری.شب تا صبح اصلا استفراغ نمیکنه در ضمن تو این دو ماه اصلا استفراغ نمیکرد حتی یک قطره
- سرما خوردگی
سلام.وقت بخیر.ایا نوزاد ۳ ماهه هم سرما میخوره؟ دخترم امروز ۳ ماهش تموم میشه و فردا وارد اول ۴ ماهگی میشه و دو هفته ای میشه که تک سرفه و عطسه و خرخر تو بینی داره.که یک پزشک گفت حساسیت هست و پزشک دیگر گفت سرما خوردگیه .تو بینیش مخاط داره گاهی خیلی سفت و گاهی معمولی و دیشب تو خواب انگاری بینیش احتقاق گرفت و قطره ریختیم و بعد چند دقیقه مخاط سفتی ازش اومد بیرون.از امروزم گریه میکنه و بیقراره.دکترش بهش شربت ازیترومایسین ۱۰۰ هر صبح و غروب ۲۰ قطره داد. میشه راهنمایی کنید با این علائم چیکار باید بکنیم.باتشکر از لطف شما.خدانگهدار
- کپسول مترونیدازول
آیا کپسول مترونیدازول 20 برای نوزاد 4 ماهه مضر است؟
- تکون دادان نوزاد ۲ ماهه
سوالم اینکه دخترم دوماهش بعد گذاشتم رو پاهم خیلی تکونش دادم خواستم ببینم خطرناکه برا سر و گردنش
- نفخ نوزادی۳۳روزه
سلام نوزاد۳۳روزه ای دارم سه روزمدفوع نکرده وشکمش گاهی اوقات سفت میشودوگریه میکندچیکاربایدکنیم مدفوع کندچه دارویی بایدبگیریم گاهی اوقات خیلی گریه میکندوازبدنش گازخارج میشود
- كرم
بإسلام دختري ٦ماهه دارم كه صورتش حساسيت بهً پروتين گاوي قرمز شده،من پماد هيدرو كورتيزون خريدم با كرم نرم كننده اوسرين اوره ٣درصد كدوم يكي بهتره
- اسهال طولانی مدت نوزاد ۹ ماهه
- سرفه نوزادم
سلام ببخشید من از شهر مرزی پیام میدم اینجا دکتر خوب نیست پسرم 5ماهشه زیاد سرفه میکنه وسینه خس خس میکنه دکتر بهش کو آموکسی کلاو وکیدوفست وسالبوتامول داده بهش میدم داه های قرمز در میاره حساسیت داره آبریزش بینی زیاد داره براش اسپری میزنم خوب نشده کمکم کنین
- اسهال نوزاد
سلام وقتتون بخیر اقای دکتر بچه ی من سه ماه و هفت روزشه و حدود دو هفتس که اسهال ابکی زرد رنگ دارد و ازمایش مدفوع هم ازش گرفتم نه عفونت نه انگل و ویروسی یا باکتری نداشت دکتر قطره ی پدی لاکت هر هشت ساعت ده قطره و شربت نئو زینک هر ۱۲ساعت یک سیسی نوشته و بهش دادم ولی تا الان بی تاثیر بوده شیر خشک نان یک هم میخوره فقط بنظر شما چکار کنم برای اسهالش؟و اینکه دندون هم داره درمیاره تب هم نداره از بدو تولد هم شیر خشک نان یک خورده
- استفاده از کدام دسته از مسکن ها و کورتون ها در دوران شیردهی مجاز است ؟
با سلام دوباره .من یک نوزاد یازده ماهه دارم .من با وجود دیسک کمر شدید و دیسک گردن همیشه سعی میکنم از هیچ دارویی غیر از استامینوفن استفاده نکنم که البته چندان تاثیری در آرام کردن دردم ندارتد . به دکترهای مختلف مغز و اعصاب مراجعه کردم . انواع مختلف قرص های سلکوکسیب و دیکلوفناک .پیروکسیکام و غیره نوشتن و میگن برای بچه ضرری نداره اما وقتی مراجعه میکنم به سایت های دارویی در مورد عوارضش نوشته باید در شیردهی استفاده نشه .متاسفانه دیروز هم بخاطر درد شدیدی که داشتم دکتر آمپول متیل دنیزولون استات تجویز کرد و گفت برای بچه ضرری نداره و من هم زدم اما بعدش متوجه شدم که تا سه روز نباید شیر به بچه بدم .حالا نمیدونم چکار کنم خواهش میکنم راهنمایی کنید .

