Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه خلط دار
سلام. وقت بخیر. دخترم پنج شنبه صبح احساس گلودرد داشت(از کسی ویروس رو گرفته)شب به پزشک مراجعه کردیم گفتند زود آوردید، علایمی نداره فعلا. از نصف شب آبریزش بدون رنگ و سرفه خلط دار شروع شد تا الان که یک روز گذشته ادامه داره. وزنش ۱۷ کیلو هست و ۴ سال و ماه هست.چه دارویی الان بهش بدم و با چه دوزی مناسب هست؟ خیلی ممنون از لطف و وقتی که میذارید
- آبله مرغان در کودک
سلام آقای دکتر. پسرم ۹ ساله است هنوز آبله مرغان نگرفته . تا چند سالگی فرصت دارد بگیرد ؟ آیا دیر شده و اینکه در بزرگسالی بگیرد مشکل ایجاد میشود ؟ ممنون از راهنمایی شما
- تخم کبوتر
سلام آقای دکتر پسر18 ماهه دارم تخم کبوتر خریدم برای زبان بازکردن بچه میگن خوبه باید کامل بپزه و زرده رو بخوره؟
- قطره
سلام اقای دکتر ب بچه ۱۵ ماهه چند سی سی قطره اهن لیپوزوفر بدم؟؟
- زردیکفپاپسر۶سالهعلاعمیهمنداره
- شربت زينک سولفات
سلام آقاي دکتر دخترم 18ماهشه و خيلي بي اشتهاست فقط شير منو ميخوره غذا اصلا نميخوره يا نهايت 2لقمه کاملا نسبت به غذا بي ميل هست اسهال هم شده بود ميتونم بهش شربت زينک سولفات روزي 2 سي سي بدم براي اشتها؟؟
- شربت اکسپورانت
سلام آقای دکتر پسرم 5سالشه چند روز ویروس گرفته حالا سرفه خیلی میکنه شربت اکسپکتورانت کدئین برایش ضرر ندارد از اینکه کدیین داره بهش بدم ممنون
- سلام پسرم ۱۴ ماهشه ۷ونیم کیلو وزنشه سرما خورده وسرفه میکنه شربت نوتادین بهش دادم گونه هاش قرمز شده علتش چیه
- شربت ایمیونیس
سلام وقتتون بخیر مامان آیهان انصاری هستم امروز اومدم مطب چون فرمودین سیستم ایمنی بدنش ضعیفه بخاطر اضافه وزنش میخواستم بدونم شربت ایمیونیس بدم بهش یا لازم نیست .
- قرص جوشان
سلام خسته نباشید.قرص جوشان بزرگسالان چقدر بدیم به بچه ها خوبه.ایا ضرر دارد.
- میزان مصرف ویتامین د
نحوه مصرف ویتامین د واحد 1000 در کودکان ده سال چگونه می باشد؟هفته ای یا ماهانه؟
- تب
سلام همسرم دیروز باعلایم کرونا رفته دکتر گفتن ک کروناداره اما تست دوتامون منفیه دخترمم ۲۰ماهشه از دیروز بعدظهر تب کرده استامینفن و ازیترومایسین میدم بش امروز تبش اومده پایین ولی یکمی ابریزش بینی داره چیکارکنم
- دخترم 11ماهشه اسهال شده آزیترومایسین بدم خوبه؟
- مولتی ویتامین
سلام. وقتتون بخیر ببخشید تقریبا1سال هست روزی 5سی سی شربت ایمیونس میدم به بچم مشکلی ندارد ویتامین ها طولانی مدت استفاده کنیم؟
- ازمایش ۱سالگی
سلام اقای دکتر آزمایش ۱سالگی برای بچه ضروری هستش؟ منظورم چکاب هستش ممنونم
- ضربه
سلام دکتر پسرم ۱۴ ماهشه وقتی نوزاد بود حدود یکی دو ماهه موقع آروغ گرفتن پیشونیش دو سه بار محکم به استخوان ترقوه خودم خورد یه کم گریه میکرد آروم میشد تازگیا هم چند بارسرش خورد به در و دیوار از چهار پنج ماهگی قسمت بالای سر و پشت سرشو چنگ میزنه الان هم همین طوره ربطی به این ضربه ها نداره ؟استرس دارم
- دوز مصرف شربت آزیترومایسین 200 برای کودکان
سلام پسرم۹سال داره و وزنش ۲۸کیلو هست،سرفه میکنه،وآب دماغش زرد رنگ شده،دز مصرفی آزیترومایسین۲۰۰رو برام میگید
- سرفه خلط دار
سلام و عرض خسته نباشید
سوال من مربوط به پسره چهار سالم هست ، حدود یکماهی هست علاءم سرما خوردگی داره ، تا به حال سه بار ویزیت شده ، بار اول ، اموکسی سیلین 250 تجویز شد و کامل مصرف کردد ، و سرفه های خلط دارش از بین نرفت ، دفعه دوم اموکسی کلاب دادن و گفتم ویروس سینوزیت هست که روزه سوم تب کرد 3روز و با استا قطع شد ،و الان 8 روزه خورده و هنوز سرفه هایه خلط دارش داره ، الان دوباره دارویه جدیدی باید بهش بدم ؟چیکلر کنم سرفه 6اش بند بیاد؟ ممنونم از راهنماییتون - مریض
سلام خسته نباشید ، پسرم امروز صب تب داشت ۳۷ بود دوساعتی صبر کردم ببینم میره بالاتر استا بدم یا نه ک اول ۳۷ و ۲ بعد ۳۷ و ۴ شد و شیاف زدم براش ، خیلی بیحال و بی اشتهاس ، یکساعت پیش هم شامی ک دیشب خورده بود و بالا اورد ، صبح هم ک بیدار شده بود یباری دستش گذاشت رو شکمش و گریه کنان اومد سمتم دیگ اونجوری نکرده ، دلیلش چیه ۲ سالش
- جایگزین شربت فامنتین دی سی
سلام آقای دکتر .پسرم یک سال و پنج ماهشه شربت فامنتین دی سی سخته خوردنش براش . پنج سی سی تجویز شده براش . شربت آزیترومایسین جایگزین خوبیه؟ و چند سی سی باید بدم بهش عفونت گوش و گلو داره با امروز شیش روزه ک مریضه ازدیشبم نبش قطع شده لطفاً راهنمایی کنید مچکرم

