Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کولیک
باسلام و وقت بخیر پسرم ۴۹ روزشه و از ۲۰روزگی کولیک داره که گاهی خیلی شدیده و گاهی خفیف ترمیشه ،برای وقت هایی که خیلی شدیده و هیچ جوری آرام نمیشه و فقط گریه میکنه درحدی که نفس کشیدنش هم سخت میشه، شربت هیدروکسی زین میتونم بدم؟چندقطره؟
- استفراغ نوزاد ۸ ماهه
نوزاد ۸ ماهه من روزی یکبار استفراغ میکنه و با توجه به سنش ۷/۵۰۰ کیلو بنظرتون مشکل گوارشی چیزی داره
- آويشن
سلام آقاي دکتر دخترم داخل 10 ماه است آيا ميشه براي پيشگيري از سرما يا در مواقع سرماخوردگي بهش عرق آويشن يا دمنوش آويشن بدهم؟؟
- گریه نوزاد ۴ ماهه وشیرنخوردن
سلام من یه پسر ۴ماهه دارم که حدود ۳ هفته است که گریه شدید داره وبه زور شیر مادر رو می خوره که دکتر گفت رفلاکس دارهوپودر امپرازول داده ولی اصلا تاثیری نداشته لطفا راهنمایی ام کنید
- در مورد زردی
دخترم در روز ۲ تولد زردی ۸/۴داشت با استفاده از دستگاه در روز ۴ به ۷/۳رسید ایا مجدد باید آزمایش بده
- قی چشم
با سلام نوزادی ۲ ماهه دارم که حدود ۲۰ روز پیش یه ضربه نچندان مهمی به گوشه بیرونی چشمم وارد شد و از اون روز مرتب چشمش قی میکنه البته خیلی کم و نسبت به اون یکی چشمش یکم متورم تر هستش کبودی قرمزی و ... نداره فقط تورم داره آیا نیاز به متخصص هست ؟
- بی اشتهای
با سلام خسته نباشید کودک من سه ماهشه که قبلا خیلی خوب شیر می خورد و افزایش وزنشم عالی بود الان به مدت بیست روزه به شدت بی اشتاه شده طوری که 1:30 به زور 30 سی سی شیر بهش میدم بخاطر رفلاکس هم دکتر به مدت یک ماه بهش رانیتدین داده برای وزن گیری هم بردم گفتن خیلی کم افزایش وزن داشته لطفا راهنماییم کنید باید چه کار کنم برای کم شدن اشتهاش
- آلرژی
سلام اقای دکتر پسرم سه ماه و نیمشه آلرژی به پروتیین گاوی داره ایا فقط فراورده ههای گاوی نمیتونم بخورم گوسفندی چطوز؟؟
- چشمک زدن نوزاد
با سلام،آقای دکتر من دو سری دیدیم که پسر ۹ ماهم یدفعه یه چشمک میزنه انگار که موقع پلک زدن یه چشمش یک بار به اندازه یه پلک زدن بسته شه،آیا این حالت غیر عادیه؟
- دیر درامدن دندان نوزاد
سلام خسته نباشید دختر من ۱۵ ماهشه ولی هنوز دندان در نیاورد میخواستم بدون علتش چیست و تا چ زمانی دندان درنیاور مشکل ساز نیست .البته رفلکس داشت دارو مصرف میکرد و الان حدود سه ماه ک دیگه دارو نمیخوره و درمان شده
- دندان نیش آیا بعد از چهار تا درمیادیا کرسی
- خصوصی
من ی نوزاد2ماهه دارم خیلی استفراغ میکنه ایاطبیعیه؟
- کیپ بودن بینی
سلام آقای دکتر دختر ۵۴ روزه ای دارم الان دو روز است بینی اش کیپ است هر چقدر قطره بینی سدیم کلراید میزنم بهتر نشده در ضمن سینه اش خس خس میکند آیا سرما خورده است خواهش بگید چکار کنم ببخشید هفته آینده باید واکسن دو ماهگی بزند آیا این مشکل برای واکسیناسیون مشکل ساز است
- پا نگرفتن نوزاد ۸ ماهه
سلام نوزاد من ۸ماهه است از همون اول تولد پا نمیگرفت به خاطر تحرک نداشتن و ظربان قلب کند ۷ ماه به دنیا اومد و اکسیژن گرفت و با وزن ۱۶۰۰گرم بود الان وزن ۷ کیلو بازی میکنه روی شکم میفته ولی جلو نمیره و پا نمیزنه باید چیکار کرد؟
- زینک پلاس
سلام من از داروخانه برا بچه یازده ماهه زینک خواستم برا اشتها بچه یازده ماهم شربت زینک پلاس که نوشته با زینک و ویتامین سی و ب کمپلکس حالا نمیدونم چه مقدار بدم بهش ؟ویتامین آد هم بهش بدم؟یا فقط همین چه مقدا؟؟
- کم اشتهایی
سلام اقای دکتر یه پسر ۶ ماهه دارم بهش روزانه دووعده فرنی ارد برنج رقیق سه قاشق مربا خوری صبح و غروب میدم شب که خوابه قبلا بیشتر شیر میخورد الان کمتر میخوره دلیلش چی میتونه باشه؟
- غذای کمکی
سلام خسته نباشید دخترم شش ماه و بیست روزشه فرنی و سرلاک خوب نمیخوره چی به عنوان غذای کمکی بهش بدم پوره میوه میتونم بدم ؟ بایدمیوه پخته باشه ؟ موز الان میشه داد؟ اب چه مقدار بدم ؟ به جای اب میشه اب میوه طبیعی بدم ؟ در روز چند وعده بهش غذای کمکی بدم؟
- واكسن
سلام آقاي دكتر دخترم دهم فروردين واكسن ٦ ماهگيش رو ميزنه از همون روز بدنش ايمن ميشه ؟يعني بدنش ايمنه از هپاتيت بي؟
- تیرگی نوک انگشتان دست
سلام و عرض ادب پسرم ۵۶ روزه س امروز حس کردم نوک انگشتان دست نسبت به بقیه بند انگشتان تیره تر است .چند روزی هست خواب خوبی ندارد و با با کشیدن نفس عمیق از خواب بیدار میشود . رنگ پوستش سفید است ولی گاهی سفیدی غیر عادی حس میشود . نگرانم و دنبال علت تیرگی بند انگشت و خوابهای نامنظم هستم . لطفا راهنمایی بفرمایید
- قرمز شدندور چشم
سلام خسته نباشید ،پسر من ۴ماهشه دو روزه عطسه و سرفه های خلط دار میکنه امروز چشاش هم قرمز شده و مدام از چشماش اب میاد ،دلیل قرمزی و اب اومدن از چشماش چی میتونه باشه دکتر؟ راستی برا سرفه هاش دکتر شربت ازیرومایسین و سالموتنال نوشته

