Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره چشم
بإسلام.دخترم وارد ١١ماهگي شده از بدو تولد چشماش عفونت داره.چندين بار دكتر بردم ولي هنوز خوب نشده.عفونت سبز رنگ و زرده.صبح موقع بيدار شدن ميچسبه.ميشه تو اين وضعيت كرونا قطره اي معرفي كنيد و من مطب نَرم دخترم داروي ضد تشنج هم استفاده ميكنه
- گلو درد
سلام وقت بخیر گلوم خیلی میاره و سوز میزنه چه شربتی میتونم بخوره که بچه ام شیر میخوره مشکلی نداشته باشه دخترم ۸ماهشه
- رفلاکس
سلام دکترخسته نباشیدقطره دایمتیکون واسه رفلاکسه؟روزی چندقطره بایدبه نوزاد5ماهه با7کیلووزن بدم؟
- گریه کردن بچه
سلام اقایه دکتر خسته نباشید بچم تو شیش ماهه که شیر خشک نان ۲ میخوره و سرلاک که بعداز خوردن گریه میکنه انگار معده درد میگیره چون دمر میخوابونمش اروممیشه بنظرتون ازچیه ؟ممنون از پزشک خوبمون
- علائم طبیعی نوزاد
سلام
دخترم زمان تولد زنش 3300و قد51،دورسر36دچار تنگی نفس شد،بعد هم تشخیص رفلاکس دادند وشربت راینتدین هر8ساعت تجویز کردن،خیلی بی قراری میکنه گفتن چون توی ماشین یاباصدای سشوار آروم میشه کولیکه،قطره کولیک اید بهش میدم تقریبا خوبه اما بازم روزی دوساعت گریه میکنه،الان دخترم63روزشه و وزنش 5100وقدش 57 دور سر40 دخترم طبیعیه؟مخصوصا اندازه سرش؟ ضمنا خیلی وقتها بغلش میکنیم آب دهنش میریزه،بعضی وقتها هم درازمیکشه از دهنش آب یا کف و حباب میزنه بیرون، چندروزه ب شدت بینی و چشماشم میماله حتی گاهی با این کار از خواب بیدار میشه،چندروزه گاهی موقع شیر خوردن چندبار سرفه میزنه،بعضی وقتا توی خواب هم تک سرفه میزنه،دست و پاهاش هم گاها سرده و دمای بدنشم با دماسنج دیجیتال زیر بغل بین،35/9_36/7هست و پاهاش بعضی وقتها همزمان ک سرده عرق هم داره.
همه ویژگی های دخترم طبیعیه ؟ خیلی نگرانشم - عدم وزن گیری نوزاد
باسلام نوزادم پنج ماه ودهروزشه وزنش ۵۵۰۰هست چکارکنم وزن بگیره خیلی لاغره وزن ابتدای تولدش ۲۶۰۰هست فرنی به زور بهش روزی دووعده میدم اندازه یک قاشق شیرخودمم روهم میخوره
- سکسکه نوزاد
سلام اقای دکتر دلیل سکسکه نوزاد با وجود گرفتن آروغش ،چی هست؟من آروغ بزنه یا نزنه یک ربع به پشتش آروم ضربه میزنم ولی گاهی اوقات بازم سکسکه میکنه. نوزادم یک ماهه هست
- شیر خشک
سلام بچه ام شیر خشک اچتامیل میخوره بعدش دست شها کهیر شد ..البته یه ماه بود میخورد دکتر اپتامیل اچ آ داد نمی خوره ..البته دستهاش خوب شد اما شیر خوب نمیخوره عرق کاسنی خودم پزشک گیاهی گفت ..اخه هم شیر خشک می دم هم مال خودمو ...میشه شیر خشک عوض کنم ببلاک یک بدم اکثرا نوزادها دوربمان این مارک میدن راضی هست این نوزاد من میانی با آپتامیل نداره چه رژمی چه معمولی الان 100 روز هست 60 سی سی را خوب نمیخوره ...به زور وزنش 5600..قدش 61
- بی فایده بودن آنتی بیو تیک
پسر من هفت ماهشه یک ماهه که سرما خورده هرچی آنتی بیوتیک امتحان کردم و تاثیر نداره و خوب نمیشه
- سرماخوردگی نوزاد هجده ماه
سلام پسرم هجده کاهش هست سه روز مداوم تب بالا داشت بعد سه روز تبش پایین اومد ولی الان اسهال داره آبریزش بینی داره شبا هم بینیش کپ میشه نمیتونه شیر بخوره سرفه خلط دار داره و عطسه بسیار و بی حاله و بی قراری میکنه
- سلام آقای دکتر پسرم واکسن ۴ ماهگي شو زدم مریض شده خیلی سلفه میکنه سینه اش. خسخس صدا میده چیکار کنم دکتر هم بردم دستگاه بخور گرم داده
سینه اش صدا میده شیر هم خوب نمیخوره
- پماد کالامین
سلام آقای دکتر خسته نباشید آیا پماد کالامین هشت درصد کورتون دارد؟ میخوام برای اگزمای دختر شش ماهه ام استفاده کنم
- مقدار ويتامين
سلام خسته نباشيد يك ميل روي قطره چكون ٢٥ قطره ميشود؟يعني قره مولتي ويتامين كه گفتن روزي ٢٥ قطره همان يك ميل كافيست؟
- اوق کردن
سلام.پسرم 20ماهشه.پسرم هر وقت که بویی به مشامش برسه که خوشایندش نباشه اوق میزنه.بعضی اوقات بویی هم نیست ولی اوق میزنه.میترسم که حاد بشه.میخواستم علتشو بپرسم.ممنونم اگرجوابمو بدین.
- پلاکت نوزاد
پلاکت خون نوزاد دخترم دوازده ماهه.۵۱۷مشکلی نداره
- مشکل تناسلی نوزاد
- سرفه
سلام واکسن ۱۸ ماهگی پسرم رو ۴ روز پیش زدم از دیشب تا الان سرفه های شدید داره آیا به واکسنش مربوط میشه
- وزن نگرفتن نوزاد
سلام دخترم 9ماهشه ودکتربرای کمبودوزنش شربت زینک گلوکونات تجویزکرده هر12ساعت2.5سی سی باتوجه به بروشورداخل جعبه که نوشته شربت بایدیه ساعت قبل غذایادوساعت بعدازغذامصرف بشه وچیز کلسیم دارهم نبایدمصرف بشه نمیدونم چه جوری به دخترم بدم نمیشه که به نوزاد9ماهه دوسه ساعت نه شیردادنه غذا که بخوام شربت بدم اگه میشه راهنمایی کنیدچندساعت قبل وبعدازخوردن شربت نبایدشیردادتاجذبش بهترباشه؟
- کوچکی دور سر نوزاد
سلام نوه من ۱۲ روز پیش با وزن ۲۳۰۰ و دور سر ۲۷ به دنیا آمد الان دکتر سی تی اسکن مغر برایش تجویز کرده و می گوید ممکن است مغر رشد ش کم باشدخیلی نگران هستم سی تی چه کمکی می کند .
- شربت
سلام اقای دکتر خسته نباشید دخترم سه ماهشه دیروز بردم دکتر گفت نفخ شدید داره خیلی اذیت میکنه گریه میکنع شربت کولیتیک داده اما دخترم نیخوره بنظرتون چی بدم خوب بشه نبات داغ بدم چطوره

