Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- افتادن ناخن
سلام چند روزی ناخن های بچم میافتن البته بجاش دارن میان ناخن های دست البته دو سه ماه قبل هم ناخن های پاش میافتادن علت چی میتونه باشه کمبود خون هم نداره بچه سه سالشه
- واکسن
سلام اگر یه مرحله از واکسن کودکان به هردلیلی تزریق نشه ایا مشکلی ایجاد میشود؟
- دونه های قرمز
پسرم سه سالشه آبریزش داشت بعد کل بدنش دون های قرمز زده وقبلش بچهای برادرم درتماس بوده که علائم تب و سرفه داشتن میتونه سندروم التهابی کودکان باشه
- سینه دخترم چرک کرده میخواستم آزیترومایسین ۲۰۰بهش بدم چقدر باید بدم
دختر تقریبا ۱۳کیلو هست و سن ۲ونیم
- آب
سلام پسرم دوسال وچهارماهش یک هفتس شبا تا صبح هی بیدارمیشه میگه آب..یه شیشه شیرداره ازنوزادیش همون آب میکنم تاصبح میخوره هروقت میگه آب میدم دستش..در طول روزم چندبارمیخواد ولی نصف لیوان کمتر هربارمیدم بهش.. آیا طبیعیه ؟
- زردی نوزاد۲۵روزه
سلام خسته نباشید دخترم ۲۵ روزشه وزردی اون رو عدد ۸هست آیا خطر داره وچکار باید بکنم با تشکر..
- استفراغ
پسر دو سال و شش ماهه از ساعت ۳ دمای بدنش بالا رفت ولی الان از ساعت ۵ و نیم شروع کرده بالا آوردن. سه بار توی یکساعت بالا آورده.همش انگار توی معده اش احساس بدی داره و ترش میکنه. یک بار هم دفع مدفوع داشته شکمش هم نرمه.
- ویزیت شدن
سلام پسرم دوسال و شش ماهشه هرچند وقت پیش شما برای چکاب میارم،، دیروز زنگ زدم گفتن شما مسافرت تشریف دارین ؛؛ پسرم هر چند بار دل درد میگیره چون زیاد بالا وپایین میپره ، تا زمانی ک شما تشریف بیارین چ شربتی بهش بدم و چ مقدار؟؟ مرسی
- سرماخردگی
سلام خسته نباشید دکتر پسرم دو روز تب کرد بعدش ابریزش گرفته الان سه روزه ابریزش داره شدید و عطسه علایم دیگه ای نداره بی اشتهاهم هست بعد دارو میخوره بالا میاره ویتامیناشو میگم اقای دکتر میتونم بهش نئوتادین بدم اگه بله چند سی سی ۱۱ماهشه ۱۱کیلو هست ممنون میشم جواب منو بدین
- عوارض خوردن شمع
سلام اقای دکتر پسرم شمع خورده چیکار کنم میترسم خیلی الان خوابیده از استرس معده درد گرفتم
- خوابب
سلام خسته نباشید . دختر من ۲۳ ماهش هس هنوزم سر خوابیدن اذیت میکنه یهو توی خواب یهو گریه میکنه یا هی وول میخوره مخصوصا اگ زودتر بخوابه درست میشه؟ دلیلش چیه با چی مستونم خوابش و درس کنم یا اصلا چاره ای نداره
- سرما خوردگی
دخترم یک سال ویک ماه دارد دو شبانه روز تب شدید وسرش خیلی داغ میشود گاهی سرفه خلط دار همرا با ابریزش بینی و گوشهایش را میمالد وزنش حدود ۱۰ کیلو است چه دارويی تجویز میکنید
- سانستول
سلام آقای دکتر بچم 16 ماهشه الان مولتی ویتامین ویتوکید و قطره آهن بهش میدم . میخوام بدونم اگه بخوام سانستول بدم دیگه نباید ویتوکید بدم؟ و اینکه روزی چند سی سی سانستول بدم!؟
- ادامه سوال قبلی
سلام دکتر وقتتون بخیر ببخشید گفتید به لنف پشت گوش دست نزنید تو رو خدا راهنمایی کنید از استرس اذیت میشم اندازه نخود کوچیکه پشت گوش راستش نمیدونم از کی هستش خطر نداره؟دکتر معاینه کرد گفت چیزی نیست اما من خیلی استرس دارم احتیاجی به سونوگرافی یا آزمایش نیست؟اگه برطرف نشه چی؟خطر نداره؟خدا خیرت بده دکتر راهنماییم کنید ممنون
- بلوغ زودرس
سلام .ایا شربت آیروفیکس بلوغ زودرس میاره
- طریقه مصرف مینا پرازین
سلام خسته نباشید شربت میناپرازین چند روز باید به بچه ام بدم دکتر گفته یک هفته روزی یه قاشق
- اسهال و تب و دلدرد
سلام
پسرم سه سالشه. یه هفته ای هست مدفوع هاش بد بو هستن و هر بار دسشویی میره اسهاله. الان امروز تب هم کرده دلش هم میگیره. درد داره، چی بهش بدم بخوره؟
تشکر - سرما خوردگی
سلام وقتتون بخیر پسرم ۴ سال و ۴ ماهشه وزن ۱۸ کیلو سرما خورده سرفه خلط دار داره و بینیش کیپه برای عفونت و سرما خوردگی چه داروویی بدم ؟ خیلی ممنونم
- کمبود وزن
- تعداد دفعات زیاد مدفوع
سلام آقای دکتر.پسر ۳ساله من دو هفته است روزی ۴بار دفع مدفوع داره.وزنش ۱۴ونیم هست قبلا روز ی یکبار بود.الان کم اشتهایی هم شده.لطفا راهنمایی بفرمایید

