Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت اموکسی سیلین
سلام وقت بخیر نوزاد دوماهه ام سرفه میزد بردم دکتر بهش اموکسی سیلین ۱۲۵ داده هرهشت ساعت دو ونیم سی سی ۳روز بهش دادم اما الان شنیدم که برای بچه این سن نباید اموکسی بدیم ومیزانش هم زیاد هست حالا ازنگرانی دارم میمیرم چکار کنم
- شربت سندروس
سلام شربت سندروس+زینک برای چه نوع بیماری تجویزمیشه
- شربت سانستول
سلام اقای دگتر بچه من 14 ماهشه و 10 کیلویه میتونم برای اشتها شربت سانستول بدم خوبه ؟ روزی چندسی سی ؟
- نخوردن شیر
سلام پسرم الان دو ماهش است از سه هفتگی با گریه و یا اصلا شیر نمیخوره دکتر هم بردم براش دارو رفلاکس دادن ولی هیچ تغییر نیومده بالا هم نمیاره گشنش است وقتی براش میخوام شیر بدم نمیخوره نه شیر خودم رو نه شیرخشک تورو خدا کمک کنین من دارم افسرده میشم .
- کم کاری تیرویید وکم بودن ویتامین دی و کم خونی مینور و اهن
سلام دکتر دخترم ۸سالشه تیرویسدش ۵.۸ هستش کم خونی مینور داره وفرتینش۲۱وویتامین دی اون ۲۶ البته هر۲ماه قرص ویتامین ۵۰۰۰۰مصرف میکنم ۴هفته اولش دونه ای یکی بود هموگلوبین خونش هم ۹،۸ هستش آیا تیروییدش ممکن بیشتر بسه و برا کم خونی اهن ومینورش باید چکار کرد
- سیفیکسیم ۱۰۰
سلام.دخترمن تقریبا دوماهشه.بخاطر خس خس سینه و خلط گلو وسرفه بردم متخصص اطفال.دکتر شربت پدی کاف و قطره بینی و یه آنتی بیوتیک نوشتن که داروخونه اون رو نداشت و گفت بجاش شربت سیفیکسیم۱۰۰ دارم که همون کار روانجام میده.با توجه به اینکه من نسخه رو ندارم تا شربت خود دکتر رو ببینم چی بوده.آیا سیفیکسیم به گفته اون خانوم موثر هست؟؟؟یا یبار دیگه ببرم دکتر
- دخترم ۴ ماهش رو تموم کرد تا الان۴ بار اونم گه گاه در مدفوعش خلط و رگه خونی دیدم علائم دیگه ای نداره پدی لاکت هم بهش میدم
- مدفوع ابکی
سلام نوزاد دوماهه ای دارم چندروزه مدفوعش شل وابکی هست وروده هاش صدا میده خودم هم قرص مترونیدازول مصرف میکنم که از عوارضش اسهال هست ممکنه دخترم اسهال شده باشه؟
- مصرف شربت اموکسی سیلین چقدره
پسر من 7 ماهشه میتونه اموکسی مصرف کنه و چقدر
- هسته هلو حذف در معده
حضم هسته هلو در مهپعده
- تغییر رنگ پوست
سلام اقای دکتر پسرم یک ماه و نیمشه اولایل صورتش و دست و پاهاش خیلی سفید بود اما بدنش قرمز الان چند روزه متوجه شدم ک پوست دستاش و پاهاش و صورتش داره تیره میشه علتش چیهمن خودم سبزه ام شوهرم پوستش سفیدهرنگ پوست پسرم خوب میشه یا ن داره سبزه میشه ؟؟؟تا چله خوب بود از بعد چلش داره اینجوری میشه 😢
- رفلاکس در۸ماهگی
سلام اقای دکتر وقتتون بخیر پسرم رفلاکس داشت بعدشیشه شیر دکتر براون بهش داد الان ک ۸ماهشه میتونم شیشه شیرشوعوض کنم؟
- سلام دخترم۵ماه و۱۰ روزشه ولی زیر بغلشو میگیرم وزنشو روی پاش نمیندازه بایسته نگرانمب نظرتون عادیه؟
- با درود .. ایا اگر همسایه که خانه مسکونی دیوار به دیوار ما دارای دستگاه ماینر فعال داشته باشه عوارض ان برساکنان درخانه ما هم اثر دارد د
- شیرپاستوریزه
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم تازه۱۲ماهش تموم شد میتونم بجای شیرخشک بهش شیر ماجان بدم میگن برای کودکانه؟
- سلام برای پایین آوردن تب نوازد 4ماهه چه نوع شیافت میشه استفاده کرد
سلام برای پایین آوردن تب نوزاد 4ماهه چه نوع شیافت میشه استفاده کرد
- بچم سه سالشه وچشماش بادکرده وقرمزه
- استفراغ
با عرض سلام و خسته نباشید . آیا برای درمان استفراغ کودک می توان از او آر اس استفاده نمود؟
- تب بالاو سرفه شدید ودرد بالای ناف
پسرم تب بالا دارد و۶ روز که تبش پایین نیومده سرفه های خشک میزند. کاملا بی اشتها است .امشب میگفت بالای نافم درد میکند.
- سرما خوردگی و گلو درد کودک۲ ساله
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما ، بچم دو روزه گلو درد بهمراه سرفه خشک داشت ک امروز آبریزش بینی هم به اون اضافه شد شبها بیقراری داره بهمراه تب خفیف و غذاشم کم شده داروهای قبلی ک پزشک براش تجویز کرده بود چند بار به خوردش دادیم اما تاثیری نداشت نمیدونم چیکار کنم لطفا کمکم کنید تشکر.دارو ها دیفن هیدرامین + کوتریموکسازول

