Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نوزاد
سلام خسته نباشید دختر پنج ماهه و نیم دارم که تمایل به خوردن سرلاک نداره میتونم بهش سیب زمینی پخته بدم؟
- سلام ببخشید بچه من ۳سالش تازه پرشده تب کرده بردیمش دکتر سرم وامپول داخل سرم زدن وشربت پروفن ونیوتادین وازیترومایسین دادن اماالان دوبارا تب ولرز کرده چیکارکنم
- با سلام خدمت دکتر کودک من واکسن 18ماهگی زده بعد از دوهفته کل بدنش پراز دونه های ریز قرمز رنگ شده
- جواب ازمایش
پسرم یک سالشه جواب AST SGoT که مربوط به کبد است بالا هست ۳۹ هستش دوتا بالاس ایا خطرناکه و اینکه چرا انزیم کبدیش بالا هست
- قطره آدزیر
سلام دکترپسرم ۱۷ماهشه ودوسه کلمه حرف نمیزنه همه چیزومیفهم ولی زیادم باهاش کارنکردم وشماشربت ساندرس زینک لطف کردیدوگفتیدبخرم قطره آدززروچندماه نخورده الان قطره آزیرواشکال نداره باشربت ساندروس زینک بهش بدم یافقط شربتوبدم ممنون ازراهنماییتون اجرتون باخدا
- سینوزیت
پسرم ۸سالش هست ۱۹کیلو سینوزیت داره دکترش ۱۰تا امپول امپیکسیل نوشت روزی دوتا امپول ها تو۵روز تموم شد بردیم دکتر کاملا خوب شده بود دکترش گفت چون دوره درمان ۱۰روز هست ۱۰تا هم از امپول ها ادامه بدید خوب هم شده باشه ادامه بدید ما میترسیم از این همه انتی بیوتیک ما میخوایم ادامه ندیم اما میترسیم درمان کامل نشه راهنمایی کنید چه کار کنیم؟
- مقدار مصرف شربت آزیترومایسین ۲۰۰برای دخترم که ۲۰کیلو وزن داره
تب و لرز داره.خیلی سخت کنترل میشه خودسر برای شربت ازیترو مایسین ۲۰۰گرفتم
- آپنه نوزادی
سلام نورو خدا اگه میتونین جوابمو بدین ساکن یکی از شهرهای چهارمحال هستم بچم از روز اول که سزارین شدم هر از گاهی اکسیژنش تا۵۰ میاد پایین تا اکسیژن بزارم براش یا تکون تکونش بدم نفسش برمیگرده همه عکس و اکو و سنوگرافیشو انجام دادن تو بیمارستان و میگن مشکلی نداره ولی هیچ تغییری نمیکنه و بهتر نشده ۳۵هفته بود الان۱۳روزشه و بهتر نشد اصلا بیشتر زمانی ک گریه میکنه اینطوری میشه تو رو خدا جوابمو بدین۰۹۱۳۵۹۱۳۴۳۰ زمانی که خوابه اصلا اینطور نمیشه
- تب
سلام اقای دکتر پسر من ۳سال نیمشه الان دوروزه تب میکنه فقط چیکارکنم بهش فقط استامینوفن بدم؟
- ویتامین د
با سلام ، پسر نه ماهه ام اسهاله، دکترش گفته هفته ای یک قرص ویتامین د ۵۰۰۰۰ بدم... به نظرتون بهش بدم؟ طوری نمیشه؟ چهار هفته ...هر هفته یه قرص
- سلام من بچه یک ساله دارم قرص بارداری ن بخورم اشکال داره
- سلام دختری ده ساله دارم یک ماه محکم پلک میزنه چشم پزشکی بردم عینک نوشته ممکنه خوب بشه یا باید دکتر اعصاب ببرمش
- عرق کردن
سلام خسته نباشید پسرم هشت ماهشه موقع خواب خیس عرق میشه هرچند لباس نازک بپوشه .خیلی ام بیقراره همش گریه میکنه از چی میتونه باشه
- قطره
سلام دکترخسته نباشیدببخشیدمن به پسر۸ماهم قطره آدزیرمیدم دیگه قطره مولتی ویتامین ندم؟
- باسلام نوزاد بیست ویک روزه دارم که بدلیل زردی بهش شیر خشت میدم واسهال شده ونفخ شکم زیادی دارد چکار کنم ؟
- نوزاد3ماهه دارم باید پایش تورم دارم یعنی کشاله ران جلو مشکل چیست
سلام آقای دکترنوزاد3ماهه دارم وزن 5کیلو الان 10روزهست کشاله ران جلو تورم دارم یعنی ورم داره مشکل چیست باتشکر
- کم خوابی نوزاد
با سلام پسرم 3 ماه و نیمه هست خواب روزش خیلی سبکه بعد از ده دقیقه با ربع ساعت دستشو محکم به چشم و صورتش میکشه آیا اینکارطبیعیه یا ممکنه بخاطر مشکل خاصی باشه؟ممکنه رفلاکس پنهان داشته باشه؟با سپاس
- کم خونی
سلام وقتتون بخیر برای کودک ۲۲ماهه با کم خونی مگالوبلاستیک روزانهو۵میلی آسماویت کافیه ؟ یا باید جداگانه اهن و فولیک اسید هم بدهیم ؟
- مصرف آنتی بیوتیک
با سلام دختر من ۵۵روز پیش آنفولانزا گرفت دو سری آنتی بیوتیک مصرف شد گوش درد و گلو دردش خوب شد اما همچنان سرفه های خلطی داشت مجددا چهار روز پیش اسهال و استفراغ شد با تب و سی آر پی دو مثبت وسرفه های خلطی بیشتر الان دکتر سفکسیم ۲۰۰هر ۲۴ساعت یک عدد دادن اما ظاهراً هیچ تاثیری ندارد آیا هر ۱۲ساعت بدم مشکلی داره
- سلام پسرم پنج سالشه ی روزه گلودرده میخوام شربت آزیترومایسین بش بدم ولی نمیدونم روز اول چ مقدار بش بدم وازروز دوم چ مقدار مقداربش بدم و

