ممنون میشوم راهنمایی کنید ،
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گلودرد
باسلام،پسر ۸ ساله من با وزن۵۵ کیلو چند روزی است که وقتی سرش را پایین می اندازد سرگیجه دارد و بوی بد دهان دارد و گلویش تازه درد میکند چه آنتی بیوتیک استفاده کنم؟
- بستن مجرای چشم
سلام پسرم الان۱۶ ماههاس ک ازبدوتولدمجرای اشکش بسته بودوقی میکرداز۷ماهگی دیگ چشاش قی نمیکنه واشکاش جاری میشه.چش راستش اشکش ازگوشه ی چشمش جاری میشه چش چپش گاهی ازوسط وگاهی ازاونویکی گوشه چشمش جاری میشه مشکلی نیس؟
- مسمومیت دارویی
سلام من امشب اشتباهی دوبار شربت سفکسیم به دخترم سه سالشه دادم بعداز یه ساعت دوباره شربت دادم چکارکنم
- کودکان
باسلام پسرم ۶سالشه لوزه هاش بشدت ورم کرده وقرمزه وچرکتی سفیدداره تب واستفراغم داشت دبشب دکتر سرم وامپول زد وسفیکسیم ۱۰۰ گفته روزی 3بار 5سی سی دستور سفیکسیم درست هست؟یا بایدهر۱۲ساعت باشه؟ممنون میشم راهنماییم کنید
- سلام شربت پیروی ساید مقدار مصرفش برای کودکان پنج ساله چقدره؟؟
- مصرف سفیکسیم
برای کودک ۱۰سال با وزن ۲۰کیلو سرما خورده همراه داروی کوریزان و دیفن کامپاد اختلال ایجاد نمیکنید و چه مقدار مصرف شود
- سرفه کردن زیاد
کتوتیفن سالبوتامول قرص جویدنی مونت لوکاس اسپری سالبوتامول آمپول دگزا و ۶cc آبلیمو و عسل-شیر و زردچوبه و زنجبیل اما همچنان سرفه خشک وخروسک دارد
- تداخل دارویی
آیا شربت کلارژین کیدز و کوریزان برای کودک ۵ساله تداخل دارویی دارد؟
- سلام دختر چهارونیم ساله دارم که چند روز پیش هنگام ادرار سوزش داشت که با خوردن مایعات برطرف شد ولی سه روزه تکرر ادرار داره بدون هیچ علایمی ممنون میشم پاسخ بدین آیا میتونم شربت سفکسیم بهش بدم
- سلام شربت سنتادین وچرک خشک کن بله میشه داد
سلام شربت سنتادین وچرک خشک باهم میشه داد
- دخترم ۱۳ کیلو ۴ سالشه آموکسی سیلین ۱۲۵ خوبه
دخترم سرما خورده شده ۱۳ کیلو ۴ سالشه آموکسی سیلین خوبه براش
- سفیدی مدفوع
سلام آقای دکتر من دخترم ۴سال داره چند روزی بود یبوست داشت یکم بهش لواشک دادم شکمش باز شد ولی رنگ مدفوع نرم ولی سفید بود مشگل چی می تونه باشه خیلی ممنون
- سلام وقت بخیرپسر۹ساله دارم شب ادراری داره لطفا راهنمایی بفرمایید باتشکر
- شربت اشتها آور
سلام دخترم شش سالشه وزنش ۱۹ کیلو و قدش ۱۲۰ سانت است. لطفا برای افزایش وزنش شربتی معرفی کنید شربت زینگ پلاس و فروگلوبین مدتی بهش دادم اما افزایش اشتها چشم گیری مشاهده نکردم . و آیا شربت اشتها آور بلافاصله تاثیر داره یا اینکه بعد چه مدت اشتهای کودک زیاد میشه؟
- یبوست
- استفاده از شربت زینک
سلام میخواستم بدونم شربت زینک دکتر کیدز رو همراه شربت زینک سولفات تو یه روز به دختر یک سالم بدم ضرر دارد
- سلام وقت بخیرپسر۴ ساله دارم تب کرده فابیسم هست اش میگم شربت پروفین بدم مشکلی نداره.استتامینوفن تب پایین نمیاره
- خواب
سلام آقای دکتر میدونم سوالم پر مایه نیست ولی همش تو ذهنم میپرسم بچه من ۶ماه و ۲۰روزشه تا همین ۲ هفته پیش هر دو ساعت گاهی هر ۳ساعت خوابش میومد تا میذاشتم رو پام میخوابید الان با اینکه خوابش میاد به شدت مقاومت میکنه متاسفانه باید خیلی تکونش بدم تا خواب بیفته. ۱هفته هم هست چون یبوست شد دیگه قطره آهن ندادم. ببخشید طولانی شد همیشه براتون دعا میکنم
- اسهال مزمن
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسر هشت ماهه ام حدود چهل روز است که اسهال میباشد و دوازده روز هم بستری شد ولی خوب نشد .آزمایشات اینا همه نرمال هستن فقط کم خونی دارد.دفعه آخر دکتر متراندینازول و کلوتومازل نوشته.پلانتاژل .شیرخشک اسهالی.ولی به خاطر اینکه شیر خودمو میخوره شیرخشک خوب نمیخوره.میخواستم بدونم من چیکار کنم و با اینکه عفونت نداره ینی تو آزمایش نشون نداده بازم لازمه آنتی بیوتیک ها رو بخوره؟چون خیلی سخت میخوره.
- آبریزش بینی
سلام جناب دکتر، پسرم دوسالشه یک هفته میشه که ابریزش بینی داره هیچ علایم و مشکل دیگری نداره اصلا، براش از داروخانه اسپری بینی و سیتروزین گرفتم که گفتن اسپری فقط دو روز استفاده بشه سیتروزین هم شبها دو سی سی، از دیروز دیگه اسپری رو استفاده نکردم اما آبریزشش قطع نمیشه، حالت کش دار و خلطی شده، براش قطره رینوسالتین استفاده کنم؟

