Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- هیدروکسی زین
سلام اقای دکتر پسرم بعضی مواقع صورت یا سرو مقعدش رو میخارونه ازمایش داد سالم بود . دکتر گفت میتوتی هیدروکسی زین بدی میخوام بدونم خوبه بدم و چقدر بدم بهش تا انتهای شیشه؟
- سرفه
آقای دکتر سوال دیگه ای داشتم ببخشید دخترم که گفتم ۱۰ ساله هست وزنش ۵۰ کیلو هست سرفه داره ولی تب نداره ۵ روز میگذره از شروع بیماری ولی گلودرد و چرک گلو اصلا نداره بنظر شما لازم هست بخاطر سرفه هاش از آنتی بیوتیک استفاده کنه.
- سرماخوردگی کودکان
دختر من 8 ساله است 42 کیلودارد سرماخوردهو شدیدا سرفه میکند آیا آمپول بتامتازون برایش مناسب است؟
- چسبندگی لابیا
سلام وقت بخیر دخترم ۵ سال ونیم داره و چسبندگی لابیا داره وقتی بچه پماد اکویین کانجکتد استروژن 0.625 دکتر نوشت براش استفاده کردم براش دو نوبت ولی دوباره چسبید و هر چی پرسیدم پماد گیر نمیاد میخواستم راهنماییم کنید لطفا چیکار کنم چیزی جایگزین داره
- دارو
سلام دکترمیدونم شمادکتراطفالیدفقط یه راهنمایی چون الان شرایط دکتررفتنوندارین اجرتون باخدامادرمن۶۱سالشه قندوچربی دارن وکبدش چربه وحدوددوماهه سردردشدیدداره وبامراجعه به متخصص مغز واعصاب وگرفتن ام آرآی گفتن یه چیزکوچیک توسرته وباخوردن این داروهاخوب میشه کپسول پرگابالین ۷۵هرشب یک عددقرص تیزانوور۴هرشب یک چهارم وقرص منیزیم ۲۵۰بعدازظهریک عددورلفت ۵۰ هفته اول نصف وبلدش یکی سالم مصرف میکنه ولی خیلی گیج ومنگ میشه همش میخوادبیافته کسیم پیشش نیست تنهاس توروخداراهنماییمون کنیدچکارکنیم آیااین داروهاضررندارن وبه مصرفش ادامه بده ممنونم کمک کنید
- زینک پلاس
سلام
دخترم ده ماهه است و وزنش تقریبا ۸ کیلوهست. قطره آدزیر بهش میدم. الان دکتر زینک پلاس نوشته. الان دارو چطور بهش بدم؟
با تشکر
- شربت اندامین
سلام آقای دکتر پسر من یک ماه مونده ۲ سالش کامل بشه استفراغ داشت بردم دکتر بهش شربت اندامین وایبوپروفن و پودر پدی لاکت دادن حالا با این داروها استفراغش بند اومده ولی شکمش بشدت کار میکنه مخصوصا بعد خوردن شربت اندامین باید چیکار کنم؟
- ویتامین دی
باسلام برای کودک ۸ ساله بخاطر پیشگیری از کرونا ماهانه اگر بخواهم قرص ویتامین دی بدهم با چه دوز و چه مقدار لازم دارد؟با تشکر
- یبوست
سلام دکتر خسته نباشید ببخشید پسرم۱۴ماهشه روزی یکبار دفع داره ولی به خودش فشار میاره وزنم نمیگیره چون خودش غذا میخوره اصلا قبول نمیکنه بهش غذا بدم چیکار کنم؟
- زبون درمیاره مزمزمیکنه
سلام اقای دکترخسته نباشین .نوزادیه ماه و۷ روزه دارم ازامروزحی زبون درمیاره وعطسه میکنه لطفاراهنمایی کنین
- بهبود رشد
سلام خدمت شما, دخترم دوسالشه وزن 12/5 قد 85 داره میخوام بدونم برای افزایش قد و بهبود رشد موهاش چون ریزش پیدا کرده و کم پشته, شربت زینک پلاس یوروویتال رو میتونم بدم ؟
- سرما
سلام اقای دکتر پسر ۴.۵ ساله ۱۶ کیلو دارم هفته ی پیش سرماخورد دکتر گفت پلارژی بخوره کمی سرفه داشت گفت اگه ادامه داشت سرفه و خلطی سد انتی بیوتیک مصرف کنه متاسفانه شماره الکترونیک نسخه رو گم کردم نمیدونم چه انتی بیوتیکی گفتن سال گذشته یادمه فارمنتین ۶۴۳ میدادن هردوارده ساعا ۵ سی سی همینو منم شروع کردم خوبه؟
- تیروئید
با سلام و خسته نباشید دخترم چهار سال و دو ماهشه یکی دو بار گفت سرگیجه دارم بردمش دکتر براش ازمایش خون و تیروئید نوشت سی تی اسکن هم براش نوشت سی تی رو انجام ندادم گفتم چون سنش کمه شاید براش ضررداشته باشه تو آزمایشش کم خونی بود و پرکاری تیروئید برای کم خونه بهش دارو داد ولی برای تیروئید نه باراول TSH.03 بود بار دوم 0.2 میخواستم ببینم نگران کننده هست و اینکه نیاز به دارو داره
- سلام من 22سالمه وامروز6هسته هلورا قورت دادم چیکارکنم
- سلام پسر من یک سال سه ماهه است سرفه داره آموکسی سیلین 125 براش گرفتم در روز چند بار براش بدم و چقد بدم
- سرماخوردگی
پسرم ۱۵ماهشه شربت آزیترومایسین ۲۰۰چن سی سی بدم
- سلام خیلی خس خس شدید داره کودک 1.5 ساله بطوری که شب نمیتونه بخوابه بیشتر آبریز داره تا چرک ولی دکتر بردمش میگه سینگ لار بده چرک خشک کن نداده موندم اگه الان ببینه شاید سفالکسینم بده الان یه پودر پلمپ از نوزادیش دارم بدم سه روز بش همزمان با داروهای قبلیش
سلام برای عفونت گوش دکتر سفالکسین 250داده.مقدار مصرف را می خواستم.برای کودک 5ساله با وزن 20کیلو
- قرص سفکسیم200را چطوری بهبچمکه5سالشه بدم
پسرم عفونت گوش داشت بهش سفکسیم200داد نمیدونم چندبار در روز بهش بدم راستی به کوآموکسی کلاو آلرژی داره و اسهال میشه
- شربت زادیتن
سلام پسر من یکسال و ۲ماهشه که تا یک ماه پیش خیلی بد میخوابید و شبها زیاد بیدار میشد دکتر متخصص شربت زادیتن داد و گفت گلوش آلرژی داره پس از تقریبا یکماه خیلی بهتر شده و بهتر میخوابه اما دکتر گفت به مد یکماه دیگه هم زادیتن مصرف بشه میخواستم بدونم ضرر نداره مشکلی براش پیش نمیاد.شبها ۵ سی سی مصرف میکنه شربت زادیتن خارجی.
- دیابت
با سلام و احترام. قند خون ناشناس پسر ۱۲ ساله ۱۰۸ بود و بعد از ۶ ماه که مجدد تکرار شد قند خون ناشتا ۱۰۹ و قند غیر ناشتا و a1c نرمال بود. آیا ایشان مبتلا به دیابت هستند و چه اقدامی باید انجام شود. سپاس از توجه شما.

