Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- وزن کودک
با عرض سلام دختر من هجده ماه هست از موقع تولد شیر خودمو میخوره وزن تولد ۱/۹۷۰ وزن یک سال و نیم ۷/۲۰۰ رزنش کمه . میتونم شیرخشک نیدو قرمز رنگ بهش بدم . برای این که وزن بگیره اهن و مولتی وزینک بهش میدم اصلا وزن نمیگره ازمایشاتش سالم بودره
- دندان شیری
من یک پسر چهار سال و هشت ماهه دارم که چند روز پیش دندانش بدون اینکه مامتوجه لق بودنش باشیم با گاز زدن به یک سیب افتاد و الان دوتا دیگه از دندوناش لق شدن من میخواستم ببینم جای نگرانی هست یا نه؟؟خداهش میکنم جواب بدین خیلی میترسم
- مدفوع کودک
کودکم ۲۰ ماهه ست روزی یک یا گاهی دو بار شکمش کار میکنه ولی سفت نیست و مدفوعش نرم و شل هست میخواستم بپرسم طبیعیه یا مشکلی هست ؟
- این شربت نیاز نداره با آبجوش قاطی شه
- مصرف قرص اندامین برای کودک 4ساله تهوع و استفراغ دارد
- دادن عسل ب نوزاد
باسلام الان یک هفته به پسرم که یک سال و نیم داره عسل با شیر میدم ایا ادامه بدم یا ضرر داره
- قدو. وزن
سلام خسته نباشید دخترم 8سالشه قدو وزمش کمه زیر 20کیلو قد 110اشتها نداره، خوبم نمیخوابه چیکار بابد بکنم خبلی استرس دارم بخاطرش لطفا راهنماییم کنید چ دارویی بدم تپل بشه
- سلام آقای دکتر پسرم 10سالشه گلو درد و سردرد داره بهش آموکسی کلاو643و پلارژین کیدز دادم موردی نداره،برای سردرد میتونم قرص استامینوفن نصف بدم وزنش 30کیلوعه
- علت زردی کف پا و پوست کودک
با سلام میخواستم علت زردی کف پا و پوست را بپرسم من پسرم ۶ سالشه که هم کف پاهاش و صورتش زرد هست و یکبارم آزمایش بردم هیچی نشون نداد
- گلودرد
سلام اقای دکتر پسر دوسال و هشت ماهه دارم هفته گذشته سرماخورد و بردمش دکتر گفتن سرمای معمولیه و پلارژین و سیتریزین خورد تب کوچیک هم داشت و سریع هم تب و هم سرماش خوب شد دکتر گفته بود اگه سرما و تبش طولاتی شد میتونی ازیترومایسین بدی که طول نکشیده بود . ولی از امروز صبح دوباره ابریزش گرقته و تب میتونم بهش ازیترومایسین ۲۰۰ بدم چه مقدار نحوه مصرفشه؟
- فاویسم
باسلام ببخشید پسر من فاویسمه و خودم بهش شیر میدم یه سال و سه ماه داره میتونم بابونه گل گاو زبون یا اسطوقدوس واسه اعصابم بخورم؟
- شربت سفکسیم ۱۰۰ برای دخترم چند سی سی و چند روز بدم؟
دخترم ۶ سالش تمام شده و وزنش ۱۸ کیلو میباشد شربت سفکسیم ۱۰۰ چند سی سی و چند روز باید مصرف کنه؟
- مثلا مامان بابا خاله میگه وابستگی شدید به خاله اش داره و باباش
سلام دختر خواهرم ۲سالش تمام شده ولی خیلی کم کلامت رو میگه و تند تند دستش کنار گوشش میگیره میگه الو و حرفهایی که نامفهوم هست میزنه شبها دوست نداره لامپ خاموش بشه
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر پسرم ۳سال و سه ماه هست سرماخورده ابریزش بینی داره همرا کمی تب شربت سرماخوردگی(پدیزان)هر ۸ساعت ۴سی سی میدم ایا داروی دیگه نیاز هست؟
- صدا
سلام اقای دکتر دخترم ۶ سالشه یه دفعه صداش عوض شد ایا طببعی یا ببرم دکتر
- تب شدید
سلام چند روزه بچمو پشت سر هم دکتر میبرم صورتش خیلی تب شدید داره درزم ۳ تا از دندوناش میخواد درشه علت تبش ممکنه این باشه با تشکر
- قطره اهن
طفلم ده ماه شده و تا حالا قطره اهن ندادم، امروز براش قطره ایروفنت فروس سولفات براش گرفتم، روزانه چند قطره بدم و ایا تاثیر گذاری داره یا به دادن قطره خیلی دیر کردیم؟
- برای کودک پنج سال با هفده کیلو وزن چقدر باید خشککننده ایراموکس ۱۲۵ بدهیم
- غده لنفاوی
باسلام پسرم ۳ سالشه هفته پیش سرما خوردشدید الان ناگهانی دستم پشت گوششش خورد اندازه یه عدس پشت گوش چپشه به نظرم غده لنفاوی خطرناک نبست
- عوارض شربت سفیکسیم۱۰۰
سلام پسرمن۵سالش هس سرماخورده بود دکتر بهش شربت سفیکسیم۱۰۰ داده بود هرروز۵ سی سی ام وز روز هفتم بود بهش دادم تموم شد شب تو مدفوعش عفونت مخاطی خونی دیدم طبیعی هس از عوارض شربت میتونه باشه؟

