Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سوال درمورد دوز سفکسیم
سلام .وقتتون بخیر الان ۵ روزه دخترم گلودرد و سرفه و تب و آبریزش بینی داره دکتر براش شربت سفکسیم داده اما خیلی تعقیری نداره تو حالش نیست . دخترم ۱۵ ماهش هست و حدودا ۱۲ کیلو هست
- جواب آزمایش مدفوع
سلام وقت شما بخیر.پسذم دوسالشه.و ی دور اسهال داشت البته هرروز که میگذره بهتر میشه.ارمایش مدفوع انجام دادم براش و نتیجه ش این بود خون نوشته negative رنگ brown Consistensy نوشته loose Ova of parasitو protozoa نوشته not seen دوبار هم با اسهالش آورد بالا شربت میترانیدازول دکتر براش نوشت میخوره قبل از آزمایش هم خورد
- علت سفیدی زبان
با سلام دوروز است که لکه های کوچک سفید روی زبان کودک ۴ساله ام زده علتش چیست ؟تشکر
- سلام و احترام پسرم تب شدید کرده است و اموکسی سیلین ۱۲۵ می خواهم بدهم دوز مصرفش را نمی دانم
دوز مصرف اموکسی سیلین ۱۲۵ را برای پسر کودک ۲ و نیم ساله با وزن ۱۳ کیلو چقدر است
- الرژی و سرفه های خشک شدید
- بندی ادرار
سلام وقت بخیر چن وقت ادرار دخترم بنده ۱ سالشه وقتی میخواد ادرار بکنه خیلی بی قراری میکنه بعد الان دو روز اصلا ادرار نکرده بردیم دکتر سونو گرفتیم گقت مشکلی نداره بعد توی آزمایش یه عفونت داشت یه سفیکسم داد و الان یه ذره هم بهتر نشده چیکار کنیم لطفا راهنمای کنید
- آلرژی ب گلوتن
سلام اقای دکتر بچه من ۱۴ماه س تازه فهمیدم وقتی ماکارونی بلغور و حلیم و ...میخوره اسهال میشه میگن این یعنی آلرژی به گلوتون.خیلی گریه کردم آقای دکتر این آلرژی تا کی باهاش هستش؟ممنون ک وقت گذاشتید
- شیرخشک ۱ و۲
سلام.با تشکر از اقای دکتر. من دخترم الان یه سالشه تو این مدت شیر خشک ببلاک ۱ بهش دادم. نمی دونستم که باید بعد از ۶ ماهگی شیر خشک ۲ بهش بدم. البته شیر مادر رو همیشه می خورد ولی چون شیرم کمه مجبور شدم شیر خشک بهش بدم. همه اش نگرانم مشکلی براش پیش نیاد. الان چی کار کنم ببلاک ۳ رو براش شروع کنم؟ وزن دخترم ۹ کیلو و ۸۰۰ گرمه. موقع تولد ۳کیلو و ۸۰۰ گرم بوده
- دندان جدید
سلام آقای دکتر ببخشید دختر من الان ۸سالش هست بیشتر دندوناش پوسیده هستن الا دندون آسیابی بالاش هنوز نیوفتاده دندون جدید رشد کرده و از لثه از بغل یه کم زده بیرون به نظرتون خطرناکه آیا دندون پوسیده خودش میوفته و این دندون میره سر جای خودش به خاطر شرایط کرونا میترسم ببرمش دکتر لطفا راهنماییم کنید ویه سوال دیگه این که دندوناش تند تند عفونت میکنه چه دارویی بهش بدم عفونتشون خشک بشه؟باتشکر
- تب واسهال
باسلام ووقت بخیرآقای دکتر دخترم توای این ده روزه دوبارهردفعه تب ۳روزه داشته سری قبل خروسک بود وچن روزبعدهمه علائم عفونت ادراری روداشت اماازمایش خون واداراش سالم بود الان باز۳روزه تب داره واسهال واستفراغ طوری ک دیگه زرداب اوردبالا دکترگف ازمایشش خوبه شایدویروس بوده الان چقدصبرکنم اگه بازتب واستفراغ داشت ببرم دکتر؟باشیاف وقطره هم کمی میادپایین اماکماکان تب داره
- شب ادراری
سلام فرزندم شش سال داردومتاسفانه شب ادراری دارد.اکثرا یبوست دارد درهوای گرم بیشترازحدمعمول تعرق دارد چکارکنم باتشکر
- شیر
سلام آقای دکتر پسرم 20ماهشه و شیر خودم رو میخوره آیا در این دوران من قرص جوشان ویتامین C مصرف کنم اشکال داره؟
- علت استفراغ فرزندم
سلام خسته نباشید من پسرم ۵ سالشه الان ۳ روزه استفراغ می کنه فقط همین علائم رو داره در روز فقط یک بار این جوری می شه می شه راهنماییم کنید چی بهش بدم که خوب بشه
- حرف زدن کودک
سلام دکترپسرم یکسالودوماهشه یکسالش بودکامل راه افتاد ولی دو کلمه بیشترنمیگه چیکار کنم خیلی نگرانم
- سرفه خلط داربه همراه ابریزش
سلام آقای دکتر پسرم ۶سالشه چند هفته پیش سرما خوردگیش باتب گلودرد شروع شد که دوروزه خوب شد اما سرفه هاش شروع شد به همراه ابریزش بینی الان ۵هفته هنوز خوب نشده سرفه خلط داره ابریزش بینی هم داره بیشترش سبز میخواستمانتی بیوتیک بدم میخواستم شما راهنماییم کنید
- سلام من بچم 1سالو 10ماهشه قطره باکتی ماید 10و20گرفتم چطوری استفاده کنم براش
- ازمایش
من پرسیده بودم دخترم ۷ سالشه تست tsh 4.416 و پرولاکتین ۶۴ داره . فرمودید برای چی آزمایش پرولاکتین دادند؟ برای تشخیص بلوغ زودرس. من سه ماه پیش سینه دخترم سفت شد . آیا این پرولاکتین خطرناک است ؟ و سوال دیگه دخترم کم کاری تیرویید دارد؟ بقیه تستهای بلوغ رنج نرماله .
- سرماخوردگی
سلام،پسرم ۴سالشه ۱۸کیلو،یکم سرما خوردگی داشت بهش یک دوره کامل شربت سرماخوردگی کوریزان دادم،احساس میکنم موقع خواب خلط تو گلوش،شکمش درد گرفت بردم دکتر آزمایش گرفت گفت عفونت داره،سفکسیم داده بهش بدم یا آزیترومایسین ؟
- خون در ادرار….
سلام آقای دکتر پسری دو ساله دارم که یک روز با ادرارش فقط خون می اومد یعنی کل ادرارش خون بود .دکتر هم بردم چندتا آزمایش ازش گرفتن و سونوگرافی هم از کلیه و مثانش هم گرفتن .گفتن که هیچی نیست یعنی دلیل اومدن خون تو ادرار رو پیدا نکردن .ولی من خیلی نگرانم بنظرتون چرا خون اومده تو ادرارش؟ من خودمم تو سوئد زندگی میکنم ایران نیستم
- تب_کودک
سلام خسته نباشید من دخترم 22ماهشه از دیشب تب داره داغ بدنش بازی میکنه شیرم میخوره بودنش داغه سرشم داغه تبشو میگیرم 37/6بود استامینوفن میدم میاد پایین دوباره داغ میشه بالاتنه داغه میترسم کرونا باشه یه دفعه اینجوری شد یه کمک ابریزش بینی داره الآنم تعطیلات نمیتونم بیمارستان ببرم چون خیلی آلوده است مطب هام باز نیست تورو خدا راهنماییم کنید .

