Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدار سفکسیم ۱۰۰ برای کودک ۷ ساله با ۲۱ کیلو گرم وزن
- قطره پاراکید استامینوفن برای نوزاد ۴و نیم ماه
سلام پسرم تب داشت الان تو ۵ ماه باورت ۸۱۰۰ قطره پاراکید استامینوفن دکتر براش ۲۵ قطره نوشته میخواستم ببینم زیاد نیس
- سلام اقای دکتریک هفته است که کودک من دچارسرما خوردگی شده الان تمام علایم خوب شده فقط سرفه کردنش خوب نشده دیفن هیدرامین دادم شربت گیاهی دادم دم کردنی ولی فایده نداشنه ازچه امپولی استفاده کنم تاخوب شه
- سرماخوردگی نوزاد
نوزاد دوماهه ای دارم که سرماخورده وبینی گرفته عطسه های پی درپی میکنه دیروز واکسنش زدم چه شربتی میتونم بهش بدم
- قطره اهن
سلاماقای دکتر ببخشید از وقتی به پسرم قطره اهن میدم باعث پبوستش شده. چیکار کنم
- شیردهی و مصرف آنتی بیوتیک
سلام روزتون شاد من یه دختر پنج ماهه دارم که شیر مادر میخوره الان برای پوست صورتم که پرجوش شده دکتر پوست قرص آزیترومایسن ۵۰۰ تجویز کردن یم روز در میون ۱ عدد مشکلی برای شیردهی فرزندم ایجاد نمیکنه؟ طعم شیر عوض نمیشه و یا ترشحش تو شیر زیاد نیست؟ پیشاپیش ممنون
- سوال
بچم غذاخوب میخوره ولی لاغره
- شکستن تب سنج و ریختن جیوه
پسرم 9ساله اش است ،دماسنج جیوه آیی در دهانش شکسته ،ایا برایش مشکلی پیش میاد ،باید چه کار انجام بدم با تشکر
- شیر خشک
آقای دکتر با وجود کلپروتکتین ۴۰۰ نوزادم به هیچ عنوان شیر خشک پپتی و اچ آ نمیخوره و فقط گریه میکنه مشکلی پیش میاد همون نان کامفورت ادامه بده و بهش ایزی کول بدم قبل شیر خوردن چون شیر خشک و کمکی میخوره
- سرفه
سلام،ببخشید آقای دکتر بچم سرفه میکنه دکتر واسش کتوف نوشته ولی تأثیر چندانی نداشته...بنظرتون ادامه بدم این دارو رو ؟توانایی بردن دوباره دکترم ندارم
- بوی بددهان
سلام اقای دکتر پسرم ۱۰سالشه یه مدتیه دهنش بوی بدی میدهه با این که اصلا سرماخوردگی هم نداره میشه راهنماییم کنین ممنون میشم
- ادرار نکردن نوزاد ۸ ماهه
سلام نوزاد پسرم از دیروز خیلی کم ادرار داره و از دیشب تا الان یعنی 10ساعته ادرار نداشته دلیلش چی میتونه باشه
- شکم درد و حالت تهوع و عسال
من شکم درد دارم و ازمایش دادام یک قرص
- تب کودک
سلام دکتر خسته نباشید ببخشید پسرم ۱۴ماه هست از امروز صبح تب داشت و گاهی سرفه های خشک میکرد و موقع شیرخوردن انگار بینیش گرفته بود الان بهش استامینوفن دادم شما چی دستور میدین
- نوع دارو
سلام پسرم ۵ سال و۸ ماه باوزن ۲۴کیلوگرم قرص سفیکسیم ۲۰۰ را روزی یک عدد مصرف میکند دومرتبه مصرف کرده آیا این مقدار برای این سن زیاد نیست با وجود این که شربت سفیکسیم در داروخانه موجود نمیباشد آیا میتوانم قرص را نصف کنم ونصف آن را به پسرم بدهم؟
- گلو درد و تب کودک
ازبترومایسین ۲۰۰ بهکودک دوسال و چهار ماه باوزن ۱۱کیلو چند سی سی بدهم
- سرماخوردگی
دخترم ابریزش بینی داره الان دو هفته است ولی تب نداره میتونم اموکسی سیلسن ۱۲۵ بهش بدم ؟
- عصبی بودن فرزندم و بی اشتهایی
سلان ببخشید من فرزندم خیلی بی اشتهاست با انواع غذاها زود عصبی میشه و خیلی کم حوصله اس شربت آیروفیکس خوبه بهش بدم ؟؟ شنیدم شربت های ویتامین بلوغ زودرس میاره آیا واقعیت داره ؟
- درد پای کودک و تب
باعرض سلام وخسته نباشید پسرم ۴سالشه یه شب یهویی گفت پای راستم از ناحیه باسن درد میکنه ونمیتونم راه برم سریعابردمش بیمارستان عکس رادیو لوژی از دو قسمت پاهاش گرفتن وسونو گرافی هم گرفتن الحمدلله گفتن هیچیش نیس بعدا آزمایش خون وادرار گرفتن بهمون گفتن یکمی عفونت ویروسی وگلیولهای سفیدش یکمی بالان آیا دلیل راه نرفتن پسرم میشن یاخیر دارو چی بهش بدم تا زود خوب بشه متشکرم
- شربت
سلام چه شربتی خلط آور وضد سرفه خوبه

