Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- جوش زدن سینه کودک
سلام درست روی نوک سینه دخترم جوش سر سفید زده طوری که دست زدم ببینم چبه جوش ترکید و مواد سفیدی ازش بیرون ریخت.در ضمن دخترم سه ساله هستش ویه بارم وقتی پنج شش ماهه بود هم درست همون قسمت از سینه اش جوش زده بود.من نگران شدم خواستم بدونم مشکل داره یا نه؟
- تب وگلودرد
پسرم ۸ روز تب داره وشلوار درد سرفه های شدید دو بارم بردم دکتر سرم وصل کرده ولی تبش پایین نمیاد میشه راهنمایی کنید چیکار کنم
- بازگشت زردی نوزاد
با سلام . نوزاد من ۲۴ فروردین به دنیا اومد . با وزن ۲۶۰۰. بعد از سه روز زردی۶ داشت . روز دهم شد ۱۴.۸ . زیر دستگاه گذاشتیم یک شب شد ۶.۸ . روز پانزدهم شد ۱۰.۵ و روز هجدهم شد ۱۳.۵ که باز دستگاه گرفتیم گذاشتیم . الان هم وزنش حدودا ۲۹۰۰ هست . شیر مادر میخوره و دفع هم داره . میخواستم بدونم بعد از امروز هم که از دستگاه خارجش میکنیم امکان بازگشت زردی هست؟
- سرفه نوزاد
سلام اقای دکتر پسرمن امروز 7ماهش تموم شد. بردمش دکتر چون گاهی سرفه میکرد. سرفه اش غلط داره. ازخواب هم بیدارمیشه با گریه بیدارمیشه. هیچ علایم دیگه ای نداره نه تب نه ابریزش نه چیز دیگه ای. دکترش براش اینارو نوشت هیدروکسی زین 3سی سی هر6ساعت فلوپدهر6ساعت 3سی سی قرص سفکسیم نوشته مگه میشه به نوزاد قرص سفکسیم داد چرا شربتشو ننوشته به نظرتون بدم این داروها رو یانه. معاینه اش هم کرد عفونت تو گوش و حلقش ندید
- اسهال
سلام اقای دکتر دخترم ۱۴ماهشه ۱هفته اس اسهال میره هرچی پدی لاکت میدم خوب نمیشه روزی ۵بار اسهال میره از یه طرفم دندون داره درمیاره شهرستانممطب نمیتونم برم توروخدا یه چیز خوب بگید بدم بخوره
- آلرژی به پروتئین گاوی
سلام آقای دکتر بعد از چند ماه رژیم سخت خودم به همه آلرژن ها ازمایش مدفوع دخترم نشون میده آلرژی به پروتئین گاوی داره، حالا میتونم آجیل و سویا و ...بخورم؟؟
- سرفه خشک
سلام اقای دکتر دخترم سه سال و پنج روزش هس و الان یک هفته ک سرماخورده الان فقط سرقه خشک داره انقد سرفه میکنه ک اشک از چشماش میاد شربت پلارژین کیدز و سرماخوردگی دادم بی فایده بوده میشه شربت اکسپکتورات بهش بدم
- سرماخوردگی
باسلام پسرم۴سالش تب داشت استامینوفن دادم اومدپایین سرفه های کم میکنه انگارخلط داره آبریزش بینی هم داره
- مریضی مکرر
سلام خسته نباشید. بچهسه ساله دارم با وزن حدود ۱۳ کیلوگرم. مهد کودک هم نمیره. امسال از ۱۰ آبان تا الان سه بار مریض شده و هر بار هم چند روز تب کرده. بعد ابریزش بینی و سرفه هم داشته. این قدر مریض شدن طبیعیه؟
- سرماخوردگی
سلام ببخشید نوزاد پنج ماهه دارم سرماخوردگی گرفته دکتر شربت سیفیکسیم 100 بهش داده چقدر بهش بدم چون میزانش رو تعیین نکردن
- اسهال طولانی
دخترم سه ماهه اسهاله همه جور ازمایش دادیم..عفونت داشت روده هاش که برطرف شد..هنوزم اسهاله ..مدفوعش زرد رنگ و داخلش مایع بی رنگ و لزج حالت لخته وجود داره..خیلی عذاب کشیدیم از این بیماریش..لطفا راهنمایی کنید..ممنون
- برفک دهان نوزاد
سلام آقای دکتر پسرم ۸ ماهشه دهنش برفک میزنه بردم دکتر سه تا شربت نیستاتین دادن خوب نشده چه کار کنم
- سرفه
سلام دخترم ۳ سالشه و سرما خورده اولش ابریزشو عطسه داشت ک با سیتریزن بهتر شد خداروشکر الان بعضی وقتا سرفه های خشک میکنه چ شربتی بدم بهش
- تب
دخترم ۵ سالشه بیست و چهار کیلو تب کرده الان بهش شربت پاراکید دادم اول ده سی سی دکتر گفته بود قبلا بعد دو ساعت دیدم هنوز گرمه دو سی سی دیگه دادم الان چه کنم تا صبح چند ساعت یه بار و چقدر شربت بدم بهش تا صبح ببرم دکتر ممنون میشم پاسخ بدین🙏
- سلام آقای دکتر خدا قوت دختری ۱۲ساله دارم که از سن ۲سالگی یبوست داره دکتر هم زیاد بردم تا ۴سال پیش یکی از پزشکان تشخیصش این بود که آهن بدن دخترم بالا است وبا یک سری پرهیزها بهتر شد بهتر یعنی اینکه دفع دیگه با درد نیست ولی یبوست رو داره من نگران هستم تنها چیزی که موثر هست خوردن موز میباشه که هر روز مزاجش کار کنه من باید چیکار کنم
- سلام دادن اب انبه به نوزاد هفت ماهه منع دارد وچه اب میوه هایی می توان داد بتتشکر
- لرزش سر و دست نوزاد
سلام دخترم ۵ماه و ده روزشه امروز هنگام شیر خوردن سر و دستش لرزید چند ثانیه بعد خوب شد از چی میتونه باشه خیلی نگرانم
- سرما خوردگی
نوزاد ۲۰روزه دارم که خیلی کم درحد ۲یا۳تا سرفه درروز داره خطرناکه آیا؟؟ دکتر رفتمگفته باید بستری بشه
- چربی زیرپوست
سلام آقای دکترخسته نباشید زیرپوست پای پسرم یه برجستگی هست بردم دکترسونو کرد نوشته ضایعه ایزواکو باچربی زیرجلدی باپرتروژن به سمت عضله زیرین ازطریق دیفکتی به طول 5 mmدرفاسیای سطحی عضله مجاور آن ،خیلی نگرانم ممنون میشم جواب بدید
- اسهال
سلام پسرم ۹ماهشه نزدیک ۱۰روزه اسهاله روزی ۳ تا۴بار مدفوع داره..دکتر بردم شربت زینکوسولفات.ومینوفلور واسیدفولیک باساشه خوراکی داده...بهتر نشده میترسم آب بدنش کم شه چی کار کنم

