Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گرفتگی بینی و سرفه
سلام و خسته نباشید. پسرم سه سال و دو ماهشه. وزنش ۱۳ کیلو. الان یک هفته هست که آبریزش بینی و گرفتگی بینی داشت. بینیش صدا میداد و وقتی میخواست بخوابه انگار راه تنفسیش بسته هست. شربت کوریزان میدادم ولی خوب نشد. امشب یه بستنی خورد. نصفه شب تو خواب خیلی سرفه میکرد. از سرفه استفراغش گرفت یکم بالا اورد. چیکار کنم؟
- شيرمحلي
سلام آقاي دکتر دخترم يک سالشه خيلي شير خودمو ميخوره و غذا زياد نميخوره صبحونه که اصلا نميخوره شب ها هم خيلي براي شير بيدار ميشه تاصبح فقط شير ميخوره ميشه بهش شير محلي رو 20دقيقه بجوشونم و فقط شب ها قبل خواب بريزم توي شيشه شير بدم بخوره؟؟
- کاوازاکی
آقا محسن:
سلام آقای دکتر
من یک پسردوساله ویک ماهه دارم
تقریبا3تا4روزشروع به تب شدید کردواسهالش دو هفته ای طول کشیددواا دکتر که بردمش تشخیص ویروس معده دادن
اماداروهاش اثری نداشت خودم داروهارو قطع کردم
وبا عرق نعنا به درمان اسهالش پرداختم
خداروشکرخوب شد
اما یک هفته ای است که متوجه شدم خوب نمیتونه راه بره
کف پاهاشو که بررسی کردم قرمز شده حالت سوختگی
دکترش یه پماد داده مثل اینکه اثری نداره
وقرمزی داره پخش میشه
تگ اینترنت که سرچ کردم حدس میزنم بیماری کاوازاکی باشه
خیلی نگرانم
از اصفهانم کمکم کنیدکجامراجعه کنم - درمان خروسک
دکتربخاطرخروسک شربت گل بنفشه داده خوبع
- بیماری کودک
پسرم ۱۱ماهشه یک مدته اسهاله سرماخوردگی هم داره شدید سینه ش عفونت کرده .دارو که مصرف میکرد بهتر نمی شد کویزان و ایورامی میخورد منم از پریروز داروهاش و قطع کردم گفتم شاید اسهالیش بهتر بشه ولی نشد الانم هنوز سرفه و اب ریزش بینی داره و اسهالم هست
- سلام. وقت بخیر. پسرم چهار سال و ۴ماهشه. چندماهیه که غالب اوقات مدفوعش چسبنده ست. قدووزنش نرماله. کمی شکمش بزرگتر از سایر اندامهای بدنش به چشم میاد. دلیل این چسبنده بودن مدفوعش چیه؟
- دوز و مدل چرک خشک کن
برای کودک ۴ ساله که سینه و گلوش عفونت کرده آیا ازیترومایسین ۲۰۰ مناسب است؟ بهچه اندازه مصرف کنم؟
- تب واسهال
سلام خسته نباشیددوشنبه یکشنبه هفته پیش دختر ۱۰ماهم دچار استفراغ تب ولرز شدید شد ک یک روز بعد بردمش دکتر و با معاینه گفتن ک عفونت ومسدود شدن مجرای گوش سمت چپ هستش وبه همین دلیل بافث استفراغش شده با کلی دارو وسوزن سفازلین دو نوبت وزدحساسیت دو نوبت وشربت سفیکسم هیدرکسزین واستامینفن ودیفن هیدارمین تجویز کرد ک ۴نوبته آمپولارو ب فاصله۲۴زدیم وشربتارو هم تا روز ۴شنبه دادیم خبری از تب ولرز نبود و خودسرانه قطع کردیم حالا دیروز دخترم دچار اسهال شده ک خیلی زرد رنگ و لزج هستش با دفع زیاد وکم وگاهی هم آبکی والان هم دچار تب ۳۷نیم هستش الان من میتونم داروههای قبلشو دوباره استفاده کنم یا میتونم شربت مترونیدازول ب همراه تب بر بدم ؟آیا ممکنه عوارض ناشی از داروههایی ک دادم باشه؟ ممنون میشم جواب بدین
- افت دهان
سلام به شما دخترم ۳سالشه تمام دهنش پر از افت هست هیچی نمیتونه بخوره و بی حاله توروخدا یه دارو بگید بخرم بهش بدم بلکه خوب شه
- تب ویروسی
سلام و خسته نباشید. تب اگه ویروسی باشه چند روز طول میکشه؟ بچه ۳ سالشه. ۳ روزه تب داره
- تب کودک
ایا میشه همزمان قطره و شیاف استامینوفن استفاده کرد
- سلام خسته نباشید برای سرفه پسرم سه ماه سالبوتامول داده بدم بخوره
سلام دکتر پسرم ۸ سالشه اماه پیش سرما خورد دکتر بردیمش خوب شد الان سرفهای شروع شده وخلط داره خیلی سرفه میزنه خودشم خسته شده دکتر الرژی ببرمش یا دکتر اطفال ممنون
- آلرژی
سلام آقای دکتر لطفا راهنمایی کنید من ۳۰ سالمه خانم هستم از ۱۵ سال پیش گاه و بیگاه یهو سرفه های خشک شدید میزدم انگار اسپری فلفل تنفس کرده بودم. بعد بارداریاز سال ۹۷ خوب شدم اما الان یه علائم دیگه ای دارم و خیلللی دکتر رفتم . شش ماه پیش باردار بودم و به خاطر عفونت ریه سقط شد.و دارو برام تجویز نمیشد چون باردار بود علائم الان که دارم اینها هستند ، سرفه خشک که با دراز کشیدن بیشتر میشه گاهی خس خس ریه و گلو خارش نوک بینی خارش ته بینی و بدنبالش عطسه زدن گاهی خارش گلو و درد گلو ترش کردن معده از شش ماه پیش که سرماخوردگی شدید گرفتم اینجوری شدم و همش دکتر میرم اما داروها فایده نداره و مخاط بینی سبز رنگ داشتم البته بعد سرماخوردگی های اینجوری که خوب میشم بعدش سرفه خشک شروع میشا تا دو هفته. و تشخیص رفلاکس یا سینوزیت میدن اما من حس میکنم آلرژی باشه ممنون
- شربت
سلام آقای دکتر خسته نباشید تشکر میکنم از راهنمایی های خوب شما با راهنمایی شما شربت ایمیونس برای پسرم که گفته بودم همش سرما میخوره تهیه کردم میخواستم بدونم آیا نیاز هست بهش قطره مولتی ویتامین و آهن بدم یا همین شربت کافیست لطفاً راهنمایی بفرماید با تشکر از شما
- سلام آقای دکتر دختر من سه ماهشه کولیک داره ودکتر گفتن احتمال رفلاکس هم داره الان چندروزه ۳بار درروز مدفوع میکنه مقدارکم ویکم آبکی آیا اسهال شده یا ربطی به رفلاکس داره چون مقدار مدفوع کمه ویکم شل وآبکی میترسم لطفا راهنمایی کنین ممنون
سلام پسرم ۱.۵سالشه یه هفتس که اسهاله روزی چهار پنج بار دفع داره بد بو نیست ولی آبکی و با حجم زیاد
- واکسن
سلام آقای دکتر،وقتتون بخیر دخترم ۱۸ ماهشه و من از تب بالای واکسن ۱۸ ماهگی خیلی میترسم.از طرفی خیلی بد داروئه و درست و حسابی دارو نمیخوره و بالا میاره و گریه میکنه.میتونم بجاش هر ۴ ساعت شیاف استامینوفن بزارم؟ و اینکه شربت ایبوپروفن رو میتونم بهش بدم؟
- دندان درد نوجوان مبتلا به فاویسم
سلام . برای درد دندان نوجوان 13 ساله مبتلا به فاویسم مصرف چه انتی بیوتیک و مسکنی مجاز است ؟
- شکم درد
سلام آقای دکتر وقت بخیر ،پسرم دوسال و نه ماهشه،دیروز شکم درد و تب داشت مطب تماس گرفتم گفتند تشریف ندارید بردم خدمت خانم دکتر بلوکی گفتند ویروس جدید هستش اموزول۲۰ مونته لوکاست شربت نئوتادین و سوسپانسیون استامینوفن دادند تب مهار شده دارو سروقت میدم مشکلی نیست آقای دکتر درد شکم اذیتش میکنه و تعداد دفعات مدفوع بیشتر شده اما خیلی شل نیست همین داروها مناسب هستند و شکم درد تا چند روز طبیعیه ؟ ممنون
- میزان قطره اهن
سلام .پسرم یک سال و ۱۸ روزشه با وزن ۱۱ کیلو بخاطر کرونا ازمایش خون نبردمش هنوز.دوتا سوال دهرم یک اینکه ازمایش خون حتما باید انجام شه؟ و دوم اینکه بچه یکساله همچنان روزی یک میل قطره ادزیر باید بخوره؟و قطره دیگه ای لازم نیست؟مسرم شیر مادر میخوره و غذا
- سلام و درود پسر من سه سالشه کف پاهاش بعضی وقتا زرده فشار میدید بیشتر زرد میشه بخاطر چیه لطفاً از نگرانی درمون بیارید

