Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- متروندازول
سلام آقای دکتر فرمودین برا پسر پنج سالم که انگل داره میتونم قرص متروندازول مصرف کنم دوز دارو وساعات ومدت زمان که استفاده کنم ممنون میشم راهنماییم کنید
- سلام علیکم، پسر من پنجاه روزه هس و الان سزما خورده ممکن دارو معرفی کنید
- سرماخوردگی
دخترم سرما خورده خیلی بد سرفه میکنه و ابریزش بینی و عطسه دار تب نداره دیشب خیلی گریه میکرد اصلا اروم نمیشد چ دارویی بدم بهش؟
- تب
سلام اقای دکترخسته نباشید..دخترم ۲سال ۱۰ ماه داره ۱۳ کیلووزنشه...۵روزپیش تب گرفته بودشربت دادم خوب شده بود ولی دیشب دوباره تب داشت .ممنونم ازشما
- تيروييد
سلام دخترم ٢ سال و ٨ ماهشه ٥ ماه پيش ازمايش تيروييد داديم ٥/٤٠ بود دكتر گفت سه ماهه ديگه تكرار كنيد ايندفعه هم ٥/٣٩ بود رنج طبيعي بين٠/٣٥ تا ٥/٥٠ است ايا دخترم كم كاري داره و بايد دارو مصرف كنه؟
- پسر۲ساله
سلام پسرمن ۲۶ ماهشه وتازگیا تب میکرد وموقع ادرارهم دست راستشوتکون میده بعدبردیم دکتروآزمایش ادرارازش گرفتن .توآزمایش ادرارش کتون دوتامثبت زده بدن بعدبردیم پیش متخصص ایشون آزمایش سی بی سی براش نوشتن که گلبول های سفیدش ۳۷ رانشون داده میخوام بدونم این بالابودن گلبول نشانه ی چیه عفونت داره یاچی ؟ ممنون میشم پاسخ بدین
- مشکل درد شکم پسر ۷ ساله
باسلام،
پسری دارم الان 7 سالشه وقتی یه ماهش بود اسهال شدید گرفت بعد از شاید صد ازمایش دکتر گفت رودش صافه، باید بزرگ بشه تا خوب بشه، تا 6 سالگی هردوماه یک بار شکم درد شدید میگرفت ولی اسهال نداشت. دوبار اندسکوپی کرد یه بارم کلونوسکپی کرد که دکتر گفت رودش خوب شده دردی نداشت تا الان که 7 سالشه، الان یه دفعه شکم درد عجیبی گرفته ولی اسهال واستفراغ نداره فقط میگه دور نافم و بالاتر درد میکنه، البته اشتهاش هم کامل کورشده. میگه یه چیزی تو شکمم پیچ میکنه یه دقیقه خوب میشه ده دقیقه بدمیشه. دکتربردیم گفت ورم معده داره. دارو داد بعد از 4 روز خوب شد ولی دوباره همونطوری شده. از بس بردمش دکتر و هر کدومش یه چیز گفتن ناامید شدم از خوب شدنش. شما رو به قران هرکسی میتونه کمکم کنه و بگید چکار کنم.
- ارامش
سلام دکتر دخترم ۱۴ماهشه برای راحت دراوردن دندوناش چقدر شربت استئوکر میتونم بدم بهش؟درروز چندسیسی؟
- سلام دکتر پسرم ۷ ماحو یه روزش شبا تو خواب شیر میاره بالا خیلی هم پنیر میکنه شیر میاد تو گلوش تو خواب البته یه هفته پیش هم اسهال استفراغ خب شده ولی شبا خیلی شیر میار بالا
- سلام امروزواکسن۱۸ماهگی داریم بایدچندقطره چکون ازقطره پاراکیدبدم؟
- سرماخوردگی کودکان
سلام .اقای دکتر .پسرم دوسالشه .دوهفته پیش سرماخورد.تا چند روز پیش سینه اش خیلی خس خس میکرد الان دیگه سینه اش خوب شده ولی خلط از بینیش میاد هر شب براش بخور سرد میزارم ولی چرک خشک کن استفاده نکردم واقعا موندم که انتی بیوتیک لازم داره با نه .تو خونه هم دارم ولی بهش ندادم.خیلی ممنون میشم راهنماییم کنید
- سرفه
سلام،وقت بخیر بچه چهار سالو نیمه دوهفته پیش ویروس گرفت سرفه های شدید میکرد شربت پلارژین و اسپری استفاده کرد دکتر گفت اگر بیشتر از یک هفته شد سرفه هاش بهش آزیترو بده الان شدت سرفه کم شده ولی گاهی سرفه پشت سر هم میکنه گاهی کم مخصوصا وقتی یه چیزی میخوره تک سرفه میزنه انگار که بخواد گلو صاف کنه سابقه تب و تشنج هم داره خواستم بدونم ایا باید بهش چرک خشک کن بدم یا نه
- وجود بلور سفيد رنگ در ادرار
با سلام و خسته نباشيد
سوالي داشتم از خدمت جنابعالي
پسر 5 ساله ام خيلي و به ندرت شب ادراري داره و برخي اوقات كه شب اداراي داره روي لباس زيرو محل ادرارش مقداري ماده سفيد رنگ و شبيه گچ هستش البته اين مورد هميشگي نبوده و به ندرت ايجاد مي شود
البته اين نكته را عرض كنم كه قد و وزنش يه كم نسبت به استاندارد پايين تر هست و بخاطر عدم تمايل به
لبنيات ، شربت كلسيم تقريبا بطور منظم مصرف ميكنه.
ممنون ميشم راهنمايي بفرماييد كه علت وجود ماده گچ مانند در ادرارش چيست؟ - سرماخوردگی کودک ۷ ماهه
سلام بچه من زود به زودمریض میشه ،میشه کمکم کنید چه شربتی بدهم
- مخلوط شیرخشک کودکان باشیرپاستوریزه
سلام خوب هستید.من پسرم سه سال وده ماهشه میخوام شیرخشک کودکان بهش بدم منتها نمیخوره خواستم بدونم میشه باشیر پاستوریزه قاطی کنم یا عسل بریزم تو شیر?
- یبوست
پسری سه سالو نه ماهه دارم که از دوسالگی دچار یبوست شده به طوری که دفع روزانه دارد اما مدفوع خیلی خشک و بزرگ است و هنگام دفع دچار خونریزی درحد یکی دوقطره میشود به پزشکان زیادی مراجعه کردم در طی مصرف دارو مشکل برطرف میشود اما بلافاصله پس از قطع دارو دوباره مشکلش برمیگردد ایا نیاز به ازمایش هست چه ازمایشی
- سلام پسرم ۷ سالشه و۲۰ کیلو گلوش عفونت شده دکتر براش سفکسیم ۱۰۰ هر۱۲ ساعت ۵ سی سی نوشته بنظر شما مقدارش کم نیست؟؟ ایا جواب میده دوز۱۰۰ براش؟؟تب خیییلی شدیدی داره ک با پروفن و شیاف استا ۱۲۵ پایین نمیاد
سلام پسرم ۷ سالشه و۲۰ کیلو گلوش عفونته خیلی دکتر براش شربت سفکسیم ۱۰۰ نوشته هر ۱۲ ساعت ۵ سی سی مقدارش کم نیست؟؟ ایا جواب میده وچند روز طول میکشه تا تبش قطع بشه تب شدید ک الان با پروفن و شیاف استا ۱۲۵ هم پایین نمیاد
- گردی سر نوزاد ده ماهه
با سلام خدمت شما و خسته نباشید کودک دهه ماهه بنده سرش گرده ولی یک طرفه سرش کمی صاف شده چیکار کنم
- رشد نکردن قد کودک
یک پسر یکسال و نه ماه دارم الان چند ماهه قدش هشتاد هست رشد نکرده بخداشت گفت باید به متخصص اطفاا مراجعه کنم بابد هر سه ماه قد کودک تغییر کنه.بچه من به ۸اطر دور سرش که از تو بارداری بزرگبود و اب سرش جمع نشده متخصص نغز و اعصاب گفت ویتامین اد رو قطع کنمفقط الان قطره اهن تنها میخوره علت رشد نکردن قدش چیه چکار کنم.عکس کارت بهداشتشم میتونم بفرستم ممنون میشم
- دلدردکودک
کودک 18ماهه شب هادلدردداردوفقط روی دلش میزندوگریه میکند.بادشکم دارد.میشه ازشربت بلادوناپی بی استفاده کنم

