Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن
با سلام واکسن پره ونار برای کودک چند مرتبه باید تزریق شود؟
- سلام دخترم گلوش عفونت داره سفکسیم صد چقد بدم
- سرف
سلام اقای دکتر دخترم ۳ سال و۶ ماهشه سرفه وخلط داره و یکم تب شربت چی بهش بدم و چقدر
- قطره فروزومال مکمل اهن
سلام خسته نباشید ایا مکمل اهن فروزومال برای کودک یک ساله خوبه درصد اهنش کافیه میگن دندون سیاه نمیکنه شما صلاح میدونید این قطره رو استفاده کنم
- کو اموکسی کلاو
سلام اقای دکتر پسرم دو ساله نیمه است دکتر براش کو اموکسی کلاو تجویز کرده الانهشت روزه مصرف کرده التش قرمز شده و جوش زده و موقع ادرار هم سوزش داره الان خیلی نگرانشم چکار کنم دو روز دیگه باید این دارو رو مصرف کنه تادورش کامل بشه میشه لطفا راهنماییم کنید چکارکنم
- حساسیت
سلام آقای دکتر وقت شما به خیر. پسرم دو سال و یک ماه دارد . تحت نظر شماست. برای اولین بار کمی پیتزا خورد و شکمش لکه های برجسته ی قرمز خارش دار زد. شبیه کهیر هست. شما چه شربتی پیشنهاد میکنید. متشکرم
- امپرازول
ببخشید آقای دکتر میشه راهنمایی کنید کپسول امپرازول را چگونه تدریجی قطع کنم؟یک دنیا سپاس
- دخترم ۹سالشه فاویسمه تب کرده و اینکه اینترنت دیدم استامینوفن۳۲۵ برا فاویسم ضرر داره
- سلام
سلام خسته نباشید کی مطب تشریف داریم حضوری مراجعه کنم
- شستن شیشه شیر
سلام وقت بخیر اقای دکتر من ندونسته همیشه شیشه شیر دوقلوهام رو ی حالا دوسال دارن با مایع ظرفشویی شستم حالا مطلبی شنیدم که میگن هر چقدر هم شیشه شیر رو ابکشی کنیم مایع از روش پاک نمیشه حالا به شدت نگرانم وافسردگی واضطراب وجودم رو گرفته ونگران سلامتی فرزندانم هستم لطفا راهنماییم کنید که چکار کنم خیلی میترسم که بچه هام جونشون در خطر باشه خواهش میکنم راهنماییم کنید چکار کنم خداوند شما وخانواده محترمتان را سالم درپناه خودش حفظ کنه 🙏
- خون دماغ شدن کودک
سلام پسرم شب در خواب خون دماغ شده علت چیه؟ با تشکر
- تب
برای تب بچه سه ماهه قطره بهتر است یا شربت
- واکسن انفولانزا
سلام خسته نباشید دخترم هفت سالشه چهار روزه تب وسرفه داره مطب یا بیمارستان میبریم میگن همه همینجورین داروهاشو مرتب بدین ولی چهار روز تب به نظرتون غیر طبیعی نیست ؟ اقای دکتر چی بدم غیر پروفن واستامینوفن که دیگه تب نکنه ماه پیش بهش دگزا زدن بازم میتونیم بهش بزنیم دکتر؟؟
- اسهال
دخترم ۲سال ونیمش بود اسهال خونی شد دکتر یک سرم سدیم کلراید داد بعد گفت باید برید آزمایش امابعد دو روز اسهالش خوب شد ایا احتیاج یه آزمایش یا چیز دیگه ای هنوز هست؟
- یبوست
پسرم ۲ماه داره دو روزه مدفوعش کم شده روزی ۲یا ۳ بار هستش ،گاهی وقت ها زور میزنم ولی مدفوع نمیتونه بکنه چکار کنم.دایمیتکون وارد بهش میدم
- سلام خیلی خس خس شدید داره کودک 1.5 ساله بطوری که شب نمیتونه بخوابه بیشتر آبریز داره تا چرک ولی دکتر بردمش میگه سینگ لار بده چرک خشک کن نداده موندم اگه الان ببینه شاید سفالکسینم بده الان یه پودر پلمپ از نوزادیش دارم بدم سه روز بش همزمان با داروهای قبلیش
سلام برای عفونت گوش دکتر سفالکسین 250داده.مقدار مصرف را می خواستم.برای کودک 5ساله با وزن 20کیلو
- میزان غذای لازمبرای رشد قد و وزن
سلام آقای دکتز دختر یکسالو چهار ماهه ای دارم اول اینکه غذاش رو فقط میکس میخوره دوم مقدار کم میخوره چند وعده باید بجز شیر مادر غذا بدم بهش که رشد خوبی دلشته باشه
- سرفه نوزاد پنج ماهه
سلام میشه راهنماییم کنید پسرم۵ماهشه سرفه خط دار داره دکتر بردم بهش آموکسی ۱۲۵داد ولی فراموش کردن روی شربت بنویسن چ اندازه بهش بدم
- مقدارمصرف دارو
سلام خسته نباشید پسرم ۳سالشه باوزن ۱۴ کیلو واسش شربت امگا ۳یوروویتال المانی گرفتم واسه تقویت هوش و بدنش ،،فقط میزان مصرفش نمیدونم ، چه مقدارباید مصرف بشه اقای دکتر،، ممنون
- لاغر شدن کودکان
سلام اقای دکتر دخترم چهار سالشه خیلی لاغر اشتهاش خوبه ولی هرچی میخوره سریع دفع میکنه اصلا وزن نمیگیره چکار باید بکنیم

