Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مدفوع چسبناک
سلام پسرم پنج ماه و شش روزه تقریبا یک هفته است ک مدفوع نمی کنه وقتی ک بعد سه روز مدفوع میکنه خیلی خیلی چسبناک و زرده ایا مشکلی داره؟
- رفلاکس نوزاد ۵ماه
نوزاد ۵ماهه من به خاطر رفلاکس رانیتیدین می خورد با سلام و ادب.دو هفته بعدازمصرف دچار دل درد و زور زدن های شدید شد .دارو را قطع کردم علایم رفااکس شدید شد و الان خیلی زیاد بالا میاره .شیر خودم رو اثلا نگه نمی داره و سریع بالا میاره ولی شیر خشک Ar رو نگه می داره .علت این زور زدن ها و بالا آوردنهای (مخصوصا شیر خودم)چیه؟ ممنون از راهنمایی تون
- شیر
سلام آقای دکتر ببخشید دخترم رفته داخل۱۰ ماه می تونم بهش شیر پاستوریزه بدهم
- شیر نخوردن نوزاد در بیداری
سلام آقای دکتردخترم 50 روزه است تا یک ماهگی هم شیر خودم را میخورد هم شیر خشک ولی بعد از یک ماهگی کم کم شیر خودم رو نخورد الان هم فقط شبا میخوره باید چیکار کنم که هم شیر خودمو بخور هم خشک واینکه چطوری دوباره شیر خودم را بهش بدم
- فاویسم
پماد کالاندولا برای نوزاد یک ماه فاویسم ضرر داره ؟آیا میشه استفاده کرد ؟؟
- واکسن آنفولانزا
سلام. نوزاد ۹ ماهه و مادر شیرده باید واکسن آنفولانزا بزنن؟
- تشنج کودک 10 ماهه
آیا ضرورت دارد نوار مغز بگیرم
- جوش های ریز قرمز پوستی طبیعی ان؟
سلام من پسرم شش ماهشه تب کرد بعد چند روز از دست و پاهاش جوش قرمز ریز زد بعد دو روز خوب شد بعد دوباره تب کرد و جوش زد برا چیه
- زردی نوزاد
باسلام نوزاد ما الان 25 روزه است و زردی ان 6.5 است ایا این زردی خطرناک است.
- شیرخشک
سلام اقای دکتر پسر من سه ماهشه از اول شیرخشک نان همراه شیر مادر خورده بعد چندوقت بخاطر جوش صورت و احتمال الرژی شیرخشک اچ آ نان فرمودین بدیم بهش الان یه مدته این شیرخشکو نمیخوره انگار از طعمش خوشش نمیاد میتونیم برند شیرخشکو عوض کنیم؟ همچنان اچ آ بدیم یا میتونیم معمولی بدیم؟
- کم کردن آب بدن
سلام. شما فرمودید شیر دادان را افزایش دهم ولی من مشکلم اینه که جدیدا خوب شیر نمیخوره کم میخوره واسه همین کمی لاغر شده و کمتر ادرار میکنه. مدفوعش هم آبکیه چیکار کنم؟
- شیرخشک چی بدم
سلام اقای دکترمن بچم دوماهش بود دورمقعدقرمزبود رفلاکس پنهان وخس خس سینه داشت گفتن الرژیه. و ازدوماهگی شیرخشک نان اچ ا خورده الان هشت ماهشه هیچ علایمی نداره باید چه شیرخشکی بدم یاهم.ن اچ ارو بدم
- دورسر
سلام.دختر من ۷ماهش تموم و دورسرش۴۱هست بهداشت گفته دورسرش کمه ولی ملاجش باز هست. آیا نگران کننده هست؟
- پوست
سلام اقای دکتر پوستپسر دوماهم خشک و پوسته میندازه شما گفتین کرم اکساید بزنم زدم پوستش قرمز شد و بدتر خشک شد چی کار کمم
- آیا شیرخشک برای کودکان فاویسم بداست
- لاغری در دوران شیردهی
سلام من نوزاد ۸ ماهه دارم و از شیر خودم تغذیه میکنه، خیلی لاغر شدم، من قبلا از قرص چاقی هیمالیا استفاده کرده بودم، میتونم الان که پسرم غذاهای کمکی هم مصرف میکنه ، من از قرص هیمالیا استفاده کنم؟ حتی به مدت ۱۵ روز نه زیاد.
- سرفه و گرفتگی حلق و بینی نوزاد ۵ ماهه
سرفه میکنه بی قراری هاش زیاد شده موقع تنفس هم سینه اش خور خور میکند چی کار باید بکنیم
- تلوزیون نگاه کردن شیرخوار
سلام اقای دکتر پسر من ۴ ماهو نیمشه خیلی علاقه به تلوزیون داره بزارمش جلو تلوزیون یک ساعت هم باشه قشنگ با دقت نگاه میکنه برای خودش، میخواستم بدونم ایرادی نداره ممکنه برای چشاش ضرر داشته باشه و ضعیف بشه؟ دیگه نزارمش جلو تلوزیون،؟؟؟؟
- ویتامین آد
سلام آقای دکتر. وقتی نوزاد ویتامین آد میخوره مادر میتونه ویتامین D مصرف کنه؟
- شربت زینک سولفات
سلام آیا در پایان 3 ماهگی میشه به کودک گاهی کمی شربت زینک سولفات داد؟؟

