سلام
پسر 1 سالم خروسک گرفته و دکتر براش شربت سالبوتامول و سیتریزین نوشته. از وقتی خورده اسهال میکنه. آیا داروها را ادامه بدم؟
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام بچم قطره باکتی ماید استفاده براش کردمه سوزش میگیره چشمش
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر ببخشید دختر من وارد7 ماهگی شده یه هفته است فرنی بهش میدم میتونم بهش لعاب برنج هم بدم؟
- تب وشکم درد
باسلام پسر من دوسالش تازه تموم شده بعضی وقتها تب میکنه نمیدونم دندون داره درمیاره یانه ولی نگاه دهنش که میکنم چیزی نمیبینم ووقتی میگم کجادردمیکنه دست میزاره روی شکمش بنظر شما چیکار کنم دارویی چیزی براش تجویز میکند ممنون از شما
- کاتوسین ۱۲۵
سلام دکترعزیز دخترم ۶سالشه سرفه ی شدید خلط دارداشت دکتر ی سری داروداد بااسپری کاتوسین ۱۲۵ صررنداره برا بچم؟؟؟
- فاویسم
سلام آقای دکتر. نوزاد من فاویسم داره وپسر هست. از اونجایی که میگن ژن فاویسم از طریق کروموزوم ایکس منتقل میشه در این صورت چون بچه پسره باید از من که مادرشم بهش منتقل بشه. ولی نکته ی جالب اینکه که تا جایی که من میدونم از طرف من اصلا تا به حال فاویسم نداشتیم ولی خاله و دایی شوهرم فاویسم دارن. آیا ممکنه فاویسم به بچه ی پسر از پدرش ارث برسه؟
- میوه
با سلام اقای دکتر ایا میتوان به نوزادی گه تازه وارد دوازده ماهگی شده پرتقال ونارنگی به دستش داد با تشکر
- سوپ نوزاد
باسلام و عرض ادب ,ببخشیدمیشه تو سوپ نوزاد۷ماهه اب لیموترش ریخت ؟موز وسیب رو چه مقدار مجاز هیتیم به نوزاد بدیم؟
- سلام نوزادمن زردی داره استفاده کنم ضررداره
- حرف نزدن کودک
سلام من پسرم ۲سال و۳ماه داره فقط کلمه میگه اصلاجمله نمیتونه بگه وزن وقدش خوبه ته حلقش خیلی بازه مادرزادی/حرفامومیفهمه وهرچی بهش میگم میتونه انجام بده ازلحاظ شنوایی خوبه لطفاراهنماییم کنین😭😭
- غذا
سلام. اقای دکتر دخترم ۴ سال و نیم است غذا رو در دهنش نگه میداره و قورت نمیده. هر وعده غذا خوردن حدود یک ساعت و گاهی بیشتر طول میکشه. مدام باید بهش یاداوری کنم که لقمه رو بجو و قورت بده. لاغر هم هست. باید چیکار کنم؟ وزنش ۱۳ کیلو هست
- مشورت
دو روزی هست کودک ۵ ساله ما گرفتار اسهال و استفراغ و تب هست هرچی میخوره تا یکساعت بعدش بالا میاره یه مقداری هم خون توی مدفوعش مشاهده شده با کلمه Few نیاز هست انتی بیوتیک بدم دل پیچه هم داره
- غذای کمکی
سلام دخترم ۶ ماهشه اگزما داره میخواستم ببینم الان که به غذای کمکی افتاده برای تهیه فرنی و حریره بادام باید شیر خودمو بدوشم یا از شیر پاستوریزه استفاده کنم ممنون
- سرفه شدید و پشت سرهم
سلام وقت بخیر اقای دکتر پسرم سه ساله هست وزن ۱۴ سرما خورده امپول سفتی ۲/۱ و بتا ۱/۴ تزریق شده و شربت سفکسیم ۱۰۰ هر ۱۲ ساعت ۴ سی سی شربت پلارژین و ستادین اصلا خوب نمیشه خییلی سرفه میکنه شبا از سرفه نمیتونه بخوابه یکریز پشت سرهم سرفه می کنه هم خشک هم خلط دار تو رو خدا راهنمایی کنید چه دارویی بدم خوب بشه
- شنوایی سنجی
سلام خسته نباشیددخترم 5 ماه است بعد سرما خورد بعد مصرف دارو شنوایش مشکل پیدا کرده به صدا عکس العمل نسون نمیده
- چرک خشک کن
سلام آقای دکتر بچم دوسال و شش ماه داره سرماخورده و تب داره و بینیش گرفته ایبوپروفن و سیتریزین و پلارژین میدم . میخوام بدونم سربت سفالکسین رو هم باید بدم یانه ؟ یعنی کی بدونم عفونت کرده؟
- احساس چیزی در گلو وجود داره
دختر 8 ساله م چند روزی هست که احساس میکنه چیزی توی گلوشه (گلوبوس) به راحتی نفس نمیکشه و آزارش میده
- تیک عصبی
سلام دخترم چهار ماهشه چند روزه که دهنشو یه جوری کج میکنه خیلی میترسم احتمال داره از دندون دراوردن هم باشه چون اب دماغشم میاد کلا بیقرار شده دستشم تو دهن میکنه
- الرژی تنفسی
اقای دکتر برای بهبود الرژی تنفسی در نوزاد یکسالونیمه چه کارهایی باید انجام بدم؟
- آب میوه
سلام آقای دکتر دخر ما یکسالو پنج ماهشه هیچ نوع آب میوه طبیعی رو نمیخوره فقط از این آب میوه های داخل فروشگاه صنعتی میخوره بنظر شما مشکلی نداره خیلی ها میگن ندید بخوره مواد افزودنی وقتد و غیره داره ولی خب چه کنم از همینا دوست داره
- آسم و الرژی
سلام پسری هفت ساله دارم که از اسفند ماه تا به الان سرفه های شدیدداره. در صبح معمولا از ساعت هفت تا دو بعدازظهر . سرفه های پخته بدون خلط. بردمش دکتر بهش نئوتادین و اسپری سالبوتامول داد استفاده میکنه ولی زیاد اثر نداره. بیرون از خونه خوبه مسافرت تهران هم بردمش کامل خوب شد ولی دوباره برگشتم داخل منزل سرفه هاش شروع شد. لطفا راهنمایی کنید. داروهاش رو ادامه بدم یا عوض کنم.

