Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام پسرم ۱۹ماه استکاغذ سیبزمینی خام میخوره ببرم پیش دکتور
کاغذ پاکن بیشتر کاغذ سیب زمینی خام میخوره لطفا راهنمای کنید ایا ببرم دکتور یانه
- تب
سلام اقای دکتر پسرم ۶ماهشه از دیشب تب ۳۸درجه داره با استامینوفن و پاشویه کنترل کردم امروز هستین بیام مطب
- پزشک اطفال
بچه ام از سر شب شیر میخوره هم شیر خودم هم شیر کمکی بازم بی تابی میکنه و گشنست و گریه میکنه
- سرفه های خلط دار
با سلام پسرم چهارماه وبیست روزشه سرفه شدید خلطدار داره آبریزش بینی هم داره صداش هم گرفته گاهی انقدرشدید سرفه میکنه کم میمونه خفه شه بردمش دکتر ،شربت سیتریزن وانستین4ونئوزینک داده به نظرتون زود خوب میشه ،شربتا ضررندارن
- سلام خدمت شما دکتر عزیز.دخترم ۳ساله و ۴ ماهشه به خاطر دندون درد تب کرده از داروخانه شربت اموکسی سیلین ۱۲۵ دادن و گف که هر ۸ ساعت ۷ سی سی بدم .وزن ۱۳ کیلو.ایا این مقدار زیاد نیس ؟؟؟؟؟
- آيا مولتي ويتامين باعث تغيير رنگ مدفوع نوزاد ميشود
سلام اقايي دكتر نوزاد دوماه و نيم دارم از زماني كه مولتي ويتامين ميدم اسهال سبز رنگ داره ايا مشكلي هست
- سلام جنس پوشک بچم رو عوض کردم حساسیت کرده به نظر شما چه پمادی استفاده کنم زود خوب شه با سپاس
- استامینفون
سلام خسته نباشید نوزادم چهار ماهشه میشه کنار شربت زینک از قطره استامینفون که برای واکسن که تبش بالا نره استفاده کنم ممنون
- استخوان
سلام آقای دکتر فرزندم برای کجی استخوان پاش بردم پیش دکتر او به من گفت ویتامین بدن بچه پایین و برام داروی آهن وکلسیم نوشت و یه سوزن ویتامین دی داد ولی من سوزن رو نزدم ولی فرزندمو روزی ۱۵ دقیقه بیرون زیر خورشید برهنه نگه میدارم به نظر شما اون سوزن رو بزنم ازش آزمایش نگرفت ممنون میشم راهنمایی کنید
- شربت یورو ویتال کیندر
با سلام و عرض ادب ایا میتوان به کودک دوسال و چهارماهه شربت یورو ویتال کیندر داد؟ و آیا این شربت ویتامین دی مورد نیاز کودک را دارد؟
- شیر خشک
سلام خستهونباشید میخداستم بدونم ایاشیر خشک باعث یبوست نوزاد ودل دردش میشود یانه ؟چون بچه من از وقطی شیرخشک بهش میدم شبا گریه میکند ددل درددارد یبوست گرفته درطول روز شکمش کارنمیکند وشبا ازیت میشود پسرم 1سال دارد ایا شیرخشک باعث یبوست ودل درد میشود باتشکر از جواب شما
- گلودرد
سلام دخترم ۸سالشه و ۴۶ کیلو اه،سفیکسیم ۲۰۰ رو روزی چندتا باید بخوره
- شیر خشک
سلام هر شیر خشکی میگیرم بچه ام شکم درد میگیره و یبوست تنها شیر در حال حاضر فقط ترویتال ای ار بهش ساخته اما مزه اش خیلی بده خیلی بد میخوره شیر خشک گیگوز ۱خیلی خوشمزه خورد شکمش درد گرفت میشه یک پیمانه به شیر ترویتال اضافه کرد؟ ببلاک ترویتال۱ گیگوز ۱ نان ای ار این شیر خشک ها رو خورد امکان داره به شیر گاو حساس باشه ؟ بعید میدونم رفلاکس هم داشته باش شیر بالا نمیاره
- نوازدان
نوازد ۲۳ روزه پسر دارم نفخ شدید داره چه شربتی تجویز میکنید از داروخانه تهیه کنم
- استفراغ
سلام کودک ۹ماهه دارم امشب بعداز اینکه زرده تخم مرغ بهش دادم آخر شب استفراغ کرد بعدش شیر خودم بهش دادم بازم بالا آورد در ضمن از روز قبل هم روی کام بچه مقدارکمی برفک دیدم علت بالا آوردنش چیه احتمال داره تخم مرغ باعث استفراغش شده باشه باید چیکارکنم؟
- سوپ
باسلام ووقت بخیر خدمت آقای دکتر آیااضافه کردن عدس وماش درسوپ کودک 9ماهه به طور همزمان ایرادی دارد؟وچه نوع سرلاکی برای کودک رفلاکسی مناسب است ؟ممنون از لطف شما
- رگه های سیاه در مدفوع نوزاد
سلام آقای دکتر خسته نباشید. نوزادم دچار آلرژی شده بود که الان فقط شیر خشک ببلاک HA بهش میدم جز اون هیچ غذای کمکی یا قطره آهن استفاده نمیکنه اما امروز داخل مدفوعش رگه های سیاه بود. آیا داخل شیر خشک مکمل آهن هست که باعث این رگه ها شده؟ یا ممکنه دلیل آلرژی باشه؟
- شیرخشک
سلام اقای دکتر پسر من سه ماهشه از اول شیرخشک نان همراه شیر مادر خورده بعد چندوقت بخاطر جوش صورت و احتمال الرژی شیرخشک اچ آ نان فرمودین بدیم بهش الان یه مدته این شیرخشکو نمیخوره انگار از طعمش خوشش نمیاد میتونیم برند شیرخشکو عوض کنیم؟ همچنان اچ آ بدیم یا میتونیم معمولی بدیم؟
- اندازه مصرف سفکسیم برای گلودرد کودک ۱۵ ماهه
پسرم ۱۵ماهشه، گلوش چرک کرده و از دیروز تب داره، چقدر شربت سفکسیم ۱۰۰ میتونم بهش بدم؟
- دخترم, چهارکیلو رفلاکس داره داررهم نمیخورع حالا بین قرص نکسیوم و لانپرازول کدوم بهتره اخه اصلاااااا شیر نمیخوره

