Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بی قزاری شب شیرخوار۳ماهه
سلام خسته نباشید،شیرخوارم ۵روزه ۳ماهه شده وتوی این ۵روز شبها خصوصا دم صبح با نفخ وگریه وپیچیدن شدید بیدار میشه که با خوابوندن روشکم وماساژ کمتر میشه واینکه جدیدا توی مدفوعش تکه ها نرم شیر هستش ،قبل از این دلپیچه به این شدت نداشت که از خواب بیدارش کنه،فقط شیرخشک اپتامیل از بدوتولد میخوره،مگه نفخ وکلیک تو۳ماهگی بهترنمیشن چرا مال این تازه شروع شده،وجدیداگاهاهرجرعه شیر که میخوره صدا میده شکمش ومیپیچه به خودش
- اسهال نوزاد 4ماهه
سلام ببخشید بچه 4 ماهه دارم یه هفته شده اسهال گرفته اسهال خلطی است بردم دکتر قطرهپدی لاکت داد بهش دادم تأثیرنداشت باید چکار کنم روزی 4 بار دفع داره
- سويق گندم
سلام آقاي دكتر خسته نباشيد آيا اين درسته كه سويق گندم اشتها آوره ؟خيلي از مادرها راضي هستن نميدونم بخاطر تبليغه يا واقعا وزن بچه رو زياد ميكنه دخترم ٩ ماهشه
- تلوزیون دیدن
درمورد تلوطیون دیون نوزاد 6ماهه سوال کردم شما فرمودید کوتاه مدت مشگل نداره.منظور از کوتاه مدت یعنی روزی چندساعت؟ سوال بعدی اینکه کلا چرا بده این کارمنجر به چه مشکلاتی میشه؟؟
- خوردن بستنی
سلام وقت بخیر دخترم۸ماهشه میتونم بهش بستنی بدم؟اگ ن ازکی میتونه بخوره؟
- شیر
باسلام نوزادی که تازه ۴ ماهش تموم شده و نارس بدنیا اومده الان ۵٫۵ کیلو هستش میخواستم بدونم به چند سی سی شیر در روز نیاز داره آخه احساس میکنم خیلی کم شیر میخوره
- غذای کمکی
سلام دکتر خسته نباشید ببخشید میشه در غذای کودک شش ماه کمی نمک ریخت؟پسرم سوپ بدون نمک اصلا نمیخوره فقط فرنی میخوره هفته بعد میشه هفت ماه
- سرفه خلط داربدون تب
سلام اگه شاید کتوتیفن و شربت دیفن هدرامین کمپاند و باهم به نوزاد 2/5ماه که نزدیک به 3ماهش است یبدیم چه اتفاقی میفته
- سوزش ادرار
سلام آقای دکتر دخترم ۸ماهشه داخل واژنش قرمز شده یعنی سوزش ادرار گرفته پوست داخل واژن قرمز شده خیلی بی قراری میکرد تازه فهمیدم برای اینه چیکار کنم خوب بشه؟؟خواهش میکنم اگر راهی میدونید بگید
- شیردهی در شب
سلام دکتر خسته نباشید دخترم یک سالشه شبا چندین بار گریه میکنه وشیر میخوره نزدیک سه چهار بار وصبح اصلا میلی به صبحونه یا ناهار نداره ممکنه بخاطر شیردهی تو شب باشه که گرسنه نمیشه در طول روز هم بیشتر تمایل به شیر خوردن داره
- لکه سالمون
با عرض سلام و خسته نباشید حدود یک ماهی است که صاحب فرزندی شده ام که زمان تولد پشت پلک و وسط پیشانیش لکه های قرمز مایل به صورتی بوده و الان که یک ماه گذشته هنوز این لکه ها موجودن و نرفتن خیلی نگرانم.این لکه ها کامل برطرف می شوند؟حدود چه سنی؟
- کولیک نوزاد دو ماه
سلام دخترم دوماه ونیم اش هست کولیک داره والان بدترشده خوابش کمه هرچی هم میدم بهترنمیشه یبوست هم گرفته بایدچکارکنم آرام بشه
- یبوست نوزاددوماهه
سلام خسته نباشیدپسرم دوماهشه شیرمادرمیخوره وروزی دوبارفقط هربارشصت تاشیرخشک میخوره نان اچ آ یک قبلاهاآپتامیل اچ آیک میخوردخوب بودولی الان پیدانمیشه ویبوست گرفته الان وفقط باتحریک مقعدی که وازلین وگوش پاک کن وداخل مقعدش میزارم مدفوع میریزه موقع دفع خیلی گریه میکنه وزورمیزنه ومدفوعش هم خمیری هست...آیاداخل شیرخشکش قندبندازم فایده داره؟؟میتونم بهش آب بدم ضرری نداره؟؟،دکترش گفت شیرش جزاچ آچون آلرژی داره چیزدیگه ای نمیتونه بخوره..
- زور زدن هنگام ادرار
سلام پسرم الان۶ ماهشه وفتی مبخاد ادرار کنه زور میزنه بعد ادرارش خیلی گرمه میترسم اگه میشه راهنماییم کنید
- فرني
بإسلام دخترم تازه وارد ٥ماهگي شده ٤ماه كامل و ١٣روزه وزن تولد٤٢٠٠ وزن الان ٨٧٠٠ فرني رو ميتونم شروع كنم رقيق بشه اندازه ٣٠ سي سي بريزم تو شيشه شير بخوره؟البته چند روزه شروع كردم يك قاشق هر روز خورده ارد برنج يك قاشق.يك فنجان آب.و يك پيمانه شيرخشك إي آر ميريزم
- اسهال نوزاد5 ماه
سلام خسته نباشید نوزاد 5 ماه دارم که این 5 ماه شیر مادر استفاده کرده که اسهال داره و متخصص یک شیر خشک ابتامیل پپتی جونیور داده بهش ولی اصلا نمیخوره فکر کنم بد مزه باشه میشه یک شیر خشک دیگه استفاده کنیم که اسهال نوزاد خوب کنه و مزه ش خوب باشه قطره پدی لاکت هم دادیم هر 12 ساعت 5 قطره
- اسهال
سلام وقتتون بخیر دخترم ۳ماهشو تموم کرده امروز دو هفته پیش عفونت ریه داشت ۶ روز بستری کردیم خوب شد مرخص شدیم بعد اون دکتر شربت سفیکسیم ۱۰۰ و ستیریزین براش نوشت امروز دوبار مدفوع کرد شل بود احساس میکنم اسهاله چیکار کنم من تو رو خداا کمکم کنین استرس دارمممم
- یبوست نوزاد 2ماه
سلام من نوزاد دو ماه دارم که شیر مادر تغذیه میکنه چهار روزی میشه مدفوع نکرده خیلی نگرانم
- سلام نوزادم گریه میکنه ایا استامینوفن بدم
- برفک دهان نوزاد

